Het houdt maar niet op met de privileges! Wat een feest is dat toch, getrouwd zijn!quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:41 schreef Bluezz het volgende:
En er is er één jarig married hoera hoera
Dus laat alles maar hangen dudevella
En die pantykousjes onder je broekrok mógen![]()
Nou dat is zeker een juich waard! Wat fijn zeg!!quote:Oh en ik heb ook goed nieuws, als ik niet voorgelogen ben vanmiddag, kan ik maandag een verlengd contract tekenen t/m aug 2010![]()
Veel gegetenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:12 schreef ColdFeet het volgende:
DH, Madeira is mooi he?Wat heb je zoal gedaan?
soepje en kalkoensaladequote:Op donderdag 23 juli 2009 19:46 schreef DarkElf het volgende:
lekker avondje samen, entrecote, frietjes, wijntje en straks filmpje kijken: public enemies
Wij hadden toen bij een Turk gegeten waarbij de helft ziek werdquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:46 schreef DarkElf het volgende:
wij hadden bij een fantastische turk gegeten die de meest zalige hummus had die ik ooit op heb maar waar die zat?? geen idee de mr weet t vast wel als je t wilt weten
Ja, wil je het de mr. vragen bitte?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:46 schreef DarkElf het volgende:
wij hadden bij een fantastische turk gegeten die de meest zalige hummus had die ik ooit op heb maar waar die zat?? geen idee de mr weet t vast wel als je t wilt weten
WB DHquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:58 schreef Den_Haag het volgende:
een TT voor mij?
Madeira was echt geweldig!
Bluezzzz![]()
Chi-Ling?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:06 schreef borisz het volgende:
CHinees was erg lekker, we zijn naar de Chinees in de haven van IJmuiden geweest op de boulevard. Die is. De beste Chinees in de buurt.
Draverij en dronkemansgevechten op de kermis.quote:Ohja de feestweek is nu ook in IJmuiden. Die is niks aan. Over een paar weken is de 200ste feestweek in Santpoort. Stukken gezelliger.
ga ik doen, hoor je nogquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, wil je het de mr. vragen bitte?
quote:
In Santpoort is dat leuk jaquote:Draverij en dronkemansgevechten op de kermis.
Hmm... lekkel. Die gaat de Palm in, bedankt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:27 schreef DarkElf het volgende:
ah t kwartje viel!
http://www.hasir.de/eng/hasir_mitte.html
Nice Boriszquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:07 schreef borisz het volgende:
Verder nog eenvoor Bloes.
en ook nog eenvoor mij DH mag trots op me zijn, heb een 7,5 voor de her van finance
.
Bluezzie! foto's komen dit weekend ergensquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:19 schreef Bluezz het volgende:
WB
[..]
WB DH![]()
![]()
![]()
Ik kijk ook uit naar jouw foto's
Ja die tunnel is nog wel even dicht geloof ik. Foto's van de vakantie volgen morgen wel. Ben veels te moe om nu wat zinnigs online te gooienquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Wat grappig B.
Morgen weer uitstappen in Driehuis, busje naar B'wijk, velsertunnel afgesloten. Gaat trouwens wel prima gelukkig!
Bankier word ik nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
Borisz ben je al zo'n gelikte bankier, kerrrrel?![]()
A.s. maandag hopelijk Joods Buffet met livemuziek eten in Berlin![]()
Nu al zin in.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:34 schreef freecell het volgende:
Ik heb net met pijn in mijn hart mijn hele oost-Indische kers eruit getrokken
Ik zag vanmorgen dat hij vollédig onder de luis zatEn echt niet meer op te lossen op een andere manier zeg maar.
En aangezien er op mijn balkon meer staat wat luisgevoelig is (framboos ed) dan maar weg met hem.
Wel sneu!
Nee! Nou ja een paar. Niet veel. Op het moment van De Kus zat iedereen zo gefascineerd te kijken dat de ambtenaar ietwat verbaasd vroeg: maakt hier niemand een foto van?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 06:17 schreef MissHobje het volgende:
Borisz en D_H welkom terug
Dude Woman!!!! gefeliciteerd jullie![]()
zijn er ook gevoelige plaatjes van??
Vakantie, met een vriend.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:10 schreef DarkElf het volgende:
wat gaat de mr doen CF? work or pleasure?
Haha, ja, natuurlijk is meneer wel iets bijzonderder dan een huisgenoot. Maar als ik ziek/moe/brr ben, is een huisgenoot op zich afdoendequote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:51 schreef DarkElf het volgende:
een huisgenoot kan iedereen zijn die je leuk vindtje husband is toch iets anders neem ik aan
vervelend dat je je niet lekker voelt btw..
nee. Wel over gelezen maar door een vrij heftige voedselallergie zou ik het zelf nooit aandurvenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker vrij CF
Heeft iemand hier ervaring met zgn. dunkelrestaurants? Dus zeg maar dat je in het pikkedonker dineert?
Ja, ik lees ook dat bijv. vegetariers het echt niet vertrouwen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee. Wel over gelezen maar door een vrij heftige voedselallergie zou ik het zelf nooit aandurven
snap het wel. Heb zelf bijvoorbeeld al vaak genoeg meegemaakt dat ze zeggen dat het noot-pinda-en noot/pindaolie vrij is maar dan toch.. stiekum niet of ze zetten jouw bord bij je tafelgenoot dus heb je nog pechquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik lees ook dat bijv. vegetariers het echt niet vertrouwen.![]()
Collega van mij heeft zoiets in België gedaan en zij was er niet erg enthousiast over. Haar voornaamste bezwaar was dat 1 van de zaken die voedsel lekker maken je zintuigen zijn en als je door niets te zien niet weet hoe het voedsel wat je eet eruit ziet het opeens een stuk minder smaakt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:08 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker vrij CF
Heeft iemand hier ervaring met zgn. dunkelrestaurants? Dus zeg maar dat je in het pikkedonker dineert?
Dacht ik ook. Maar ergens vind ik zo'n lekkere uitlopende dooier ook wel passenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:44 schreef DarkElf het volgende:
scrambled eggs hoort daar toch bij dacht ik?
dooiers horen heel te blijvenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Maar ergens vind ik zo'n lekkere uitlopende dooier ook wel passen
In je buik gaat 'ie stuk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dooiers horen heel te blijven
(bij mij dan)
Bijna wel jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:52 schreef Duderella het volgende:
Hier heeft het vreselijke geonweerd vandaag DE. Maar goed, dat is zo ongeveer in een ander werelddeel.
nietus, in je mond al, als je hem met veel moeite heel erin gepropt hebtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
In je buik gaat 'ie stuk.
Echt waar.
Bloedworst, lekker!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:06 schreef golfer het volgende:
Jakkes, gebakken eieren met hele (zachte) dooiers.
Daar ga ik dus echt van over mijn nek.
In Engeland en Schotland, als we daar full-English/Scottish breakfast krijgen zit het er helaas ook altijd bij. Op mijn verzoek willen ze dan nog wel eens scramblde egg maken.
Oh en Dude, vergeet je bij het full-English de gebakken bloedworstniet?
Van Arty's VrijgezellenAfterParty.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Waarom zijn ze katerig dude
Bloedworst
Zachte dooiers
Nepkusfoto van dude graag per pm
Nógmaals gevraagd of het écht doorgaat dat contract, het antwoord was JA!
Tokomaaltijdje
Weekend
Schotland
Man CF op ferkansie![]()
Klaar
Nee skat, dat was een sollicitatie bij een epilepsietoestand in H'lem.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
Goedzo Bloessepoes_!! Was dat nou bij die rustige toko waar 4 kandidaten waren overgebleven?
CF, wijze vrouwquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:54 schreef ColdFeet het volgende:
Niets van je laten horen is erger dan niet weten wat te zeggen, SteerSucces met bellen!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:02 schreef Duderella het volgende:
Het is wel een telefoonpic hoor! En ik moest giechelen.Maar goed, proof dat De Kus plaatshad:
[ afbeelding ]
Grijze horny mousjesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:02 schreef Duderella het volgende:
Het is wel een telefoonpic hoor! En ik moest giechelen.Maar goed, proof dat De Kus plaatshad:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grijze horny mousjes![]()
![]()
![]()
![]()
Die krulletjes van Brüno zijn![]()
!
Dat vermoedde ik al wel hoor.quote:
Oe wat scheelt dat he, zo'n 2e zwangerschap!! Bloeseschoondochter is bijna 18 weken en begint wel wat te zien, maar volgens mij niet eens zo als jijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:13 schreef freecell het volgende:
Oh- ow...
[ afbeelding ]
Als dat zo doorgaat ontplof ik binnen 4 maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |