Preciesquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:55 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Feit is dat TS haar vent blijkbaar niet vertrouwd, en waarschijnlijk terecht. Hele discussie of ze wel of niet had moeten lezen is niet meer relevant als zij toegeeft dat ze hem niet vertrouwt.
Mannen schijnen juist vaak vreemd te gaan als hun vrouw zwanger is...quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:49 schreef Barbusse het volgende:
Je hebt hem erop aangesproken en je gelooft zijn antwoord niet? Klinkt als een redelijke vertrouwensbreuk van jouw kant. Die, als ik het verhaal zo lees, ook niet geheel onterecht is...
Geef aan dat je moeite hebt met de uitleg van zijn verhaal, geef aan dat je het gevoel hebt dat hij je belazerd heeft. Waarschijnlijk heeft hij nu niet goed door hoe erg je hiermee zit. Zolang je het niet zeker weet zal het je van binnenuit opvreten. Het is belangrijk dat hij dit weet.
Als hij je echt belazerd heeft terwijl jij zwanger thuis zit... Damn, das wel erg zuur voor je...
Sterkte meid!
Eensquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Godskolere, je kan ook overal drama achter gaan zoeken en tot gigantische ethische kwesties op gaan zitten blazen. D'r man is in z'n eentje naar een drank en jonge sletjes oord op vakantie gegaan terwijl zij zwanger thuiszat, natuurlijk is ze benieuwd wat hij daar uitgespookt heeft! Als je het geen reet kan schelen wat je man allemaal wel niet uitspookt, dan houd je pas niet van je partner. Daarmee praat ik natuurlijk het lezen van andermans prive smsjes niet goed, maar de kanker wat een hypocrisie weer in dit topic (sorry, niet per se jij). Wat mij betreft heeft TS gewoon gelijk dat ze zich daar niet voor schaamt.
Ik dacht vlak na de bevalling. Dan valt er niks te neuken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:40 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Mannen schijnen juist vaak vreemd te gaan als hun vrouw zwanger is...
Mannen gaan echt niet alleen vreemd als er niks te neuken valt. Sterker nog, vreemdgaan heeft vaak helemaal niks met neuken an sich te maken maar met het idee vooraf: de spanning, dat het kan, dat je iest doet dat verboden is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:48 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik dacht vlak na de bevalling. Dan valt er niks te neuken.
daar noem je idd ook een huppelkut zeg!quote:
dat is dan echt de eerste quote van daphne die ik waarder.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mannen gaan echt niet alleen vreemd als er niks te neuken valt. Sterker nog, vreemdgaan heeft vaak helemaal niks met neuken an sich te maken maar met het idee vooraf: de spanning, dat het kan, dat je iest doet dat verboden is.
Overigens zei Daphne Dekkers ooit: ik heb er geen problemen mee dat als Richard in het buitenland is een hoer besteld. Liever dat dan dat hij iets begint met de buurvrouw.
of de persoon die, haar partner in dit geval, een normaal leven niet gunt, moet opzoek naar een pathelogisch leugenaar. elke man gaat ooit vreemd. net als elke vrouw. misschien is ts wel zo jaloers omdat ze zelf iemand kent in de supermarkt die ze leuk vindt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:38 schreef Wazeggie het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens op zich, al moet je het daar wel beiden over eens zijn. Als een van de twee grote waarde hecht aan een monogame relatie, dan moet de ander zich daarna voegen of een relatie met een meer ruimdenkend persoon beginnen.
Jouw definitie van normaal is DE definitie van normaal?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of de persoon die, haar partner in dit geval, een normaal leven niet gunt, moet opzoek naar een pathelogisch leugenaar. elke man gaat ooit vreemd. net als elke vrouw. misschien is ts wel zo jaloers omdat ze zelf iemand kent in de supermarkt die ze leuk vindt.
misschien niet, maar het is lekker rustig, zonder jaloezie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:18 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Jouw definitie van normaal is DE definitie van normaal?
vreemdgaan en iemand anders neuken stelt idd niks voor. het enige dat je opsteekt is dat je eigen meissie beter neukt en fijner aanvoelt. gewoon ff naar het pretpark om tot dat besef te komen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:44 schreef Wazeggie het volgende:
Ja ik ben het met je eens hoorVreemdgaan stelt in de meeste gevallen niks voor en als dat wel zo is dan was de relatie wss al niet meer te helpen
Sowieso, neuken om het neuken heeft geen reet te maken met intimiteit die je thuis hebt. Nu ben ik alleen geen voorstander van vreemdgaan, dat je liegt maakt de relatie die je hebt opgebouwd stuk, niet het feit dat je een middagje of avondje onbetekende seks hebt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vreemdgaan en iemand anders neuken stelt idd niks voor. het enige dat je opsteekt is dat je eigen meissie beter neukt en fijner aanvoelt. gewoon ff naar het pretpark om tot dat besef te komen.
laffe kerels verder hier die nu al weten dat ze nooit vreemd zouden gaan.
Jij gelooft niet in monogamie merk ik al :pquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vreemdgaan en iemand anders neuken stelt idd niks voor. het enige dat je opsteekt is dat je eigen meissie beter neukt en fijner aanvoelt. gewoon ff naar het pretpark om tot dat besef te komen.
Dat ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sowieso, neuken om het neuken heeft geen reet te maken met intimiteit die je thuis hebt. Nu ben ik alleen geen voorstander van vreemdgaan, dat je liegt maakt de relatie die je hebt opgebouwd stuk, niet het feit dat je een middagje of avondje onbetekende seks hebt.
x2, panisch gedoe en het huwelijk ervoor op het spel zetten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:48 schreef Scorp[AM] het volgende:
ik zou jou keihard onder je reet trappen en je dumpen voor het lezen van mn inbox en sent items..
als ik hem was..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |