Bij mij kwam eruit dat ik heel geschikt was voor technische beroepen op wetenschappelijk niveau. Wel grappig, want ik wilde toendertijd nog geneeskunde gaan studerenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij?
Ik wel: aankruisen dat ik (bij alternatief zakjes plakken ofzo) dan nog liever de bijbel / koran las kwam er (ondanks 100 andere vragen en antwoorden) uit dat ik het best de bijbel of de koran kon gaan bestuderen. En weer -pak 'm beet- f 500 subsidie schoof naar de beroepskeuzetestafnemers. Hoppa.
Je moet niet nadenken welke studie je moet doen. Je moet nadenken wat je wilt en dan de studie kiezen waarmee je dat kunt bereikenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had al drie jaartjes nagedacht en toen kwam ik op mijn huidige studie. Dus weer een jaar nadenken en dan weer een studie kiezen zie ik niet zo zitten
En verder welkom, iedereen die nieuw is!
Wat ook leuk schijnt te zijn is nachtportier bij een hotel. Geen idee of ze daar ook vrouwen voor aannemen, maar ik ken mensen die het hebben gedaan bij Hotel New York en die wisten dingen over BN-ers die ze niet verder mochten vertellen. Grmpf. Scheen best leuk te verdienen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:57 schreef P.F het volgende:
Ik vind werken wel leuk, op zich, niet vervelend om te doen, maar ik ben niet zo goed met mensen.
Ik zou wel koerier willen worden maar daarvoor heb ik mijn rijbewijs nog niet lang genoeg..
Maar ik ben ook niet zo goed met auto's.. Hmm![]()
recensent?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:12 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat ik maar doorbitch of recent moet worden.
Dudequote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:13 schreef Miss_S het volgende:
Lijstje:
T: stokbrood met wijn
S: 100 buikspieroefeningen
Ja sorry, ik was aan het strijken en het bellen ondertussenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:20 schreef sigme het volgende:
[..]
recensent?
Je beschikt wel over venijnige fileerkunsten. Ik moet er vaak wel om lachen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DudeAls ik eenmaal aan het drinken sla, zit sport er daarna niet meer in
Krijg jij dat wel voor elkaar?
Waarom?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:34 schreef P.F het volgende:
Lijkt mij nooit zo zinvol, sporten & alcohol?
Dankequote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
PF, zou gewoon eens met een studieadviseur gaan babbelen.
Uniekje: proost!
Ik heb nieuw haar![]()
En aanschouw mijn sublieme lijstje:
O: handje bosbessen
T: boerenbeschuit met 30+ kaas
L: 1/2 stroopwafel
T: -
Straks eten bij vrienden en dan word ik wel weer vetgemest.
Heb je expres zo'n slecht lijstje omdat je vanavond bij vrienden gaat eten?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nieuw haar![]()
Zo! JIj gaat vanavond drie maaltijden in één keer naar binnen stoppen? Foei!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nieuw haar![]()
Dat heb ik nog niet geprobeertquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:00 schreef Tinkepink het volgende:
(ik doe altijd oefeningen tijdens het tandenpoetsen, dus)
Dat scheelt mij weer een pogingquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:03 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb een semi-bewust slecht lijstje, in die zin dat ik gewoon geen tijd gehad heb om wat te eten.
Vanaf een uur of 1 al bezig het huis op orde te krijgen en alle zooi kathaarvrij, dat laatste is onmogelijk gebleken.
Heb geloof ik vandaag een appel, een kiwi, 2 broodjes met ei en een 2 boterhammen met spek op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |