quote:Height:
4.5 inches (115.5 mm)
Width:
2.4 inches (62.1 mm)
Depth:
0.48 inch (12.3 mm)
Weight:
4.8 ounces (135 grams)
quote:Cellular and wireless
UMTS/HSDPA (850, 1900, 2100 MHz)
GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz)
Wi-Fi (802.11b/g)
Bluetooth 2.1 + EDR
quote:Location
Assisted GPS
Digital compass2
Wi-Fi
Cellular
quote:Power and battery3
Built-in rechargeable lithium-ion battery
Charging via USB to computer system or power adapter
Talk time:
Up to 12 hours on 2G
Up to 5 hours on 3G
Standby time: Up to 300 hours
Internet use:
Up to 5 hours on 3G
Up to 9 hours on Wi-Fi
Video playback: Up to 10 hours
Audio playback: Up to 30 hours
quote:Environmental requirements
Operating temperature: 32° to 95° F
(0° to 35° C)
Nonoperating temperature: -4° to 113° F
(-20° to 45° C)
Relative humidity: 5% to 95% noncondensing
Maximum operating altitude: 10,000 feet (3000 m)
quote:Capacity4
16GB or 32GB flash drive
quote:Color
Black or white
quote:Display
3.5-inch (diagonal) widescreen Multi-Touch display
480-by-320-pixel resolution at 163 ppi
Fingerprint-resistant oleophobic coating
Support for display of multiple languages and characters simultaneously
quote:Audio playback
Frequency response: 20Hz to 20,000Hz
Audio formats supported: AAC, Protected AAC, MP3, MP3 VBR, Audible (formats 2, 3, and 4), Apple Lossless, AIFF, and WAV
User-configurable maximum volume limit
quote:Video playback
Video formats supported: H.264 video, up to 1.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Low-Complexity version of the H.264 Baseline Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; H.264 video, up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Baseline Profile up to Level 3.0 with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; MPEG-4 video, up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Simple Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats
quote:Mail attachment support
Viewable document types: .jpg, .tiff, .gif (images); .doc and .docx (Microsoft Word); .htm and .html (web pages); .key (Keynote); .numbers (Numbers); .pages (Pages); .pdf (Preview and Adobe Acrobat); .ppt and .pptx (Microsoft PowerPoint); .txt (text); .rtf (rich text format); .vcf (contact information); .xls and .xlsx (Microsoft Excel)
quote:Camera, photos, and video
3 megapixels
Autofocus
Tap to focus
Video recording, VGA up to 30 fps with audio
Photo and video geotagging
iPhone and third-party application integration
quote:Sensors
Accelerometer
Proximity sensor
Ambient light sensor
quote:Headphones
Apple Earphones with Remote and Mic
Volume control
Frequency response: 20Hz to 20,000Hz
Impedance: 32 ohms
En nog wat dingen.quote:In the box
iPhone 3GS
Apple Earphones with Remote and Mic
Dock Connector to USB Cable
USB Power Adapter
Documentation
SIM eject tool
Windows Mobilequote:Op donderdag 23 juli 2009 18:48 schreef DeRick het volgende:
Ik snap de hype niet helemaal niet?
Een pauper telefoon waar al 3 jaar niks aan is veranderd en die al 20 keer achterhaald is..
De camera van HTC is ook niet helemaal super, maar voor de rest kan de iPhone daar nog wat van leren, kan tenminste ook alles installeren zonder dat een stelletje maffen in Amerika moeten bepalen of de app wel in de store mag..
Jailbreak?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:48 schreef DeRick het volgende:
Een pauper telefoon waar al 3 jaar niks aan is veranderd en die al 20 keer achterhaald is..
De camera van HTC is ook niet helemaal super, maar voor de rest kan de iPhone daar nog wat van leren, kan tenminste ook alles installeren zonder dat een stelletje maffen in Amerika moeten bepalen of de app wel in de store mag..
Ik snap trolletjes wèl helemaal niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:48 schreef DeRick het volgende:
Zoals een hoofdletter Pquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:46 schreef deepart het volgende:
En nog wat dingen.
Zie deze post om page down end toe te voegen aan Safari.quote:Best wel wat scrollen deze op, misschien maar ff deleten omdat de mijn Iphone nog geen page down kent
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:39 schreef Bibikuif22 het volgende:
Wie weet hoe ik mijn mail in kan stellen zodat hij werkt vanaf dat icoontje??
Thuis doet hij het wel op wifi en bij de server in de buurt maar ergens anders dus nog niet. We draaien onze eigen exchange server hier.
Hoe kun je dat instellen??? Of heb je daar meer info voor nodig om uitleg te kunnen geven??
Thanxx vast!
Ik begrijp je eerste zin al nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:59 schreef Bibikuif22 het volgende:
Nog maar even mijn vraag van het vorige topic, ik heb een beetje het gevoel onzichtbaar te zijn hier![]()
[..]
LOL maar das iig een antwoordquote:
En zit je op je werk op WiFi (iPod Touch of iPhone) of via je telecomprovider (iPhone)?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:09 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
LOL maar das iig een antwoordThanxx!
Als je in het "beginscherm"zit, heb je de icoontjes van je apps, maar ook ipod enzo en mail. Dus een soort van shortcut voor je mail. Nu hebben wij hier thuis een mailserver draaien. Het is nu wel gelukt dat ik hier thuis mijn mails gewoon via die "shortcut" binnenkrijg maar dus nog niet wanneer ik bv op mijn werk zit, dan krijg ik de melding dat hij de server niet kan vinden.
Hoe krijg ik dat voor elkaar dat hij overal die server vindt.
Ik hoop ietsje duidelijker zo???
?quote:en bij de server in de buurt
Dat er 3 jaar niks aan veranderd is klopt totaal niet. Er is juist enorm veel aan veranderd, via softwareupdates is er in twee jaar tijd heel veel functionaliteit toegevoegd. Daarnaast hebben hardwareupgrades de volgende verbeteringen meegebracht: 3G, GPS, betere camera, meer opslagruimte, meer geheugen, snellere processor, digitaal kompas.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:48 schreef DeRick het volgende:
Ah oke super!quote:
Is gewoon hetzelfde, 3GS draait hetzelfde OS als de 2G he.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah oke super!
Weet nog dat @ 2g, eerst een soort patch moest installen!
Is dat nu ook het geval?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:37 schreef Lois het volgende:
Ik ben niet de meest geduldige persoon merk ik, vrijdag gereserveerd en nog niets gehoord van de T Mobile winkel![]()
Ben natuurlijk wel al een keer langs geweest voor het geval ze mij vergeten zijn te bellen maar helaasik geloofde de verkoper die zei "ze komen bijna dagelijks met grote hoeveelheden binnen"
T Mobile, Rokin Amsterdamquote:
een collega van mij heeft er een, begin er niet aan! zo'n vervelend scherm is dat, het ziet er niet uit kwa kleuren, en de gevoeligheid is ook ver te zoeken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:23 schreef nicolasvermeersch het volgende:
Heeft iemand hier een clone iPhone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |