quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:51 schreef Etcetera het volgende:
Er past nog wel wat bij geloof ikMaar dan moet ik wel iets meer aan koeling gaan doen
Er zijn ook series die ik niet verwijderBurn Notic, NCIS, Ugly Betty, veel te leuk
Nicequote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:56 schreef De_Hertog het volgende:
Hier ook maar eens mee posten, kijken hoe gezellig het is![]()
Oh, en ik heb laatst een 1,5 TB schijf bijgekocht omdat mijn huidige 1 TB + 750 GB + 500 GB niet toereikend was..
Wat kijk je dan welquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die series heb ik alle 3 nooit iets van gezien geloof ik.
The Shield, Cold Case en Criminal Minds. En K-1, PRIDE en UFC uiteraard.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NiceHoe veel was die 1,5 TB?
[..]
Wat kijk je dan wel
Was intern, had een Caviar Green gekocht omdat hij toch voor media is en in m'n mediapc zit. Volgens mij was ie rond de 120 euro.quote:
Ik kan me voorstellen dat veel mensen de K-1 niks vinden. Als je geen vechtershart hebt dan zie je de lol er niet van in denk ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:07 schreef Etcetera het volgende:
Cold Case vind ik ook wel mooi en Criminal Minds heb ik wel eens gezien
Maar dat K-1 gebeuren vind ik niks
Ik zou het eigenlijk wel moeten kunnen na 17 uur wakker zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens, zo rond de middag.
Ik kan wel zeggen dat ik een vechtershart heb maar vind K1 niks.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat veel mensen de K-1 niks vinden. Als je geen vechtershart hebt dan zie je de lol er niet van in denk ik.
Soms is het makkelijker om dan gewoon door te gaan met wakker blijven en weer op een 'normale tijd' te gaan slapen. Maar ik weet niet of je dat kunt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk wel moeten kunnen na 17 uur wakker zijn.
saffie dan maar?quote:
Cobra werkt op wisselende tijden.....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Soms is het makkelijker om dan gewoon door te gaan met wakker blijven en weer op een 'normale tijd' te gaan slapen. Maar ik weet niet of je dat kunt.
Alternatief:
[ afbeelding ]
Small print: this schedule will eventually drive one stark raving mad.
Lekker.quote:
Maar ik heb geen jeuk.quote:
Okay dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ik een vechtershart heb maar vind K1 niks.
Dan blijf ik wel gewoon binnen met m'n koffie en krantje hoorquote:
Dat vermoedde ik al, vandaar dat ik niet wist of hij vanavond wel zou kunnen slapen als het donker isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cobra werkt op wisselende tijden.....
Slapen als het donker is? Zonde!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al, vandaar dat ik niet wist of hij vanavond wel zou kunnen slapen als het donker is
Dan wacht ik buiten wel op MaJo.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel gewoon binnen met m'n koffie en krantje hoor
120 valt nog wel mee, had wat duurder verwachtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Was intern, had een Caviar Green gekocht omdat hij toch voor media is en in m'n mediapc zit. Volgens mij was ie rond de 120 euro.
Ach ja, kan ik weer een maand of drie vooruit.
Als het licht is ook eigenlijk.....quote:
Misschien heeft Wiebel nog een leuk slaapschlägertje voor je?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
Etcie kun jij niet even een slaapliedje voor me zingen?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien heeft Wiebel nog een leuk slaapschlägertje voor je?
Dat hoop ik ook, koop ik tegen die tijd wel een 2 TB bij voor 120. Is niet duur, 120 euro per jaar..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
120 valt nog wel mee, had wat duurder verwacht
Voorspelling: volgend jaar, rond deze tijd, zijn ze 75 euro
Heb je geen vrouwelijke collega die je in slaap kan wiegen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
Etcie kun jij niet even een slaapliedje voor me zingen?
Eens denken. Nou ik weet er wel een paar waar ik mee...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je geen vrouwelijke collega die je in slaap kan wiegen?
Till Lindemann heeft zich net aangeboden om je in slaap te zingen:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens denken. Nou ik weet er wel een paar waar ik mee...
Nee.
Welkom terug.quote:
quote:
Nee daar kan ik naar blijven kijken. Ongelooflijk hoe hij binnen enkele minuten met "kloddertje hier, een kloddertje daar" een schilderij maakte.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook welcome back Nesle
Je kan ook naar Bob Ross kijken Cobra....
Ik krijg mensen helemaal gek als ik dit nummer fluit:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb hier wel een vrolijk nummer dat ik van MaJo ken. Geen slaapliedje, maar vrolijk. En Wiebel kan er niet tegen
Niet kijken dan alleen luisteren....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee daar kan ik naar blijven kijken. Ongelooflijk hoe hij binnen enkele minuten met "kloddertje hier, een kloddertje daar" een schilderij maakte.
Ja...alleen jammer altijd, van die grote finale.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee daar kan ik naar blijven kijken. Ongelooflijk hoe hij binnen enkele minuten met "kloddertje hier, een kloddertje daar" een schilderij maakte.
Het aller grappigste was altijd dat er zo'n 300 tinten bruin zijn en hij ze allemaal op zijn pallet had zitten....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja...alleen jammer altijd, van die grote finale.
*schilder* *schilder*.
"Okay...now...how about a nice big 'ole tree..right...HERE.
Hmmm isn't that just the most beautiful tree you've ever seen? But you know what?
He looks a bit lonely to me. Let's give him some friends"
Gevolg: een mooi schilderij wordt COMPLEET overgeschilderd door een berg naaldbomen
Ik heb mijn kleurtje weer bijgewerkt, laat ik het zo zeggen.quote:
Da's waar. Hij maakte altijd twee schilderijen op één doek.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja...alleen jammer altijd, van die grote finale.
*schilder* *schilder*.
"Okay...now...how about a nice big 'ole tree..right...HERE.
Hmmm isn't that just the most beautiful tree you've ever seen? But you know what?
He looks a bit lonely to me. Let's give him some friends"
Gevolg: een mooi schilderij wordt COMPLEET overgeschilderd door een berg naaldbomen
Leuk nummer.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb hier wel een vrolijk nummer dat ik van MaJo ken. Geen slaapliedje, maar vrolijk. En Wiebel kan er niet tegen
Zijn programma was net de Pinup Club. Niemand keek er naar maar iedereen wist wat wat er in de afleveringen gebeurde.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het aller grappigste was altijd dat er zo'n 300 tinten bruin zijn en hij ze allemaal op zijn pallet had zitten....
De pin up clubquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn programma was net de Pinup Club. Niemand keek er naar maar iedereen wist wat wat er in de afleveringen gebeurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |