abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71292910
Dank je wel! En ik vind het super lief dat iedereen zo begaan is! Dat sowieso!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:56:36 #277
236335 neen
schone schijn
pi_71292987
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Biertje 2:
Alfa echt 2009, 8% vol.
Lekker! zoals een biertje hoort te smaken
Alfa is ook lekker, de kratjes zijn nu in de aanbieding voor 8.99.
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:56:40 #278
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71292990
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat scheelt mij weer een poging .

Ik zit nu wel braaf 400 gr meloen weg te werken.
Hehe watermeloen was altijd mijn eerste hulp bij uitdroging op vakantie in verre oorden.
Niets geen ORS, watermeloen werkt bij mij een stuk beter en smaakt nog lekker ook.

Heb zowaar vanmiddag mijn bakkunsten in de strijd gegooid en de boterkoek ziet er nog smakelijk uit, qua kcal kom ik vandaag dus wel aan mijn portie.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:57:25 #279
236335 neen
schone schijn
pi_71293017
Boterkoek met slagroom
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:13:49 #280
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71293446
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:57 schreef neen het volgende:
Boterkoek met slagroom
En zónder amandelen in mijn geval.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:19:04 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71293573
We're off Tot morgen laiverds!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:39:59 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71294074
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
We're off Tot morgen laiverds!
Een Rotterdamse die 'laiverd' zegt . Het moet niet veel gekker worden! .

En Tink: kick some ass! (mist er nou een deel van je post? Ja hè?).

Pff, wat een klus zeg, zo'n lasagne. De grillpan neemt zoveel ruimte in beslag dat ik er voor andere pannen geen ruimte is. Ben dan bij elkaar toch een dik uur in de keuken bezig en dat ben ik helemaal niet gewend . Iig staat de lasagne nu in de oven. Zal met een minuut of 10 wel klaar zijn .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:51:23 #283
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71294399
Leuk toch Vik? eet smakelijk...

Ik ga ook eten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:57:22 #284
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71294564
Wow Vik, grill jij de groente voor de lasagne. Veel werk
Ik maak gewoon een zeer dikke pastasaus (veel gehakt en/of groente, kruiden, gepureerde tomaten) en die gooi ik tussen de bladen. Niet meer dan 15 minuten voorbereiding.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71294603
Ik kneed het deeg als ik lasagne maak En dan eh... Iets met tomaat, zelfgemaakte bechamelsaus, gehakt, spinazie en kippenlevertjes.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:59:56 #286
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71294645
Dat klinkt als een spannend recept PF Alleen die kippenlevertjes mogen van mij wel achterwege blijven.
pi_71294661
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:59 schreef Tinkepink het volgende:
Dat klinkt als een spannend recept PF Alleen die kippenlevertjes mogen van mij wel achterwege blijven.
Nee dat is juist het lekkerst
pi_71294963
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:13 schreef Lastpost het volgende:

[..]

En zónder amandelen in mijn geval.
Niet alleen in jouw geval hoor. Er horen namelijk helemaal geen amandelen in boterkoek! Alleen maar boter, bloem en suiker. That's it. [/johannes-van-dam-modus]

Mijn D was erg lekker. Kipspiesjes gemarineerd in olie/koriander/knoflook/zout/peper, met een yoghurt/koriander/munt/honingsausje en courgette/cherrytomaatjes uit de oven en wat couscous. Alleen jammer dat vriendlief ondertussen telefonisch in een soort van crisismeeting zat . Doe je zo je best... Maar ja, kan hij weinig aan doen helaas.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:12:54 #289
24188 Belana
kloon van belana
pi_71295021
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 13:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Studentenhuizen in Amersfoort? Dat gaat tegenvallen; er zit alleen de EH (maar ik denk niet dat dat een match is ) en de beiaardschool.

Belana, welkom. Je bent al goed onderweg volgens mij - stoppen met roken en regelmatig sporten lijkt me al een gezond begin. Kun je eens een lijst geven van wat je 'normaal' per dag eet?
wat praten jullie veel

Wat ik eet, nou ik verbaas me ook, want ik ging op voedingwijzer de caloriecheck doen en daaruit blijkt dat ik prima eet
Ik eet 's ochtends yoghurt met muesli, 's middags 2 boterhammen en bakje rauwkost, 's avonds moet verbeterd worden, wij eten vrij veel uit pakjes, lekker makkelijk als we gewerkt hebben. Daar zullen wel de meeste calorieen in zitten. Daarnaast heb ik altijd, zodra de kinderen op bed liggen, lekkere trek. er moet dan gegeten worden. Nou, ik doe dat dus nu al 3 dagen niet meer en hoop dat dat vast scheelt. En ik probeer het avondeten hier aan te passen. Vanavond hebben we sla , Tilapiafilet en aardappeltjes gegeten, dat leek me wel gezond toch?

Nu ga ik even verder bijlezen
stormy waters...
sailin'
pi_71295041
Piefie, ik ben 32 en weet nu pas wat ik worden wil. Biebmiep en zelfs daarover heb ik nog getwijfeld, tot ik aan die opleiding begon en ik voor het eerst zoiets had van: Dit is TOF en dit KAN IK GEWOON!

Ben er ook ingerold via uitzendbureau, omdat ik vond dat ik niet mijn week kon vullen met alleen aan mijn scriptie werken (of eigenlijk waren mijn ouders mijn depressiviteit goed zat ). Uiteindelijk tot de conlusie gekomen dat die scriptie er nooit zou komen (en dat heeft heel wat gejank gekost). Gelukkig kon ik wel m'n bachelor aanvragen.

En ik sluit niet uit dat ik ooit nog eens de ICT-kant opga in combinatie met bibliotheekwerk. Dat dus heul niet saai is
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:14:16 #291
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71295058
Mijn D was turkse pizza (supermarkt) gevuld met sla, tomaat, feta, koriander, ui, yoghurt en pittige paprika (zelf gedaan). Enmijn t. vanmiddag bestond uit een chocokoekje en 5 blokjes chocolade. Ik had bezoek
De lunch bestond uit 3 kommen tomatensoep met tabasco, appel en ui. De t. deze ochtend was een tosti en het ontbijt 1 weetabix met melk.

En nu drink ik een palo.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:14:38 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71295066
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:12 schreef Belana het volgende:

[..]

wat praten jullie veel

Lieve schat, dit is nog niks. Wacht maar tot de zomer voorbij is . We stampen soms moeiteloos in een paar uur een topic vol! .
Niet meer actief op Fok!
pi_71295068
Oh en ik heb dus 10 jaar over die uni-studie gedaan. En nu hou ik erover op. Komt echt wel goed!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:17:21 #294
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71295121
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:12 schreef Belana het volgende:

[..]

wat praten jullie veel

Wat ik eet, nou ik verbaas me ook, want ik ging op voedingwijzer de caloriecheck doen en daaruit blijkt dat ik prima eet
Ik eet 's ochtends yoghurt met muesli, 's middags 2 boterhammen en bakje rauwkost, 's avonds moet verbeterd worden, wij eten vrij veel uit pakjes, lekker makkelijk als we gewerkt hebben. Daar zullen wel de meeste calorieen in zitten. Daarnaast heb ik altijd, zodra de kinderen op bed liggen, lekkere trek. er moet dan gegeten worden. Nou, ik doe dat dus nu al 3 dagen niet meer en hoop dat dat vast scheelt. En ik probeer het avondeten hier aan te passen. Vanavond hebben we sla , Tilapiafilet en aardappeltjes gegeten, dat leek me wel gezond toch?

Nu ga ik even verder bijlezen
Wat eet je als tussendoortje? En wat drink je? Probeer niet te laag in je kcal te gaan zitten. Op deze website http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm(2e formule,formule van harris-benedict) krijg je een goede indicatie hoeveel je móet eten en hoeveel je kan eten als je af wilt vallen:
pi_71295695
Lijstje
  • stukje chokoladetaart
  • brinta
  • wetabix (1)
  • 2 uur hardlopen
  • grote bak gekookte koolrabi met een eetlepel tartaresaus
  • 2 gebakken eieren met 2 boterhammen
  • 5 krekkers boter chokopasta
  • 4 wetabix
  • avondeten: 2 aardappels, gekookte rode kool met appel, lamsstoofvlees, alles uit eigen tuin/weiland. Toe: magere vanillekwark met japanse wijnbessen (niet uit Japan, uit eigen tuin, duh)
  • 1 port
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      vrijdag 24 juli 2009 @ 19:39:12 #296
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71295767
    Nou, ik ga proberen jullie bij te houden. het stoppen met roken topic heeft me door de stress van het niet roken heen geholpen (ik rook al 3 maanden niet meer ) dus ik ben ervan overtuigd dat dit topic en jullie dus me gaan helpen met die paar kilo kwijt te raken

O: yoghurt met muesli
    L: 2 boterhammen met tonijnsalade
    T: 2 rijstwafels
    T: bakje bleekselderij/wortel en rozijntjes met dressing
    D: tilapiafilet, sla en aardappeltjes
    Ik drink veel water tussendoor, ik denk over de dag iets van 5 grote glazen
    stormy waters...
    sailin'
      vrijdag 24 juli 2009 @ 19:41:57 #297
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71295860
    Nou, ik heb iig niets aan te merken op je lijstje
    pi_71296172
    quote:
    Op vrijdag 24 juli 2009 19:14 schreef Syrena het volgende:
    Oh en ik heb dus 10 jaar over die uni-studie gedaan. En nu hou ik erover op. Komt echt wel goed!
    Heel lang geleden werkte ik in een bibliotheek. Als opruimhulp, werd officieel niet eens betaald, ik kreeg een onkostenvergoeding ofzo. Leuk, echt, zo geweldig vond ik het. Bovendien deed ik het daarvoor ook al - ongevraagd; ik was kind aan huis in de bieb en ik werkte gestaag van achter naar voor stiekum de kasten bij . Alleen helemaal vooraan durfde ik niet.
    Domoor die ik ben heb ik het laten schieten toen ik achttien werd; anders had ik voor het leven de bieb binnen kunnen rollen (zonder papiertjes). Ze zitten er allemaal nog; degenen die er destijds een baan hadden / kregen.

Maar ik moest zonodig gaan zuipen. Oh ja, en twee mislukte studies beginnen (ik haak gewoonlijk na 2 maanden al af). Daarna nog een paar jaar gezellig werkloos doorgezopen, grotendeel gratis omdat ik als vrijwilliger werkte bij een jongerencentrum dat veel bier omzette (en bandjes liet optreden, Nirvana enzo). Veel offsetdrukkerij gedaan, was ook heel leuk. Is me ook wel eens een baan in aangeboden, maar dat leek me eng. Dus ben ik nog maar een tijdje door blijven drinken.

Nou ja, en toen kwam dat baantje bij 008 en daarna ging alles bergafwaarts . Nu ben ik een kantoormiep in de ICT .
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      vrijdag 24 juli 2009 @ 19:55:16 #299
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71296250
    quote:
    Op vrijdag 24 juli 2009 19:41 schreef Tinkepink het volgende:
    Nou, ik heb iig niets aan te merken op je lijstje
    nou dat is mooi!
    als ik dus die caloriechecker van voedingscentrum doe zou ik zelfs nog een hele reep chocola kunnen eten en dan nog maar op1550 calorieen zitten???
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71296280
    Sigme, I laf you Uit jezelf de kasten bij werken!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')