abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71258923
nja, ik heb er totaal geen problemen mee als sangdrax mijn mail/smsjes/fokberichten leest. dat mijn ma dat ook doet als ze half de kans krijgt daarentegen irriteert me wel.

tsja ts. wat stefan al zegt. jij hebt de keus om hem te vertrouwen of niet. ongeacht of hij nu al dan niet vreemdgegaan is zelfs want daar kom je toch niet achter.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71258970
Ik zou een kotsend wijf iig niet batsen, dus als ik TSers vent zou zijn hoefde ze zich geen zorgen te maken
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 23 juli 2009 @ 18:55:45 #103
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71259141
Dit onderwerp blijft toch leuk rellen.

Feit is dat TS haar vent blijkbaar niet vertrouwd, en waarschijnlijk terecht. Hele discussie of ze wel of niet had moeten lezen is niet meer relevant als zij toegeeft dat ze hem niet vertrouwt.

Hoe dan ook, ik zou hem niet geloven.
Resistance is futile
  donderdag 23 juli 2009 @ 19:01:54 #104
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_71259317
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:55 schreef Seven.of.Nine het volgende:

Feit is dat TS haar vent blijkbaar niet vertrouwd, en waarschijnlijk terecht. Hele discussie of ze wel of niet had moeten lezen is niet meer relevant als zij toegeeft dat ze hem niet vertrouwt.

Precies

Dat ze zijn sms leest is vertrouwen beschamen, vreemdgaan ook. Dus idd, beide niet relevant. Want ook het vreemdgaan is niet relevant. Waar het om gaat is dat ze hem niet vertrouwt, of hij nu wel of niet vreemdgaat, ze vertrouwt en gelooft hem niet, sterker, ze gooit dit op FOK!

Dus er zit iets veel meer scheef dan iemand zn gangen nagaan en al of niet vreemdgaan
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:11:49 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71261528
ik vrees dat ts in een pre-natale depressie zit. waarschijnlijk is haar man gewoon vreemdgegaan omdat hij even wilde ontsnappen aan de constante druk van zijn depressieve controlfreak.

can't blame him. sterker nog. ik denk dat ts hem dat pleziertje moet gunnen, als ware het een dagje pretpark.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_71262339
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:49 schreef Barbusse het volgende:
Je hebt hem erop aangesproken en je gelooft zijn antwoord niet? Klinkt als een redelijke vertrouwensbreuk van jouw kant. Die, als ik het verhaal zo lees, ook niet geheel onterecht is...

Geef aan dat je moeite hebt met de uitleg van zijn verhaal, geef aan dat je het gevoel hebt dat hij je belazerd heeft. Waarschijnlijk heeft hij nu niet goed door hoe erg je hiermee zit. Zolang je het niet zeker weet zal het je van binnenuit opvreten. Het is belangrijk dat hij dit weet.

Als hij je echt belazerd heeft terwijl jij zwanger thuis zit... Damn, das wel erg zuur voor je...

Sterkte meid!
Mannen schijnen juist vaak vreemd te gaan als hun vrouw zwanger is...
Sanity is (not) statistical
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:47:30 #107
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_71262538
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:08 schreef speknek het volgende:

[..]

Godskolere, je kan ook overal drama achter gaan zoeken en tot gigantische ethische kwesties op gaan zitten blazen. D'r man is in z'n eentje naar een drank en jonge sletjes oord op vakantie gegaan terwijl zij zwanger thuiszat, natuurlijk is ze benieuwd wat hij daar uitgespookt heeft! Als je het geen reet kan schelen wat je man allemaal wel niet uitspookt, dan houd je pas niet van je partner. Daarmee praat ik natuurlijk het lezen van andermans prive smsjes niet goed, maar de kanker wat een hypocrisie weer in dit topic (sorry, niet per se jij). Wat mij betreft heeft TS gewoon gelijk dat ze zich daar niet voor schaamt.

Eens
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:48:52 #108
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71262586
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:40 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Mannen schijnen juist vaak vreemd te gaan als hun vrouw zwanger is...
Ik dacht vlak na de bevalling. Dan valt er niks te neuken.
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:53:28 #109
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_71262707
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:48 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Ik dacht vlak na de bevalling. Dan valt er niks te neuken.
Mannen gaan echt niet alleen vreemd als er niks te neuken valt. Sterker nog, vreemdgaan heeft vaak helemaal niks met neuken an sich te maken maar met het idee vooraf: de spanning, dat het kan, dat je iest doet dat verboden is.

Overigens zei Daphne Dekkers ooit: ik heb er geen problemen mee dat als Richard in het buitenland is een hoer besteld. Liever dat dan dat hij iets begint met de buurvrouw.
pi_71263831
Wijsheden van Daphne Deckers
pi_71263874
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:28 schreef Wazeggie het volgende:
Wijsheden van Daphne Deckers
daar noem je idd ook een huppelkut zeg!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:30:15 #112
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71263889
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 20:53 schreef Stefan het volgende:

[..]

Mannen gaan echt niet alleen vreemd als er niks te neuken valt. Sterker nog, vreemdgaan heeft vaak helemaal niks met neuken an sich te maken maar met het idee vooraf: de spanning, dat het kan, dat je iest doet dat verboden is.

Overigens zei Daphne Dekkers ooit: ik heb er geen problemen mee dat als Richard in het buitenland is een hoer besteld. Liever dat dan dat hij iets begint met de buurvrouw.
dat is dan echt de eerste quote van daphne die ik waarder.

even voor de duidelijkheid, voordat ik een kippenhok over me heen krijg: als mijn vriendin seks zou hebben op een neukvakantie, dan moet ze dat lekker doen en vooral niet vertellen. je bent samen, maar wel twee aparte mensen. kom op zeg! hoe volwassen zijn we nou eigenlijk.
pi_71264216
Daar ben ik het wel mee eens op zich, al moet je het daar wel beiden over eens zijn. Als een van de twee grote waarde hecht aan een monogame relatie, dan moet de ander zich daarna voegen of een relatie met een meer ruimdenkend persoon beginnen.
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:45:09 #114
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71264479
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:38 schreef Wazeggie het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens op zich, al moet je het daar wel beiden over eens zijn. Als een van de twee grote waarde hecht aan een monogame relatie, dan moet de ander zich daarna voegen of een relatie met een meer ruimdenkend persoon beginnen.
of de persoon die, haar partner in dit geval, een normaal leven niet gunt, moet opzoek naar een pathelogisch leugenaar. elke man gaat ooit vreemd. net als elke vrouw. misschien is ts wel zo jaloers omdat ze zelf iemand kent in de supermarkt die ze leuk vindt.
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:52:07 #115
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_71264735
Het is wel heel vergezocht dat hij "kotsen" sms't als hij "neuken" bedoelt. Als je niet wil dat je vrouw erachter komt, dan verwijder je het bericht.

Ik spreek de man vrij wegens gebrek aan bewijs.

En nu niet meer druk maken om gedachtenspinsels want dat is slecht voor de baby.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_71265807
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

of de persoon die, haar partner in dit geval, een normaal leven niet gunt, moet opzoek naar een pathelogisch leugenaar. elke man gaat ooit vreemd. net als elke vrouw. misschien is ts wel zo jaloers omdat ze zelf iemand kent in de supermarkt die ze leuk vindt.
Jouw definitie van normaal is DE definitie van normaal?
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:42:58 #117
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71266729
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:18 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Jouw definitie van normaal is DE definitie van normaal?
misschien niet, maar het is lekker rustig, zonder jaloezie.

zodat je voldoening krijgt met de tijd samen, die misschien wel 50 jaar of meer duurt.

jezus gasten, dat ík nou juist de aangewezen persoon ben om te vertellen dat 'oeh! vreemdgaan' niet zo erg is als het niks voorstelt.

mannen die niet vreemdgaan zijn mannen die nooit gepakt worden door vrouwen. zeer schaars dus.
pi_71266791
Ja ik ben het met je eens hoor Vreemdgaan stelt in de meeste gevallen niks voor en als dat wel zo is dan was de relatie wss al niet meer te helpen
  donderdag 23 juli 2009 @ 22:50:35 #119
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71267018
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:44 schreef Wazeggie het volgende:
Ja ik ben het met je eens hoor Vreemdgaan stelt in de meeste gevallen niks voor en als dat wel zo is dan was de relatie wss al niet meer te helpen
vreemdgaan en iemand anders neuken stelt idd niks voor. het enige dat je opsteekt is dat je eigen meissie beter neukt en fijner aanvoelt. gewoon ff naar het pretpark om tot dat besef te komen.

laffe kerels verder hier die nu al weten dat ze nooit vreemd zouden gaan.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 00:17:20 #120
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_71270720
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vreemdgaan en iemand anders neuken stelt idd niks voor. het enige dat je opsteekt is dat je eigen meissie beter neukt en fijner aanvoelt. gewoon ff naar het pretpark om tot dat besef te komen.

laffe kerels verder hier die nu al weten dat ze nooit vreemd zouden gaan.
Sowieso, neuken om het neuken heeft geen reet te maken met intimiteit die je thuis hebt. Nu ben ik alleen geen voorstander van vreemdgaan, dat je liegt maakt de relatie die je hebt opgebouwd stuk, niet het feit dat je een middagje of avondje onbetekende seks hebt.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 00:19:32 #121
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71270809
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 22:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Jij gelooft niet in monogamie merk ik al :p
pi_71271175
Monogamie is bedacht door de Kerk
  vrijdag 24 juli 2009 @ 01:04:51 #123
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71272083
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:31 schreef Wazeggie het volgende:
Monogamie is bedacht door de Kerk
  vrijdag 24 juli 2009 @ 01:07:10 #124
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_71272132
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef Stefan het volgende:

[..]

Sowieso, neuken om het neuken heeft geen reet te maken met intimiteit die je thuis hebt. Nu ben ik alleen geen voorstander van vreemdgaan, dat je liegt maakt de relatie die je hebt opgebouwd stuk, niet het feit dat je een middagje of avondje onbetekende seks hebt.
Dat ja.
Resistance is futile
  vrijdag 24 juli 2009 @ 01:12:16 #125
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71272254
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:48 schreef Scorp[AM] het volgende:
ik zou jou keihard onder je reet trappen en je dumpen voor het lezen van mn inbox en sent items..
als ik hem was..
x2, panisch gedoe en het huwelijk ervoor op het spel zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')