abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:20:30 #276
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_71283521
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 12:32 schreef DarkElf het volgende:
Die foto' s is ergens tot daar aan toe buiten mijn eerdere mening die ik ook gewoon vind:maar goed ja tis in t openbare leven, ja mensen zien je, ja mensen kúnnen (lijkt me vreemd en niet correct maar goed) zomaar foto' s van je maken..... maar het gedrag van zo iemand vind ik juist echt creapy, dat je je daar mee bezig houdt, mensen achtervolgt (ben je gestoord ofzo?) en zoveel tijd besteed hieraan om vrouwen, die niets bijzonders doen, zo te portreteren op internet..... dan ben je echt niet helemaal goed hoor
Het staat buiten kijf dat er wat mis is met deze jongen, maar de vraag is of dit de manier is om zo iemand aan te pakken. Nu is hij door een soort volksgericht aan de virtuele schandpaal genageld. En bij die zoektocht werden ook andere namen genoemd die niet bleken te kloppen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_71283668
hij is ook niet goed bij ze hoofd
No Guts, No Glory
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:26:57 #278
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_71283759
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:17 schreef vanhal het volgende:

[..]

Ah joh, doe niet zo moelijk, je doet hysterisch! Een klap in je gezicht is veel erger!

Vind jij een klap in je gezicht minder erg?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_71283768
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:11 schreef vanhal het volgende:

[..]

De hele discussie wat ik nou erger vind boeit me niet zo. Ik vind gewoon dat jij er een rare opvatting op na houdt, dat je constant naar zaken moet zoeken die erger zijn, dat ik niet zo moeilijk moet doen en dat ik me hysterisch opstel.
Ik vind het trouwens érger dan door rood rijden of 10 kilometer te hard rijden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71283804
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:26 schreef eleusis het volgende:

[..]

Vind jij een klap in je gezicht minder erg?
Dat heeft ze idd gezegd. Ik kan het me ook niet voorstellen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71283992
Wat ik interessant vind om te weten is wat er nu vanuit FOK! wordt gedaan m.b.t deze gebruiker die wel deel uitmaakte van de crew. Bedoel,wordt hij eruit geflikkerd en krijgt hij een levenslange ban? of wat? Bedoel het imago van FOK! en Danny zal hierdoor ook wel een knauw hebben gekregen. of niet
75 topics = FIN
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:32:47 #282
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_71284023
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:20 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Het staat buiten kijf dat er wat mis is met deze jongen, maar de vraag is of dit de manier is om zo iemand aan te pakken. Nu is hij door een soort volksgericht aan de virtuele schandpaal genageld. En bij die zoektocht werden ook andere namen genoemd die niet bleken te kloppen.
Dit is dus ook waar ik eerder op wees, maar waar niemand op heeft gereageerd. Ik vind dit voor eigen rechter spelen absoluut niet kunnen. Vooral omdat er nogal wat hypocrisie aan te pas komt. Zo'n zoektocht wordt in gang gezet officieel vanuit het oogpunt van rechtvaardigheid, maar natuurlijk gaat het gewoon puur voor de kick en de lol en de zelfvoldoening om het zo te etaleren. Het feit is dat we niet weten waarom deze jongen het heeft gedaan. Zijn handelingen hebben een obsessief karakter, dus mogelijk is er een psychische oorzaak. Maar ja, dat is deze tijd he, bloed willen we zien.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:35:11 #283
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_71284122
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:32 schreef FP128 het volgende:
Wat ik interessant vind om te weten is wat er nu vanuit FOK! wordt gedaan m.b.t deze gebruiker die wel deel uitmaakte van de crew. Bedoel,wordt hij eruit geflikkerd en krijgt hij een levenslange ban? of wat? Bedoel het imago van FOK! en Danny zal hierdoor ook wel een knauw hebben gekregen. of niet
Hij was allang geen onderdeel meer van de crew en als user zal ie hier ook niet meer terugkeren onder die naam natuurlijk...

Waarom zou het imago van FOK! een knauw hebben gekregen trouwens?
pi_71284128
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:32 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Dit is dus ook waar ik eerder op wees, maar waar niemand op heeft gereageerd. Ik vind dit voor eigen rechter spelen absoluut niet kunnen. Vooral omdat er nogal wat hypocrisie aan te pas komt. Zo'n zoektocht wordt in gang gezet officieel vanuit het oogpunt van rechtvaardigheid, maar natuurlijk gaat het gewoon puur voor de kick en de lol en de zelfvoldoening om het zo te etaleren. Het feit is dat we niet weten waarom deze jongen het heeft gedaan. Zijn handelingen hebben een obsessief karakter, dus mogelijk is er een psychische oorzaak. Maar ja, dat is deze tijd he, bloed willen we zien.
Dat is inderdaad zorgwekkend en iets waar ik me oprecht zorgen over maak.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:35:24 #285
107521 Furia
snoopy weer
pi_71284131
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:12 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja, jezelf... Maar zou je omgeving je ook herkennen?

En die dames hebben niets uit te leggen bij een toekomstig sollicitatiegesprek, omdat hun werkgever in spe op hun naam gegoogled heeft, of wel? Het is niet voor niets dat dat soort dingen doorgaans niet openbaar gemaakt worden bij een verdachte. Als zoiemand eenmaal veroordeeld is, is het wel een wat ander verhaal, maar nu zouden ze het nog gewoon over Bouwe S. moeten hebben.
Ik herken er zoal één van die mirrors op GS!
pi_71284152
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef Hephaistos. het volgende:

Hij was allang geen onderdeel meer van de crew en als user zal ie hier ook niet meer terugkeren onder die naam natuurlijk...

Waarom zou het imago van FOK! een knauw hebben gekregen trouwens?
Zijn FOK TAG is pas gisteren weggehaald...
pi_71284182
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:32 schreef FP128 het volgende:
Oh, jij dacht dat die tigduizend accounts allemaal van nette oppassende burgers waren?
pi_71284192
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Ah joh, niet zo moelijk doen, je doet hysterisch, een klap in je gezicht is veel erger!

vrijdag 24 juli 2009 @ 13:37:44 #289
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_71284237
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef vanhal het volgende:

[..]

Dat kan. Maar hij was al geruime tijd geen lid meer van de crew.
pi_71284246
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:36 schreef vanhal het volgende:

[..]

Ah joh, niet zo moelijk doen, je doet hysterisch, een klap in je gezicht is veel erger!

Dat soort volksgerichten kan helaas wel tot iets ergers leiden dan 1 klap in je gezicht.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:39:18 #291
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_71284301
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, in wezen is het internet van nu het wilde westen in de VS van toen (of van toen... er is daar eigenlijk wat dat betreft niet veel veranderd ). Of zo je wilt, een tijd in onze geschiedenis hier waarin het volk met fakkels en drietanden voor de deur van de verdachte stond te schreeuwen en hem mores wilde leren. Hoe erg je misdaad ook is, je behoort een straf opgelegd te krijgen door een instituut dat daarvoor bedoeld is en niet door Jan en Alleman.
pi_71284307
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Dat soort volksgerichten kan helaas wel tot iets ergers leiden dan 1 klap in je gezicht.
Oh, en het ongevraagd stiekum filmen van mijn slip onder het rokje, mijn gezicht + kont op mijn werk niet? Dergelijke filmpjes die via internet worden verspreid, waardoor ik dus de kans loop dat ik op straat herkent wordt met alle gevolgen van dien? Dat vind jij allemaal maar hysterisch?

Ook hier, heel aparte gedachtengang hou je er op na.
pi_71284366
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef servus_universitas het volgende:

Ja, in wezen is het internet van nu het wilde westen in de VS van toen. Of zo je wilt, een tijd in onze geschiedenis hier waarin het volk met fakkels en drietanden voor de deur van de verdachte stond te schreeuwen en hem mores wilde leren. Hoe erg je misdaad ook is, je behoort een straf opgelegd te krijgen door een instituut dat daarvoor bedoeld is en niet door Jan en Alleman.
Hij wordt toch ook niet door geenstijl gestraft? De zaak ligt nu netjes bij de politie en het OM, waar het hoort. Het is niet zo dat er een knokploeg van geenstijl oid op weg is gegaan om hem te zoeken.
pi_71284378
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef vanhal het volgende:

[..]

Oh, en het ongevraagd stiekum filmen van mijn slip onder het rokje, mijn gezicht + kont op mijn werk niet? Dergelijke filmpjes die via internet worden verspreid, waardoor ik dus de kans loop dat ik op straat herkent wordt met alle gevolgen van dien? Dat vind jij allemaal maar hysterisch?

Daarom is dat ook strafbaar, net als iemand een klap in z'n gezicht geven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:41:49 #295
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_71284414
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ja, in wezen is het internet van nu het wilde westen in de VS van toen. Of zo je wilt, een tijd in onze geschiedenis hier waarin het volk met fakkels en drietanden voor de deur van de verdachte stond te schreeuwen en hem mores wilde leren. Hoe erg je misdaad ook is, je behoort een straf opgelegd te krijgen door een instituut dat daarvoor bedoeld is en niet door Jan en Alleman.
Tegelijkertijd zit de kans er dik in dat zonder dat volksgericht de dader uberhaupt geen straf had gekregen, en dus vrolijk nog jaren door kon gaan met zijn gedrag.
pi_71284449
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:41 schreef Monolith het volgende:

Daarom is dat ook strafbaar, net als iemand een klap in z'n gezicht geven.
Precies. Maar het feit dat een klap in het gezicht krijgen erg is zegt dat gegeven niks over het heimelijk filmen van vrouwen/meisjes.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:43:01 #297
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_71284451
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:32 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Precies, net of ze het zich bij GS echt aantrekken dat die vrouwen in hun integriteit zijn aangetast. Op dumpert barst het van de upskirts, kamelentenen en weet ik wat nog meer waar verlekkerd op wordt gereageerd.
---
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:45:08 #298
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_71284546
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef vanhal het volgende:

[..]

Ben jij dat van die foto's op zijn werk?
---
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:47:06 #299
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_71284635
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef vanhal het volgende:

[..]

Van wat ik uit Google cache krijg, had hij op het forum in april al zeker geen tag meer.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_71284661
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:45 schreef Zero2Nine het volgende:
Ben jij dat van die foto's op zijn werk?
Hoezo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')