Het houdt maar niet op met de privileges! Wat een feest is dat toch, getrouwd zijn!quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:41 schreef Bluezz het volgende:
En er is er één jarig married hoera hoera
Dus laat alles maar hangen dudevella
En die pantykousjes onder je broekrok mógen![]()
Nou dat is zeker een juich waard! Wat fijn zeg!!quote:Oh en ik heb ook goed nieuws, als ik niet voorgelogen ben vanmiddag, kan ik maandag een verlengd contract tekenen t/m aug 2010![]()
Veel gegetenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:12 schreef ColdFeet het volgende:
DH, Madeira is mooi he?Wat heb je zoal gedaan?
soepje en kalkoensaladequote:Op donderdag 23 juli 2009 19:46 schreef DarkElf het volgende:
lekker avondje samen, entrecote, frietjes, wijntje en straks filmpje kijken: public enemies
Wij hadden toen bij een Turk gegeten waarbij de helft ziek werdquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:46 schreef DarkElf het volgende:
wij hadden bij een fantastische turk gegeten die de meest zalige hummus had die ik ooit op heb maar waar die zat?? geen idee de mr weet t vast wel als je t wilt weten
Ja, wil je het de mr. vragen bitte?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:46 schreef DarkElf het volgende:
wij hadden bij een fantastische turk gegeten die de meest zalige hummus had die ik ooit op heb maar waar die zat?? geen idee de mr weet t vast wel als je t wilt weten
WB DHquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:58 schreef Den_Haag het volgende:
een TT voor mij?
Madeira was echt geweldig!
Bluezzzz![]()
Chi-Ling?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:06 schreef borisz het volgende:
CHinees was erg lekker, we zijn naar de Chinees in de haven van IJmuiden geweest op de boulevard. Die is. De beste Chinees in de buurt.
Draverij en dronkemansgevechten op de kermis.quote:Ohja de feestweek is nu ook in IJmuiden. Die is niks aan. Over een paar weken is de 200ste feestweek in Santpoort. Stukken gezelliger.
ga ik doen, hoor je nogquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, wil je het de mr. vragen bitte?
quote:
In Santpoort is dat leuk jaquote:Draverij en dronkemansgevechten op de kermis.
Hmm... lekkel. Die gaat de Palm in, bedankt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:27 schreef DarkElf het volgende:
ah t kwartje viel!
http://www.hasir.de/eng/hasir_mitte.html
Nice Boriszquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:07 schreef borisz het volgende:
Verder nog eenvoor Bloes.
en ook nog eenvoor mij DH mag trots op me zijn, heb een 7,5 voor de her van finance
.
Bluezzie! foto's komen dit weekend ergensquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:19 schreef Bluezz het volgende:
WB
[..]
WB DH![]()
![]()
![]()
Ik kijk ook uit naar jouw foto's
Ja die tunnel is nog wel even dicht geloof ik. Foto's van de vakantie volgen morgen wel. Ben veels te moe om nu wat zinnigs online te gooienquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Wat grappig B.
Morgen weer uitstappen in Driehuis, busje naar B'wijk, velsertunnel afgesloten. Gaat trouwens wel prima gelukkig!
Bankier word ik nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
Borisz ben je al zo'n gelikte bankier, kerrrrel?![]()
A.s. maandag hopelijk Joods Buffet met livemuziek eten in Berlin![]()
Nu al zin in.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:34 schreef freecell het volgende:
Ik heb net met pijn in mijn hart mijn hele oost-Indische kers eruit getrokken
Ik zag vanmorgen dat hij vollédig onder de luis zatEn echt niet meer op te lossen op een andere manier zeg maar.
En aangezien er op mijn balkon meer staat wat luisgevoelig is (framboos ed) dan maar weg met hem.
Wel sneu!
Nee! Nou ja een paar. Niet veel. Op het moment van De Kus zat iedereen zo gefascineerd te kijken dat de ambtenaar ietwat verbaasd vroeg: maakt hier niemand een foto van?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 06:17 schreef MissHobje het volgende:
Borisz en D_H welkom terug
Dude Woman!!!! gefeliciteerd jullie![]()
zijn er ook gevoelige plaatjes van??
Vakantie, met een vriend.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:10 schreef DarkElf het volgende:
wat gaat de mr doen CF? work or pleasure?
Haha, ja, natuurlijk is meneer wel iets bijzonderder dan een huisgenoot. Maar als ik ziek/moe/brr ben, is een huisgenoot op zich afdoendequote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:51 schreef DarkElf het volgende:
een huisgenoot kan iedereen zijn die je leuk vindtje husband is toch iets anders neem ik aan
vervelend dat je je niet lekker voelt btw..
nee. Wel over gelezen maar door een vrij heftige voedselallergie zou ik het zelf nooit aandurvenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker vrij CF
Heeft iemand hier ervaring met zgn. dunkelrestaurants? Dus zeg maar dat je in het pikkedonker dineert?
Ja, ik lees ook dat bijv. vegetariers het echt niet vertrouwen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee. Wel over gelezen maar door een vrij heftige voedselallergie zou ik het zelf nooit aandurven
snap het wel. Heb zelf bijvoorbeeld al vaak genoeg meegemaakt dat ze zeggen dat het noot-pinda-en noot/pindaolie vrij is maar dan toch.. stiekum niet of ze zetten jouw bord bij je tafelgenoot dus heb je nog pechquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik lees ook dat bijv. vegetariers het echt niet vertrouwen.![]()
Collega van mij heeft zoiets in België gedaan en zij was er niet erg enthousiast over. Haar voornaamste bezwaar was dat 1 van de zaken die voedsel lekker maken je zintuigen zijn en als je door niets te zien niet weet hoe het voedsel wat je eet eruit ziet het opeens een stuk minder smaakt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker vrij CF
Heeft iemand hier ervaring met zgn. dunkelrestaurants? Dus zeg maar dat je in het pikkedonker dineert?
Dacht ik ook. Maar ergens vind ik zo'n lekkere uitlopende dooier ook wel passenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:44 schreef DarkElf het volgende:
scrambled eggs hoort daar toch bij dacht ik?
dooiers horen heel te blijvenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Maar ergens vind ik zo'n lekkere uitlopende dooier ook wel passen
In je buik gaat 'ie stuk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dooiers horen heel te blijven
(bij mij dan)
Bijna wel jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:52 schreef Duderella het volgende:
Hier heeft het vreselijke geonweerd vandaag DE. Maar goed, dat is zo ongeveer in een ander werelddeel.
nietus, in je mond al, als je hem met veel moeite heel erin gepropt hebtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
In je buik gaat 'ie stuk.
Echt waar.
Bloedworst, lekker!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:06 schreef golfer het volgende:
Jakkes, gebakken eieren met hele (zachte) dooiers.
Daar ga ik dus echt van over mijn nek.
In Engeland en Schotland, als we daar full-English/Scottish breakfast krijgen zit het er helaas ook altijd bij. Op mijn verzoek willen ze dan nog wel eens scramblde egg maken.
Oh en Dude, vergeet je bij het full-English de gebakken bloedworstniet?
Van Arty's VrijgezellenAfterParty.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Waarom zijn ze katerig dude
Bloedworst
Zachte dooiers
Nepkusfoto van dude graag per pm
Nógmaals gevraagd of het écht doorgaat dat contract, het antwoord was JA!
Tokomaaltijdje
Weekend
Schotland
Man CF op ferkansie![]()
Klaar
Nee skat, dat was een sollicitatie bij een epilepsietoestand in H'lem.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
Goedzo Bloessepoes_!! Was dat nou bij die rustige toko waar 4 kandidaten waren overgebleven?
CF, wijze vrouwquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:54 schreef ColdFeet het volgende:
Niets van je laten horen is erger dan niet weten wat te zeggen, SteerSucces met bellen!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:02 schreef Duderella het volgende:
Het is wel een telefoonpic hoor! En ik moest giechelen.Maar goed, proof dat De Kus plaatshad:
[ afbeelding ]
Grijze horny mousjesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:02 schreef Duderella het volgende:
Het is wel een telefoonpic hoor! En ik moest giechelen.Maar goed, proof dat De Kus plaatshad:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grijze horny mousjes![]()
![]()
![]()
![]()
Die krulletjes van Brüno zijn![]()
!
Dat vermoedde ik al wel hoor.quote:
Oe wat scheelt dat he, zo'n 2e zwangerschap!! Bloeseschoondochter is bijna 18 weken en begint wel wat te zien, maar volgens mij niet eens zo als jijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:13 schreef freecell het volgende:
Oh- ow...
[ afbeelding ]
Als dat zo doorgaat ontplof ik binnen 4 maanden
Ja. En die had er een puik modelletje in weten te knippen dat louter een beetje stylen behoefde.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en dude, you look hot! Was je naar de kapper geweest?
Morgen 10quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, hemeltjelief, wat een zwangere buik alJe bent nog niet eens 10 weken zwanger, toch? Maar hee, het schijnt normaal te zijn, bij de tweede.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, hemeltjelief, wat een zwangere buik alJe bent nog niet eens 10 weken zwanger, toch? Maar hee, het schijnt normaal te zijn, bij de tweede.
Dude, ik heb je foto gemist! PM eens? Ofzo?
Ja hallo, ik ben nog niet grijs (nou ja, niet dat je ziet) en kaal hoor!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
Freecell, jouw buik lijkt op mijn buik.Mijn tieten zijn echter kleiner.
En dude, je hebt mooi haar heur!! Was het eerste wat me opviel aan de foto. Zeker gezien je leeftijd.![]()
![]()
Doodgaan omdat je vermoord wordt!quote:Ik ben soms best slecht in het contact houden met mensen, maar ik heb nog met die vriend een week of 2 samen gegeten, en hij was toen juist heel positief over het herstel van z'n moeder. Maar 't mocht niet zo wezen. Dus komt niet uit het niets dat ik dan ga bellen. Uh en... dat iemand dood gaat omdat ie vermoord is, hebben we nog niet gehad hier.
Nou dank je wel. Het was verre van de sterren-coupe die de kapper (een nogal dure ook nogquote:
Homeauquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom hebben we het zo uitgebreid over Duderella's haar? Ik vind de blikvanger op de foto namelijk vooral het haar van Mister Dude![]()
quote:
Ik zie er uit als 16 met een hoge staart!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
Sowieso ben ik voorstander ervoor bij vrouwen om je staartje niet gewoon te laten bungelen, maar iets hoger op te steken. Je gezicht wordt er strakker vanen het staat een stuk vlotter.
Ik lust het, maar vind het niet echt lekkerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:51 schreef Duderella het volgende:
Ik zit lekker een bakje hüttenkäse leeg te lepelen.Lusten jullie dat? Ik ken alleen maar walgers en adepten van de klontjeskaas.
Ik heb 't nooit gegetenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:51 schreef Duderella het volgende:
Ik zit lekker een bakje hüttenkäse leeg te lepelen.Lusten jullie dat? Ik ken alleen maar walgers en adepten van de klontjeskaas.
Boh, ik zit toch zo te twijfelen over dat haar van mij! Het is nu net boven m'n schouders. Afknippen of doorgroeien? Ik vind lang haar zo slomig staan. Maar het is wel makkelijk... Meestal laat ik het een keer per jaar ofzo in een wilde bui afknippen op kaaklengte, dan ben ik na het kappersbezoek een week lang trouw met de steiltang in de weer, en daarna frot ik het zo goed en kwaad als dat gaat in een elastiekje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zie er uit als 16 met een hoge staart!
( en met een lage zo sloom als een trechter)
Bij mij is het los, halfvast (halve staart, speldje oid), opsteken of een losse vlecht met piekhaar.
Die laatste staat ook altijd wel tofDan begint het als een nette vlecht en na een uurtje zit het goed
Deze week 2x met Hüttenkäse ontbetenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:51 schreef Duderella het volgende:
Oh wacht, daarom vind ik het altijd zoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zie er uit als 16 met een hoge staart!
Witte semizachte sliertjes. Het lijkt op gehaktkaas, maar dan zachter, en dan met weinig smaak eraan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb 't nooit gegetenTypisch lijnersvoer, toch??
Lijkt het op ricotta, op kwark, ...?
Laagjes en laten snijden op halslengte zou je mooi staanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
Boh, ik zit toch zo te twijfelen over dat haar van mij! Het is nu net boven m'n schouders. Afknippen of doorgroeien? Ik vind lang haar zo slomig staan. Maar het is wel makkelijk... Meestal laat ik het een keer per jaar ofzo in een wilde bui afknippen op kaaklengte, dan ben ik na het kappersbezoek een week lang trouw met de steiltang in de weer, en daarna frot ik het zo goed en kwaad als dat gaat in een elastiekje.
Ik heb namelijk meel stom haar; het is steil, maar met net genoeg slag om niet mooi te vallen
Ik weet het niet, of het lijnersvoer is. Zou best kunnen, want het is vrij licht.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb 't nooit gegetenTypisch lijnersvoer, toch??
Lijkt het op ricotta, op kwark, ...?
Dat denk ik ook!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Laagjes en laten snijden op halslengte zou je mooi staan
Nou eh, cottage cheese is een uitstekende bron van eiwitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik weet het niet, of het lijnersvoer is. Zou best kunnen, want het is vrij licht.
Ik gebruik het als mijn after-sport eiwit-hapje.(Steer, kom er maar in)
Och ja. Zo verdrietig ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:58 schreef Bluezz het volgende:
En nu zag ik net met zappen ria brieffies zingen
Die hartige variant klinkt erg lekker! Dat ga ik eens proberen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Deze week 2x met Hüttenkäse ontbetenIk neem 200 gram kaas, een geprakt banaantje erdoorheen
, kaneel, suiker en rozijntjes. En dan
Maar hou ook van hartige Hüttenkäse, met ketchup en peper. Ex president Nixon schijnt daarmee ontbeten te hebben.Heb jij nog dingen die jij daar doorheen doet, Dude?
[..]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou eh, cottage cheese is een uitstekende bron van eiwitten.
Dan vind ik het moeilijk te eten.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja ik ben nu voetbal aan het kijken en boeren aan het laten en andere mannelijke dingen aan het doen.
Nee, gewone doodnormale cottage cheese. Vetvrij wordt het er niet lekkerder op denk ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan vind ik het moeilijk te eten.Heb je een normale versie met 4% vet of de vetvrije versie?
Dude. Je bent getrouwd, niet zo teasen met mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar ik vind dat weeïge dus wel lekker.
Het is ook zó wennen hè?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dude. Je bent getrouwd, niet zo teasen met mij.
Nog twee dagen en dan is de tour weer voorbijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het is ook zó wennen hè?![]()
En dat van die berg zegt me nog steeds niets Borisz, maar het gaat vast over de tour.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind de tour best aardig, heb me er dit jaar maar aan overgegeven ipv ergeren
Ik had vorige week mijn wereldontvanger mee om de tour te volgen. Al had ik ook soms Eurosport aan met Deens commentaarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat leuk!
Mij líjkt de tour juist zo leuk. Maar ik snap er niets van en heb er geen verstand van (Arty kijkt het ook niet, dus meekijken is niet aan de orde).
Ik vind het zo mooi hoe mensen zich helemaal op de toer storten en de gesprekken die ze er dan onderling over hebben.
Ja dat lijkt mij ook zo leuk!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had vorige week mijn wereldontvanger mee om de tour te volgen. Al had ik ook soms Eurosport aan met Deens commentaar.
Heerlijk toch wel met een regenachtige dag languit op de bank tour aan.
Sportverhalenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:49 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook zo leuk!![]()
Maar het jammere is dat je voor al die sportromantiek dan wel ook die sport moet volgen. En je ein moet verdiepen.![]()
Maar ik kan me dus absoluut voorstellen dat dat hartstikke leuk is.
Wat is skydiven?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga morgen naar de afscheidswedstrijd van cocu
en 29aug skydiven
O ja natuurlijk!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:39 schreef Memento-Mori het volgende:
de hippere benaming voor parachute springen
Heh, mijn ouders zijn ook tégen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn ouders vonden het ook een minder puik idee dan ikzelfheb er erg veel zin in
Waarom zijn ze daar dan allemaal tegen steer?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heh, mijn ouders zijn ook tégen.Maar mijn ouders zijn ook tegen mijn donorcodicil.
Oh ja en tegen dat ik op de middelbare school een vriendinnetje zou krijgen, nou, dat heeft z'n nasleep gehad.
![]()
![]()
Even denken. Van dat eerste kan ik doodgaan, van dat tweede ben ik niet meer mooi als ik doodgegaan ben, en van dat derde da's slecht voor m'n studieresultaten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
Waarom zijn ze daar dan allemaal tegen steer?
Oh, dat is wel een wat negatieve kijk op alle facetten van het leven, zullen we maar zeggen. Nou ja, het is vast ouderlijke zorgzaamheid.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Even denken. Van dat eerste kan ik doodgaan, van dat tweede ben ik niet meer mooi als ik doodgegaan ben, en van dat derde da's slecht voor m'n studieresultaten.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:56 schreef golfer het volgende:
Ik leef met een moordenares onder 1 dak. Ik wist het al een tijdje gezien de muizenlijken en de vogelveren maar nu komt daar opeens eerst een vissenkop en nu dus een complete vis uit de vijver van de buurvrouw verderop bij.
Oh reminds me: morgen ga ik sushi maken met vriendinnen! En met zalm en tonijn en zalmeitjes.quote:
best een flinke vis voor zo'n poesje... wat een snoepjes zijn t toch, maar ondertussen ware killersquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:56 schreef Bluezz het volgende:
omg![]()
![]()
Wij zitten een spannende afl. Spooks te kijken, komt onze schattige lieve Xena binnen met iets oranjens in haar bekkie en rent naar beneden.... het zag er al niet uit als een muis....![]()
[ afbeelding ]
Goudvisquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:28 schreef Bluezz het volgende:
Mensen op de koffie 's ochtends Elf? Pfff dat is bij mij echt honderd jaar geleden dat ik zulke afspraken maakte![]()
Mmmm sliptongetjes, lekker. Wij eten goudvis. Grote.
![]()
O, wat een goed idee! Dus dan koop je een bal 'deeg', zeg maar?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb 1 bal gekocht, daar maak ik kleine platte 'koekjes' van en bak ze en eet ze als 'vlees' bij zeekraal die we dan weer even wokken met een knofje
Klinkt gezellig, kloekie
Gat in de marktquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
COMPLOT
Alle shirts en overhemden die ik heb gepast in de stad hadden een 5-10 cm te lange mouw. Waarom heeft iedereen langere armen gekregen en ik niet?
Bij een islamitische slagert koop je een bal gehakt, gekruid als köftequote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:45 schreef Duderella het volgende:
O, wat een goed idee! Dus dan koop je een bal 'deeg', zeg maar?
Wel je mouwen opstropen dan hequote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het heerlijk om zelf gehakt te kneden
echt? dat vind ik zo een vies gevoel he?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het heerlijk om zelf gehakt te kneden
Met latex vlees kneden.... kinkyquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt? dat vind ik zo een vies gevoel he?
(ik koop van die latex handschoentjes bij de action, daarmee durf ik het wel)
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:52 schreef freecell het volgende:
Update! De & van M & M is ook verdwenen van ons kozijn
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:52 schreef freecell het volgende:
Update! De & van M & M is ook verdwenen van ons kozijn
Je was bij de familie van Steer?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren leuke verjaardag gehad(ok, de haagen dazs als toetje deed het hem vooral) Alleen jammer dat er best veel Mandarijn werd gesproken en daar ben ik niet zo'n ster in
Ik neem Ranomiquote:Op zondag 26 juli 2009 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
Marleen Veldhuis
Nederlandse vrouwen weer gewonnen bij estafette zwemmen !
Daar stond wat andersquote:Op zondag 26 juli 2009 19:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die deed het 'mgolfer wil haar ook wel zwemmend redden
Zoiets.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
'Die zwom 'm, golfer wil haar ook wel doen?
'
Mooie spina bifida ookquote:Op zondag 26 juli 2009 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, live opgenomen foto's. Check die spieren.
Jakkes.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:55 schreef borisz het volgende:
Heb wat foto's van Denemarken
KLIK
Waarschuwing voor de categorie schaap NSFW. We waren bij een soort van openluchtmuseum en er werd op de viking manier een schaap geslacht
.
).
Poes onder dat bankie was zo zielig. DIe moest op de fotoquote:Op zondag 26 juli 2009 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Getver dat schaap Boris![]()
Legoland is mooi zeg, die was aan de lijn bijv. hoe ging dat met die bootjes waar je in zat? Leuk om je broer- tje? ook eens te zien. Poes onder een bankieWat was dat in Ribe, een kerk ? Mooie foto's
quote:Als ze de 1.30m hebben gehaald is het helemaal
Daar hoor ik deze vakantie echt meer mensen overquote:Op maandag 27 juli 2009 10:04 schreef Den_Haag het volgende:
ben trouwens op vakantie gewoon 2 a 3 kg afgevallen
bij jou is iets er bij ook geen probleemquote:Op maandag 27 juli 2009 10:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar hoor ik deze vakantie echt meer mensen over
Prettig toch? Ik geloof ik 2 aangekomen met al dat gereis en buiten de deur eten van ons, maar die verdwijnen in de loop van deze week wel
Nou, met die 2 vakantiekilo's zit ik dan nu al op plus 3quote:Op maandag 27 juli 2009 10:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
bij jou is iets er bij ook geen probleem
Maar ik heb wel veel gegeten op vakantie. maar ja, veel vis en rund
Thanksquote:Op maandag 27 juli 2009 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
Steer en DE, veel plezier
Hobje, je bent er weerKan me voorstellen dat het even acclimatiseren is nu
Heb je een jetlag?
Wat zeg je?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:32 schreef MissHobje het volgende:
Karrel beterschappies met je oor! das klote maar morgen wordt het beter
Steertje! veel pleizer daar
o fijn, dank! Ik heb het even overgepend!quote:Op maandag 27 juli 2009 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, kijk hier eens
[CUL-SC] De zak van Max
Benieuwd wat Steer allemaal ontdekt; ik wil ook wel weer eens!
Hmmmmmmmmm bubbelsquote:Op maandag 27 juli 2009 18:46 schreef golfer het volgende:
Hier even met een glaasje bubbels het nieuwe verlengde contract van Bluezz gevierd.
*burb*
Dat is zo'n lekker gevoelquote:Op maandag 27 juli 2009 19:10 schreef DarkElf het volgende:
thermen was echt zaligvoel me heerlijk loom en lekker in mijn lijf zo
Ze is 13. Er schijnen heel veel varianten te zijn, en dit is gelukkig niet te ernstigste. Maar goed, het is geen jonkerd meer natuurlijk. Dat zegt inderdaad niet alles DE. Het ligt er maar net aan hoe sterk het gestel is. Ze heeft pijnstilling en antibiotica (ze had blaren op haar tong- een kenmerk van deze variant) gekregen en iets dat de koorts verlaagt. Toch vind ik haar nu wel weer wat warmig.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:40 schreef DarkElf het volgende:
mm klote dude, hoe oud is ze?
die 3 van ons hebben het ook eens gehad, gek genoeg was vooral de jongste (toen 3 ofzo) echt veel zieker dan de rest..
Ja, dat is zo rot. Nou ja, ze slaapt nu in elk geval (en ligt énorm mijn jas onder te kwijlenquote:Op maandag 27 juli 2009 22:20 schreef DarkElf het volgende:
nou hopen dat ze snel weer opknapt. Tis zo frustrerend als je niets kan doen... I know.
Welterusten DE!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Ach poetje tochWas ze niet ingeënt, of heeft ze een zwijnvariant
Ze mag van mij zélfs op je muizenjurk liggen hoor![]()
Sterkte
Een poes naar mijn hart.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Oh en nog even bij poezels blijven : Vandaag hadden we een briefje in de bus dat Cindy vermist is, o.a. stond erin :
Ze loopt met stijve pootjes wijdbeens![]()
Ze gaat beter wordenquote:Op maandag 27 juli 2009 23:00 schreef Duderella het volgende:
Welterusten DE!
Nee, niet volgens het boekje ingeënt. De dierenarts troostte me nog door te zeggen dat zelfs haar katten dat niet waren. je denkt steeds: o ja, dat moet ook nog eens.Wat wel lief was van haar. Maar ja.
![]()
En ze heeft het waarschijnlijk gekregen doordat er een kat binnen is geweest die aan het voer heeft gezeten. Want de katten komen zelf de tuin niet uit. Besmetting van deze variant gaat via speeksel.
Zodra ze beter is, gaan beide katten naar de DA voor een prik.
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Ach poetje tochWas ze niet ingeënt, of heeft ze een zwijnvariant
Ze mag van mij zélfs op je muizenjurk liggen hoor![]()
Sterkte
Oh en nog even bij poezels blijven : Vandaag hadden we een briefje in de bus dat Cindy vermist is, o.a. stond erin :
Ze loopt met stijve pootjes wijdbeens![]()
Warm, plakkerig, maar overleefd!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:01 schreef Duderella het volgende:
Steer, wat doe je op FOK! als je het hippe nachtleven van Berlijn kunt verkennen?
![]()
En hoe was de reis?
Werken nog, zo meteen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Warm, plakkerig, maar overleefd!
We hebben bij een India's restaurant gegeten bij de Oranienburgerstrasse en daarna gelopen naar de Brandenburger Tor. Nu net een halfuurtje terug. Morgen naar de Reichstag, maar eerst nog even douchen, werken, en dan.
Ik vind Berlijn nu al leuk, puike straten, aardige mensen. Golfer, niet zo rancuNeus doen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:12 schreef Bluezz het volgende:
Een pied a tierre, wat klinkt dat sjiek!
Ik moest ff nadenken over een Indiër vinden... had niet meteen door dat het over eten ging
Wat schrijft je dan voor artikelen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik kan altijd moeilijk in slaap komen na een enerverende dag, dus kan beter nog wat artikels schrijven.
http://www.amrit.de/flash/intro.html
Hier waren we geweest. Niet superposh ofzo, maar goeie bang for the buck. En lekker. En meer dan we op konden.
Ah, een andere collega (tja, ik kan er ook niets aan doenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en 's middags hier gegeten:
http://www.ad.nl/amersfoo(...)tussen_de_rails.html
Ook aanrader. Met vliegende olifant.
Nee hoor, gewoon in elke vakantiebestemming waar je bent : vind je eerste indiërquote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:16 schreef Duderella het volgende:
![]()
Ja, we bedoelen wel echt het eten. Anders zou het een beetje gek zijn.![]()
Een soort vossenjacht. En dat het reisbureau dan een loslopende Indiër uit zet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon in elke vakantiebestemming waar je bent : vind je eerste indiër![]()
Lijkt me leuk Steer dat perronverhaal!
Slaapt hier nu op ons bureau in Arty's postbakje!quote:
En waarom kom je dan niet even eenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:23 schreef borisz het volgende:
Middag
Lekker rondje gefietst doo IJmuiden-->Spaarnwoude-->Haarlem-->Bluezzdaal--> IJmuiden.
Lekker rondje van 30 KM. http://afstandmeten.nl/index.php?id=275440
Had gekund ja, ik had mijn mp3speler op en had zat lekker muziek te luisteren zonder na te denkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En waarom kom je dan niet even eenhalen
foei! terug fietsen jij en een bakkie halen bij bluezzquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Had gekund ja, ik had mijn mp3speler op en had zat lekker muziek te luisteren zonder na te denken.
bij de turk gekochtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:42 schreef ColdFeet het volgende:
Waar koop jij echt goede verse vijgen, DE?
Lein, WB! Genoten van je lange weekend?
Andere keer kom ik wel eenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
foei! terug fietsen jij en een bakkie halen bij bluezz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |