quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:11 schreef Etcetera het volgende:
Kun je ook niks aan doen, ouderdom he je leert het nog wel
Morningquote:Op vrijdag 24 juli 2009 06:10 schreef Cobra4 het volgende:
Kom op mensen! Het is 0600 uur geweest! Tijd voor het ontbijt. Aan tafel!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:
Gister toch ook al?quote:
Toch de Mexicaanse griep?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:23 schreef Etcetera het volgende:
Gister had ik geen problemen met winamp? Wel nog steeds met Anno 1404
M'n pc gaat dood geloof ik
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:23 schreef Etcetera het volgende:
Gister had ik geen problemen met winamp? Wel nog steeds met Anno 1404
M'n pc gaat dood geloof ik
Ik vermoed dat als ik dat op m'n pc gebruik, hij écht dood isquote:
Ja dan krijg je EMP effect geloof ik...... shit ik heb te veel Rainbow Six gespeeld....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als ik dat op m'n pc gebruik, hij écht dood is
Truste Cobraquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:29 schreef Etcetera het volgende:
Die gast is gepakt
De politie heeft gisteravond de 24-jarige B.S. uit Winsum aangehouden die in het Noorden achterwerken van jonge vrouwen filmde en fotografeerde.
De website GeenStijl vestigde gisteren de aandacht op de hobbyfotograaf. De meeste foto's en filmpjes zijn gemaakt in Groningen en Assen. Panden, straten, NS-stations, winkelcentra en andere locaties in deze steden zijn duidelijk herkenbaar op de beelden die de man op zijn website Blizzardcandids.com zette. De site werd gisteren plotseling uit de lucht gehaald.
De billenfreak wordt ervan beschuldigd dat hij heimelijk onder de rokken van dames heeft gefilmd en gefotografeerd. Juridisch is dat aanranding, zegt politiewoordvoerder Martin Tillema. De politie vraagt vrouwen die een vermoeden hebben dat ze gefotografeerd en gefilmd zijn, aangifte doen. Tillema: "Ze kunnen ons bellen of op het bureau langskomen."
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Etcie durft weer een rokje aan!
quote:
Nee joh dat is niet erg hoor. Je moet dragen waar je jezelf het lekkerst in voelt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:34 schreef Etcetera het volgende:
Is dat zo ergIk zou me zwaar ongemakkelijk voelen in een rokje
spijkerbroeken ftw
ik zat er wel aan te denken maar was gaar en had geen zin om de politie ter plekke te woord te staan. Dus ik heb maar oordoppen ingedaan, dat hielp aardigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Balen, zeg, en niemand die de politie even belt?
Oh, en je hebt de eiersalade gemist
Heb je ze nu wel weer uitgedaan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik zat er wel aan te denken maar was gaar en had geen zin om de politie ter plekke te woord te staan. Dus ik heb maar oordoppen ingedaan, dat hielp aardig
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee joh dat is niet erg hoor. Je moet dragen waar je jezelf het lekkerst in voelt.
quote:
Yepquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb je ze nu wel weer uitgedaan?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep
ik liep op Werchter 's ochtends naar de wc en vond mijn gehoor al vreemd. Bleek ik nog 1 oordopje in te hebben![]()
Harder praten ze heeft ze weer in.....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ze werken inderdaad erg goed. Waar had je ze gekocht eigenlijk?
Misschien had stichting Brein je computer gehackt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:52 schreef Etcetera het volgende:
Herinstallatie gedaanSnap echt niet wat er nou precies mis was
En ben blij dat ik maar 1 plugin gebruik
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Harder praten ze heeft ze weer in.....
Ja want die zeikstralen weten hoe dat moetquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien had stichting Brein je computer gehackt?
Misschien hebben ze iemand ingehuurd om het te doen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja want die zeikstralen weten hoe dat moet
Ik vermoed dat als ze dat gedaan hebben, ze zich niet echt druk zullen maken om winamp. Gezien muziek downloaden legaal is. In tegenstelling tot software en games zeg maar. Drie maal raden waar ik het meeste van hebquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien hebben ze iemand ingehuurd om het te doen?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als ze dat gedaan hebben, ze zich niet echt druk zullen maken om winamp. Gezien muziek downloaden legaal is. In tegenstelling tot software en games zeg maar. Drie maal raden waar ik het meeste van heb
Eens zien. Ik hebquote:
WoW!!! Jij hebt erg veel opslagruimte.......quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eens zien. Ik heb
1x 500Gb
1x 1 TB
1x 200 Gb
En mijn map met Muziek is nog geen 250 Mb
Wow! Jij bent een echte collector dus....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:40 schreef Etcetera het volgende:
Die 500Gb zit volgestampt met series, die 1Tb heb ik nog iets van 100Gb vrij en die 200Gb is m'n installatie schijf.
Ik zit zeg maar weer krap
Jij hebt volgens mij alle series wel gezien op dit moment?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:43 schreef Etcetera het volgende:
Er zijn mensen met servers met 10 Tb ofzoIk val nog wel mee
Maar ik ben gek op series, en die nemen vrij veel ruimte in (NCIS bijvoorbeeld, zit nu op 155Gb voor 6 seizoenen)
Ja dat is wel handig dat je dat doet anders blijf je maar harde schijven kopen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:48 schreef Etcetera het volgende:
Nee hoorIk kijk lang niet alles. 24 bijvoorbeeld, lijkt me niks. Prison Break boeit me ook niet zo. Maar dat wat ik kijk wil ik wel hebben
![]()
Aan de andere kant heb ik er niet zoveel moeite mee om iets te verwijderen als ik het gezien heb. Bones bewaar ik bijvoorbeeld niet. Hangt nogal van de serie af zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |