Laat me raden.. Je woont vast in Groningen?quote:
Struinen, jaquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan dat heel goed![]()
Zo heb ik 7 galajurken, waarvan er maar 2 nieuw uit de winkel zijn![]()
Mijn ex-schoonmoeder had een winkeltje met 2ehands kleren en met haar en mijn ex-schoonzusje ging ik vaak heerlijk 'struinen' zoals zij dat noemden: alle kringloopwinkels in de omgeving af. Je komt echt de tofste dingen tegenHet merendeel van mijn meubilair is trouwens ook 2ehands, deels van onze ouders/grootouders en deels van de kringloop
geeft veel sfeer vind ik.
Wat krijg je dan? Verkeerd nummmer-toon?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja denk dat dat wel kloptik heb een geweldige vintagewinkel in de straat, was al het derde paar laarzen wat ik er kocht.
mijn huistelefoon weigert naar de USA te bellen
Jaquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:54 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Laat me raden.. Je woont vast in Groningen?
Ze hebben er wel een slechte foto bij gezetquote:
nee, gewoon niksquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat krijg je dan? Verkeerd nummmer-toon?
Dan is het nummer nog niet af, lijkt het wel.quote:
Ja wel netnummer natuurlijk. Ze zegt op een gegeven moment: er is een fout opgetreden. probeert u het later nog eens.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is het nummer nog niet af, lijkt het wel.
Je doet wel 001? En heb je een huiscentrale? Misschien een extra 0 draaien?
Geen rokjes meer voor jou deze zomer?quote:
Als dopingexperts zijn inmiddels Danilo Di Luca, Alexandre Vinokourov en Tyler Hamilton aangesteld.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
Tom Boonen en Yuri van Gelder gaan samenwerken, aldus de NOS. Ze zullen samen het programma "Langs de lijn" gaan presenteren
heb je ook de regio code wel goed dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja wel netnummer natuurlijk. Ze zegt op een gegeven moment: er is een fout opgetreden. probeert u het later nog eens.
mobiel doet het wel, maar dat ga ik niet doen natuurlijk
neeequote:Op donderdag 23 juli 2009 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
Tom Boonen en Yuri van Gelder gaan samenwerken, aldus de NOS. Ze zullen samen het programma "Langs de lijn" gaan presenteren
ja, mobiel doet het wel...quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb je ook de regio code wel goed dan?
niet "Snuif de Lijn"?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
De TROS wou ze ook voor het programma Snuifje Fuifje....quote:
Is het feest dit weekend? Of gewoon sabbat? (toch?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:26 schreef iamredleader het volgende:
'navond
Avondeten staat in de oven te bakken, en voor morgenavond/zaterdaglunch zijn al een hoop voorbereidingen getroffen. Vanavond verder, en morgen het echte werk
Kwam je die vorig jaar te kort?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb vandaag mijn tassen zo ver mogelijk ingepaktTassen, ja, ik neem voor het eerst 2 tassen mee
1 met vooral kleding en 1 met handdoeken enzo
Ik heb nog wel een mooi sporttas voor je in de aanbieding! Een echte voetbaltas met apart vak voor je schoenen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:19 schreef Etcetera het volgende:
Nee ik neem nu iets meer kleding meeEn m'n sporttas is niet van het grootste formaat, dus met 1 legertrui en 1 vest zit die al halfvol
Straks alle poncho's lek?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:52 schreef Wiebelkont het volgende:
Soempie heeft zojuist het principe achter een elektrische vliegenmepper ontdekt
En heeft de nieuwe mesjes opgeborgen samen met de regenponcho's
De grap dat Tom Boonen als steward bij VVM De Lijn zou werken wordt in Vlaanderen ook al te vaak gebezigd.quote:
Gewoon shabbesquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is het feest dit weekend? Of gewoon sabbat? (toch?)
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:52 schreef Wiebelkont het volgende:
Soempie heeft zojuist het principe achter een elektrische vliegenmepper ontdekt
En heeft de nieuwe mesjes opgeborgen samen met de regenponcho's
MaJo zit vast niet achter de computer. Deze opmerking had anders vast een reactie uitgelokt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:31 schreef iamredleader het volgende:
Net wat eieren in water gedaan om te koken voor de eiersalade
Vooral omdat we heel veel eiersalade gaan makenquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:35 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
MaJo zit vast niet achter de computer. Deze opmerking had anders vast een reactie uitgelokt.
Als het internet boos is, weten ze je te vindenquote:
Juistquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het internet boos is, weten ze je te vinden
Tot zoquote:
Etcie; we hadden toch afgesproken om niet meer op het zelfde moment online te komen?quote:
Nee we hadden afgesproken dat jij een tijdje zou wachten als je me zag, of andersomquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie; we hadden toch afgesproken om niet meer op het zelfde moment online te komen?
Dat geeft geruchten.![]()
Ook that 70's aan het kijken?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Even melden: ik zie net die "Ik zeg: doen"-reclame van Marc de Hondt..en weet je wat me nou opvalt? Die gast loopt als Asimo
[ afbeelding ]
quote:
Echte mannen beslag?quote:
quote:
Schitterend. uren leesplezier!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:23 schreef Whiteguy het volgende:
Dat R&P topic
Briljant.
Maar ga nu wel tukken
Het helpt je door de nacht(dienst)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schitterend. uren leesplezier!![]()
Truste WG
Kan niet anders zeggen dan dat ik maar weer es tevreden ben dat ik altijd broekjes over mijn ondergoed en panty's doequote:
Veel plezier PSquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan niet anders zeggen dan dat ik maar weer es tevreden ben dat ik altijd broekjes over mijn ondergoed en panty's doe
En verder is dit mijn zwaaizwaai post, moet over vier uur alweer op om richting Nice te gaan en vanuit daar zaterdag naar Corsica. Ik ben er weer over een week![]()
Veel plezier daarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan niet anders zeggen dan dat ik maar weer es tevreden ben dat ik altijd broekjes over mijn ondergoed en panty's doe
En verder is dit mijn zwaaizwaai post, moet over vier uur alweer op om richting Nice te gaan en vanuit daar zaterdag naar Corsica. Ik ben er weer over een week![]()
Echt wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het helpt je door de nacht(dienst)
dat zien we dan wel weerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Veel plezier daar
Gaan we na die week nog mountainbiken trouwens?
Nu heb je het al gezien en hoef je dus niet meer te gaan.quote:
En meteen weg spoelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, net met behulp van de douche een vlieg dood gemaakt. Er zat een vlieg in de badkamer, ik had geen vliegenmepper bij de hand en met een doucekop kan je in een keer best een groot deel raken
quote:
Mijn weekend is net begonnen. Maandag weer aan de bak en helemaal geen plannen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:24 schreef iamredleader het volgende:
C4! Al plannen voor het weekend?
Heerlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:27 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn weekend is net begonnen. Maandag weer aan de bak en helemaal geen plannen.
quote:
Balen, zeg, en niemand die de politie even belt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:48 schreef MaJo het volgende:
Meuningeens teruglezen wat er allemaal gebeurd is
ik heb echt zo'n slechte nacht gehadeen autoalarm ging af in de straat, uren achter elkaar
op een gegeven moment maar oordoppen ingededaan en nog een beetje kunnen slapen
moet zo werken maar denk dat ik halverwege de dag echt ga instorten
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:42 schreef Tinuviel het volgende:
Goede morgen!
PS veel plezier op Corsica, ziet er prachtig uit. Jaloers. Onze vakantie is alweer bijna voorbij.
Kijk, zo gaat het prima. Je hebt netjes een paar minuten gewacht.quote:
Zie je, vorige keren waren gewoon jouw schuldquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk, zo gaat het prima. Je hebt netjes een paar minuten gewacht.
Oh.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zie je, vorige keren waren gewoon jouw schuld
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:11 schreef Etcetera het volgende:
Kun je ook niks aan doen, ouderdom he je leert het nog wel
Morningquote:Op vrijdag 24 juli 2009 06:10 schreef Cobra4 het volgende:
Kom op mensen! Het is 0600 uur geweest! Tijd voor het ontbijt. Aan tafel!!!!!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |