Alfa is ook lekker, de kratjes zijn nu in de aanbieding voor 8.99.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Biertje 2:
Alfa echt 2009, 8% vol.
Lekker! zoals een biertje hoort te smaken
Hehe watermeloen was altijd mijn eerste hulp bij uitdroging op vakantie in verre oorden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat scheelt mij weer een poging![]()
.
Ik zit nu wel braaf 400 gr meloen weg te werken.
Een Rotterdamse die 'laiverd' zegtquote:
Nee dat is juist het lekkerstquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:59 schreef Tinkepink het volgende:
Dat klinkt als een spannend recept PFAlleen die kippenlevertjes mogen van mij wel achterwege blijven.
Niet alleen in jouw geval hoor. Er horen namelijk helemaal geen amandelen in boterkoek! Alleen maar boter, bloem en suiker. That's it. [/johannes-van-dam-modus]quote:
wat praten jullie veelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Studentenhuizen in Amersfoort? Dat gaat tegenvallen; er zit alleen de EH (maar ik denk niet dat dat een match is) en de beiaardschool.
Belana, welkom. Je bent al goed onderweg volgens mij - stoppen met roken en regelmatig sporten lijkt me al een gezond begin. Kun je eens een lijst geven van wat je 'normaal' per dag eet?
Lieve schat, dit is nog niks. Wacht maar tot de zomer voorbij isquote:
Wat eet je als tussendoortje? En wat drink je? Probeer niet te laag in je kcal te gaan zitten. Op deze website http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm(2e formule,formule van harris-benedict) krijg je een goede indicatie hoeveel je móet eten en hoeveel je kan eten als je af wilt vallen:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:12 schreef Belana het volgende:
[..]
wat praten jullie veel
Wat ik eet, nou ik verbaas me ook, want ik ging op voedingwijzer de caloriecheck doen en daaruit blijkt dat ik prima eet
Ik eet 's ochtends yoghurt met muesli, 's middags 2 boterhammen en bakje rauwkost, 's avonds moet verbeterd worden, wij eten vrij veel uit pakjes, lekker makkelijk als we gewerkt hebben. Daar zullen wel de meeste calorieen in zitten. Daarnaast heb ik altijd, zodra de kinderen op bed liggen, lekkere trek. er moet dan gegeten worden. Nou, ik doe dat dus nu al 3 dagen niet meer en hoop dat dat vast scheelt. En ik probeer het avondeten hier aan te passen. Vanavond hebben we sla , Tilapiafilet en aardappeltjes gegeten, dat leek me wel gezond toch?
Nu ga ik even verder bijlezen
Heel lang geleden werkte ik in een bibliotheek. Als opruimhulp, werd officieel niet eens betaald, ik kreeg een onkostenvergoeding ofzo. Leuk, echt, zo geweldig vond ik het. Bovendien deed ik het daarvoor ook al - ongevraagd; ik was kind aan huis in de bieb en ik werkte gestaag van achter naar voor stiekum de kasten bijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:14 schreef Syrena het volgende:
Oh en ik heb dus 10 jaar over die uni-studie gedaan. En nu hou ik erover op. Komt echt wel goed!
nou dat is mooi!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:41 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, ik heb iig niets aan te merken op je lijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |