Als alles weer netjes op zn plek zit mag je natuurlijk wel weer gewoon poepen, maar de eerste weken nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das kut.
Op uitslapen na is poepen toch wel een van grootste hobbies. Er gaat niets boven lekker schijten.
Ga zelf maar 6 weken je poep ophouden. Ik poep minimaal 2 keer per dag.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:23 schreef Inu het volgende:
Echt, dat plaatje
[..]
Als alles weer netjes op zn plek zit mag je natuurlijk wel weer gewoon poepen, maar de eerste weken niet
wat bedoel je?quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:29 schreef -moppie- het volgende:
Poepen kan soms zo fijn zijn!
Dierenartsen en Drogisterijenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En het was zo leuk!
Opengescheurde vrouwen, poepen, vlooien....
wat hadden we nog meer?
Zie plaatje in OP.quote:
oh, de kip of course!quote:
kwinnie, ik heb nog geen soa gehad. wil ik graag zo houdenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat doet ook pijn als je blaasontsteking hebtOf een soa
gelukkig ook nog nooit blaasontsteking.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
kwinnie, ik heb nog geen soa gehad. wil ik graag zo houden
Wie is we? R8al en zijn 40 onzichtbare vrienden?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:49 schreef r8ality het volgende:
moppie, we komen pas terug als jij het over pijpen gaat hebben.
daar heb ik het toch al over gehad.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:49 schreef r8ality het volgende:
moppie, we komen pas terug als jij het over pijpen gaat hebben.
Ik te vaakquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
gelukkig ook nog nooit blaasontsteking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |