Okay. Maar ik vind zulke filmpjes ook onder aanranding vallen. Zeker als je ook nog eens op openbare sites geplaatst word.....quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit gaat over een filmpje. Dat is wat anders.
Wat mijn punt was: je kunt het misschien afkeuren dat 'ie zulke filmpjes in het geniep maakt, maar ik denk dus dat dat éne filmpje niet in het geniep gemaakt is
Ik heb ook een leven, m'n OV is niet meer geldig en ik ga maandag op vakantiequote:Op donderdag 23 juli 2009 15:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Anders assisteer jij daar toch bij? Als een soort Penelope uit Criminal Minds. Je hebt denk ik meer digitale kennis dan de meeste agenten.....
Begint Campzone maandag al?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ook een leven, m'n OV is niet meer geldig en ik ga maandag op vakantie
Netjes is het zeker niet. Het belangrijkste vind ik dat het meisje in kwestie onherkenbaar is/gemaakt wordt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Maar ik vind zulke filmpjes ook onder aanranding vallen. Zeker als je ook nog eens op openbare sites geplaatst word.....
Nee donderdag op vrijdagnacht, maar wij helpen mee met de opbouwquote:
Voor een kenner zijn ze meestal toch wel herkenbaar.....quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Netjes is het zeker niet. Het belangrijkste vind ik dat het meisje in kwestie onherkenbaar is/gemaakt wordt.
Geen vakantie dus maar werken....quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee donderdag op vrijdagnacht, maar wij helpen mee met de opbouw
Je bedoelt voor een kennis?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voor een kenner zijn ze meestal toch wel herkenbaar.....
En flink ook, maar dat is het wel waardquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen vakantie dus maar werken....
Voor bekende idd. Ik zou dames uit mijn kennissenkring er denk ik wel uit kunnen pikken aan de kleding, schoenen, of manier van lopen....quote:
Voor het eerst dat ik een dame ken die zoveel van computers en spelletjes houdt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En flink ook, maar dat is het wel waard
Als je een wildvreemd filmpje krijgt? Zomaar? Ik weet vrijwel zeker van nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voor bekende idd. Ik zou dames uit mijn kennissenkring er denk ik wel uit kunnen pikken aan de kleding, schoenen, of manier van lopen....
En dan ga ik ook nog naar Campzone omdat het zo gezellig is, en niet vanwege het gamenquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik een dame ken die zoveel van computers en spelletjes houdt.
Het is zijn altijd combinaties. Enkele zijn in supermarkten geschoten zag ik (daar kom ik nogal vaakquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je een wildvreemd filmpje krijgt? Zomaar? Ik weet vrijwel zeker van niet
Okay. Net zoals dat ik niet voetbal voor het voetballen maar voor de gezelligheid.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan ga ik ook nog naar Campzone omdat het zo gezellig is, en niet vanwege het gamen
Pics!quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik weer
Ben goed in recessieshoppen
gisteren een paar leren laarzen voor tien euro (vintage), vandaag een bikini voor 7,50 en een paar 'satijnen' ballerina's voor 5 euro. Die had ik al in het paars, maar krijg er altijd complimenten over
en nu heb ik ze ook in het rood
Oh en een vakantietas van tien euro
quote:Today, my coworkers decided to play a game of "Who Can Piss the Boss Off the Most". I opted not to play, but I still won. FML
Wordt je er zelf beter van? En sowieso: je opent geen topic eroverquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:00 schreef Soempie het volgende:
Tip:
http://www.shell.nl/home/(...)/fuelweeks/freefuel/
Of is dit nu spam?
ik ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:47 schreef Soempie het volgende:
Ik ben genomineerd voor 'de user die de meeste open deuren intrapt'. Ik weet niet wat het betekent.
valt toch wel mequote:Op donderdag 23 juli 2009 16:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh. Leuk die bikini. Het broekje is te klein en het topje te grootIk heb een raar lichaam
Als ik een bikini in maat M koop, heb ik een raar lichaam als ik het topje niet pas en het broekje ook neit, maar allebei een andere kant opquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
valt toch wel me
Ik hoor die klacht regelmatig (of heb ik dan allemaal vreemde vriendinnen?)
Misschien was de bikini niet voor niks 7.50 en heeft het verder niks met je lichaam te maken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als ik een bikini in maat M koop, heb ik een raar lichaam als ik het topje niet pas en het broekje ook neit, maar allebei een andere kant op
Gekocht bij de Pieces, alle bikinis waren afgeprijsdquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien was de bikini niet voor niks 7.50 en heeft het verder niks met je lichaam te maken.
mijne doet het namelijk ook, als het frontje op z'n plek wilquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De gemiddelde niet dus. Maar hoe nieuwer de autoradio, hoe groter de kans.
Ik bedoelde het niet zo serieus.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gekocht bij de Pieces, alle bikinis waren afgeprijsd
Die moet je nog aanslingeren aan de voorkant?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mijne doet het namelijk ook, als het frontje op z'n plek wil, en mijn auto mag al bijna zelf z'n rijbewijs halen
Ik parkeer hem altijd bovenop een heuvelquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die moet je nog aanslingeren aan de voorkant?
Ik klaag gewoon over een bekend gegeven. ik heb er àltijd last vanquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo serieus.![]()
Maar ik denk dat het aan de bikini ligt. Die dingen worden haast nooit goed gemaakt. Hoe moeilijk kan het zijn trouwens, ondergoed lukt wel altijd.
Ik vind het ook gek. Meest gehoorde klacht die ik in het verleden ben tegengekomen is inderdaad andersomquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als ik een bikini in maat M koop, heb ik een raar lichaam als ik het topje niet pas en het broekje ook neit, maar allebei een andere kant op
Zou nog kunnen dat ze verkeerde topje en broekje bij elkaar hebben gestopt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien was de bikini niet voor niks 7.50 en heeft het verder niks met je lichaam te maken.
Ligt nog bij Cobra4........quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Aaaargh ik hou niet van tas in pakkenIk kan dat ène jurkje natuurlijk nergens vinden
Dat zou echt van de zotten zijn!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gevind. Zeg nou zelf, zonder deze kon ik niet weg
Ben jij die linker of rechter persoon op de foto?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gevind. Zeg nou zelf, zonder deze kon ik niet weg
Die in dat wat een korte broek lijkt met een grijs shirt. Maar in werkelijkheid is het een jurkjequote:Op donderdag 23 juli 2009 17:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben jij die linker of rechter persoon op de foto?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die in dat wat een korte broek lijkt met een grijs shirt. Maar in werkelijkheid is het een jurkje
Meevallerquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
De mevrouw waar ik heb gewerkt was heel lief
Wauwquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik weer
Ben goed in recessieshoppen
gisteren een paar leren laarzen voor tien euro (vintage), vandaag een bikini voor 7,50 en een paar 'satijnen' ballerina's voor 5 euro. Die had ik al in het paars, maar krijg er altijd complimenten over
en nu heb ik ze ook in het rood
Oh en een vakantietas van tien euro
ja denk dat dat wel kloptquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauw
Ik heb net 6 placemats gescoord voor een euro, ben ik nu ook cool?![]()
Volgens mij moet je echt in Amsterdam wonen om dat soort toffe aanbiedingen te vinden, zeker in de vintage-sectie. Groningen heeft daar gewoon te weinig winkels voorEn dan zal ik maar helemaal niet over Enschede beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |