Ingrid wat fijn dat er bemiddeld is met een tandarts!
Tobias gebruikt zijn step nu af en toe als loopfiets, als hij zo doorgaat kunnen binnenkort de zijwieltjes eraf!
CHris de bange-fase uit, wat fijn voor hem! Lenaatje wat een toestand zo zeg, ik hoop dat dat snel over is.
Vivi wat een mooie foto van Dean

Wie weet waar mijn kleine boefje is?
Dat jongetje wat zélf naar de wc kan, zélf zijn drinken in kan schenken en zélf zijn schoenen aan kan doen, dat is mijn kleine peutertje toch niet?
Dat jongetje dat zélf de sleutel van de schuur komt halen, dan zélf zijn fiets/step/tractor gaat pakken en daarmee zélf op het pleintje gaat spelen, dat is mijn kleine peutertje toch niet?
Dat jongetje dat zélf komt melden
, niet eens vragen hè, dat hij nu lekker buiten gaat spelen of vanavond vroeg naar bed wil 'Want ik ben nu toch wel een beetje moe mama.' of vraagt wanneer we nu spinazie gaan eten 'Want ik heb geen trek in patatjes', dat is mijn kleine peutertje toch niet?
Dat jongetje dat zó graag weer naar school wil en helemaal boos is op de vakantie want die duurt zo lang en zijn juffies mist, dát is mijn kleine peutertje toch niet?
Dat jongetje die vind dat de poes Jerry, die vorige week is overleden en hij toch wel erg mist, overdag 'gewoon 'begraaft' is en 's avonds een sterretje want dán kan je de sterretjes zien', dát is mijn kleine peutertje toch niet?
Dat jongetje dat uitspraken heeft als; 'Dat kunnen we niet hebben hè mam?' of 'Mijn haar is wel erg lang, zullen we even naar de kapper?' en 'Als jij gaat werken mag ik naar opa en oma hè? En daar is het altijd een beetje feest' en; 'Ik ben al bijna 4 en dan ga ik naar de GLOTE school en dat vind ik leuk he mama?' is dat mijn kleine peutertje?
Nee, mijn peutertje wordt groot en is al een bijna-kleuter

Mijn peutertje is eraan toe om kleuter te
wordenzijn, maar zijn mama nog niet helemaal...
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana