quote:do 23 jul 2009, 14:35 | 12 reacties
Naakte meisjes ploegen voor regen
PATNA - Boeren in de Oost-Indiase deelstaat Bihar hebben donderdag hun ongehuwde dochters naakt het land laten ploegen. Zij hoopten de weergoden zo in de war te brengen dat die het lieten regenen. Dat hebben regeringsfunctionarissen in Bihar gezegd.
Getuigen meldden dat de drie meisjes nadat de zon was opgekomen de akkers ploegden, terwijl zij oude hymnes zongen. Oudere vrouwen uit het dorp zorgden dat zij hun ploeg in het goede spoor hielden.
De dorpelingen geloven dat de naakte meisjes de weergoden zo uit het veld slaan dat die zo veel regen sturen dat een overvloedige oogst verzekerd is, aldus een medewerker van een dorpsraad. Volgens hem hebben de dorpelingen in geen enkele andere gewoonte zoveel vertrouwen. Zij zullen de naakte meisjes het veld in blijven sturen, totdat de regen met bakken uit de hemel valt. In sommige delen van India zijn de moessonregens in tachtig jaar niet zo laat geweest. Daardoor is daar soms grote droogte ontstaan.
Laat nog maar ff droog blijven daar dan.quote:Zij zullen de naakte meisjes het veld in blijven sturen, totdat de regen met bakken uit de hemel valt
Inderdaad. En sommige tradities zouden ze hier ook in moeten voeren!quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Sommige tradities moet je niet verloren laten gaan
Volgens mij krijgen we hier meer dan voldoende regen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:15 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Inderdaad. En sommige tradities zouden ze hier ook in moeten voeren!
Mwahquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:30 schreef maffemaniak het volgende:
Alles leuk en aardig maar we wachten natuurlijk allemaal op:
[ afbeelding ]
Geen dank.........
nee, maar het zal een dun lijntje zijn naar de rest van de tradities van dit soort achtergebleven gebieden. Wat als het niet gaat regenen, zou me niets verbazen dat deze dames dan met het grootste gemak worden gestenigd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Sommige tradities moet je niet verloren laten gaan
Volgens mij ken jij de definitie van naakt nog niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:35 schreef maffemaniak het volgende:
[ afbeelding ][quote]Op donderdag 23 juli 2009 21:30 schreef maffemaniak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen dank.........
Daarom kunnen wij beter (bijna) alle dames naakt laten werken voor meer zon.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:04 schreef uiterstaardig het volgende:
SHIT!!!
En hier regent het altijd!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar wel mooie plaatjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:21 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij de definitie van naakt nog niet.
Die mogen bij mij ook wel het gras komen omploegen. Liefst op handen en voeten..quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:35 schreef maffemaniak het volgende:
[ afbeelding ][quote]Op donderdag 23 juli 2009 21:30 schreef maffemaniak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen dank.........
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:35 schreef maffemaniak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen dank.........
En toch zie ik geen naakte meisjes in het veldquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:04 schreef uiterstaardig het volgende:
SHIT!!!
En hier regent het altijd!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O gaan we de puntjes op de I zetten?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:21 schreef SicSicSics het volgende:
Weten we zeker dat ze geen komma vergeten zijn?
Beter is het; Naakte meisjes ploegen, voor regen!
Ja, het wordt toch een hele andere zin dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:28 schreef henkway het volgende:
[..]
O gaan we de puntjes op de I zetten?
Het gaat er om dat die arme meisjes naakt moeten ploegen, misschien wel in de stromende regen, en dat er geen foto's van zijn
Zouden best mooie foto,s kunnen zijn, met een grote os voor de ploeg, die het verder ook niet snapt
En van ploegen ook niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:21 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij de definitie van naakt nog niet.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:37 schreef henkway het volgende:
En dan moeten ze ook nog oude hymnes zingen
echt multitasking
Niet in de stromende regen, daar gaat het juist om. Als de regen gaat stromen, zijn ze klaargekomen en mogen ze zich weer aankleden en ander werk gaan doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:28 schreef henkway het volgende:
[..]
O gaan we de puntjes op de I zetten?
Het gaat er om dat die arme meisjes naakt moeten ploegen, misschien wel in de stromende regen, en dat er geen foto's van zijn
Zouden best mooie foto,s kunnen zijn, met een grote os voor de ploeg, die het verder ook niet snapt
Die mogen al blij zijn , dat ze niet hierna met een kikker gaan trouwenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
en hoe dachten de meisjes er over? die vonden het wel ok om naakt rond te lopen omdat een of ander stamhoofd een ideetje had?
als het nog niet regent ..waar blijven de pics ?quote:De blote meisjes staan net zolang op de droge grond tot het hemelwater met bakken naar beneden komt.
lol. en ik maar denken dat het komt door de dorpskeuze van mannen die hun naakte dorpsmeisjeslichaamen keuren en die nacht, of later, zwanger mogen neuken. nee, het prikkelt de weergod ...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:54 schreef henkway het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)je_voor_regen__.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |