Hoi, de mijne werd na contractvernieuwing gewoon via pakketpost bezorgd door TNT... geen bezorgafsraak gemaakt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:00 schreef aapie007 het volgende:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen... heb de iPhone dinsdag besteld met contractvernieuwing. Op de site staat dat ie bij de koerier ligt, 2 dagen nu. Ik heb gebeld en toen werd mij verteld dat ik hem dan binnen 24 uur zou hebben... Ook ben ik volgens mij gebeld door de bezorgservice gisteren maar heb de oproepen gemist (stom natuurlijk!) Terugbellen gaat niet want het meisje had geen idee of het via TNT zou gaan of via anw. Heeft iemand ervaring met de status " ligt bij koerier" op de site van T-mobile? Pff sorry voor het lange verhaal maar ik wil hem zo graag hebbenmaar heb ook weer geen zin om te zitten wachten op niks
http://nl.wikipedia.org/wiki/RET-busnetquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:50 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Sorry, ken RET alleen van de metro in Rotterdam.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:10 schreef CoExist het volgende:
Beetje offtopic, maar toch een leuk verhaal.
Was vandaag ff in de T-Mobile shop in mijn woonplaats om ff te horen hoe-en-wat met dekking/voorraad etc.
Stond er een medewerkster aan een Arabier uit te leggen dat ze zijn verblijfsvergunning had laten vallen in de... papierversnipperaar!![]()
Ik moest mijn grijns verbergen achter een folder!
Whehe, OMG!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:10 schreef CoExist het volgende:
Was vandaag ff in de T-Mobile shop in mijn woonplaats om ff te horen hoe-en-wat met dekking/voorraad etc.
Stond er een medewerkster aan een Arabier uit te leggen dat ze zijn verblijfsvergunning had laten vallen in de... papierversnipperaar!![]()
hoe ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:10 schreef CoExist het volgende:
Nee, alleen GPRS.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:39 schreef Jimbo het volgende:
oh en met een 2g kan je niet internetten op het 3.5g netwerk zeker
En dat is traaaaag! Mijn iphone pakt hier thuis mijn wifi niet en ik heb hier geen 3g dekkingquote:
Hoezo pakt de iPhone je wifi niet? WiFi is een standaard dus dat moet gewoon werken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:50 schreef deepart het volgende:
[..]
En dat is traaaaag! Mijn iphone pakt hier thuis mijn wifi niet en ik heb hier geen 3g dekkingHopelijk hebben ze snel een fix voor de wifi.
Zoals ik het heb begrepen zou dat een bekend probleem zijn bij de 3.0 OS, heb er naar gegoogled en dat staat behoorlijk vol met dezelfde klachten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hoezo pakt de iPhone je wifi niet? WiFi is een standaard dus dat moet gewoon werken.
Nee, alleen GPRS. Is inderdaad vrij traag, maar eerlijk gezegd mis ik sneller internet niet echt. Ik gebruik alleen mobiele versies van websites, en die laden vaak sneller dan de normale versies via WiFi. Vind het eigenlijk prima te doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:39 schreef Jimbo het volgende:
oh en met een 2g kan je niet internetten op het 3.5g netwerk zeker
ik gebruik mn nokia n95 echt TE veel op internet
gewoon vodafone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |