lepeltje olijfolie. Of d'r buikje iets maseren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat goed van Sara! Hier is net de entingkaart binnen en is het wachten op de oproep. Zal wel september zijn.
Mooi dat de eczeem minder aan het worden is chacama.
Kim zit nu op dag 4 van het niet poepen. Ze heeft er veel buikpijn van. Lactulose al gehad.
Iemand nog tips?
Wat sneu voor haar. Durft ze niet te poepen? Ben je met het potje bezig? Ik weet niet precies wat lactulose is, maar ik zou zeer zuinig zijn met laxeermiddelen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim zit nu op dag 4 van het niet poepen. Ze heeft er veel buikpijn van. Lactulose al gehad.
Iemand nog tips?
Dit spul werkt super trouwens!quote:
Voor dreumesen moet je in een ander topic wezen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef Stiemie het volgende:
O ja heeft iemand nog tips in verband met een dreumes die 122.234.342 x per dag "doettienou?", "issienou?" en "kandatnou?" vraagt
Fijn dat ze weer beter is!quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef Stiemie het volgende:
Agos Kim. Let ook op met wat je eet als Kim moeite met poepen heeft Ingrid. Ik heb zelf een spastische darm en witbrood, witte rijst, witte pasta enzo verergeren de boel al snel. Hopelijk gaat het snel weer beter met Kim!
Mijn kleine meisje is weer helemaal beterGisteren weer urine na laten kijken en de blaasontsteking is helemaal weg. Ze was ook dolblij dat ze weer naar de opvang mocht. We hoorden al 2 weken zo'n 20 keer per dag : (naam favo leidster) is lief he? En elke morgen: "Linne naar (naam opvang)?" Gisteren mocht ze ook nog voor haar verjaardag trakteren en dat vond ze ook erg leuk!
O ja heeft iemand nog tips in verband met een dreumes peuter die 122.234.342 x per dag "doettienou?", "issienou?" en "kandatnou?" vraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |