Als alles weer netjes op zn plek zit mag je natuurlijk wel weer gewoon poepen, maar de eerste weken nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das kut.
Op uitslapen na is poepen toch wel een van grootste hobbies. Er gaat niets boven lekker schijten.
Ga zelf maar 6 weken je poep ophouden. Ik poep minimaal 2 keer per dag.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:23 schreef Inu het volgende:
Echt, dat plaatje
[..]
Als alles weer netjes op zn plek zit mag je natuurlijk wel weer gewoon poepen, maar de eerste weken niet
wat bedoel je?quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:29 schreef -moppie- het volgende:
Poepen kan soms zo fijn zijn!
Dierenartsen en Drogisterijenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En het was zo leuk!
Opengescheurde vrouwen, poepen, vlooien....
wat hadden we nog meer?
Zie plaatje in OP.quote:
oh, de kip of course!quote:
kwinnie, ik heb nog geen soa gehad. wil ik graag zo houdenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat doet ook pijn als je blaasontsteking hebtOf een soa
gelukkig ook nog nooit blaasontsteking.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
kwinnie, ik heb nog geen soa gehad. wil ik graag zo houden
Wie is we? R8al en zijn 40 onzichtbare vrienden?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:49 schreef r8ality het volgende:
moppie, we komen pas terug als jij het over pijpen gaat hebben.
daar heb ik het toch al over gehad.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:49 schreef r8ality het volgende:
moppie, we komen pas terug als jij het over pijpen gaat hebben.
Ik te vaakquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
gelukkig ook nog nooit blaasontsteking.
Ja, want mocht ik er iets over zeggen dan vindt BB me helemaal een viespeuk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wie is we? R8al en zijn 40 onzichtbare vrienden?
Nope, je bent een braaf lief meisje die alleen het missionarisstandje kent.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja, want mocht ik er iets over zeggen dan vindt BB me helemaal een viespeuk.
En dan ben ik natuurlijk niet.
En gisteren zei je nog dat ik een viespeuk was. pfff.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope, je bent een braaf lief meisje die alleen het missionarisstandje kent.
Ideale vriendin voor ArTiC.
Ja, ze wilden mij ook een antibiotica kuur geven van 3 maanden.. vond ik niet zo'n goed plan eigenlijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat is niet leuk, mijn collega heeft chronische blaasontsteking.
Zielig.
Mijn collega loopt nu bij een uroloog. ze waren namelijk ook tot de ontdekking gekomen dat er nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ze wilden mij ook een antibiotica kuur geven van 3 maanden.. vond ik niet zo'n goed plan eigenlijk
urine!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Mijn collega loopt nu bij een uroloog. ze waren namelijk ook tot de ontdekking gekomen dat er niet
genoeg druk achter haar plas zat (snap je wat ik bedoel). Het liep er uit zeg maar ipv dat er een flinke kracht achter zat. Ben benieuwd wat eruit komt.
Ja, ben ook bij de uroloog geweest idd... Maar ga echt niet zolang antibiotica slikken..quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Mijn collega loopt nu bij een uroloog. ze waren namelijk ook tot de ontdekking gekomen dat er niet
genoeg druk achter haar plas zat (snap je wat ik bedoel). Het liep er uit zeg maar ipv dat er een flinke kracht achter zat. Ben benieuwd wat eruit komt.
Dat moet je inderdaad echt niet doen, dan ben je er de rest van je leven immuum voor.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ben ook bij de uroloog geweest idd... Maar ga echt niet zolang antibiotica slikken..
Voor blaasontsteking zijn er een paar kuren die je kunt nemen en ik heb idd al gehad dat het niet over was na zo'n kuur, maar kijk liever gewoon goed uit dan dat ik zolang aan de pillen zit.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat moet je inderdaad echt niet doen, dan ben je er de rest van je leven immuum voor.
en waar moet je je dan aan houden?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Voor blaasontsteking zijn er een paar kuren die je kunt nemen en ik heb idd al gehad dat het niet over was na zo'n kuur, maar kijk liever gewoon goed uit dan dat ik zolang aan de pillen zit.
Als ik netjes alles volgens het boekje doe kan ik het ook redelijk voorkomen dat ik weer een ontsteking heb gelukkig
Beetje wel... Ik moet gewoon zorgen dat er geen bacterien in mijn plasbuis terecht komen. Dus goed afvegen van voor naar achteren, plassen na de seks (niet dat dat nu nog van toepassing is maar ja..), op tijd gaan plassen zodat de bacterien die er zitten niet gaan werken en genoeg drinkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:26 schreef -moppie- het volgende:
volgens mij heeft dat niks met blaasontsteking te maken BB
Ik wil net zeggen, blaasontsteking krijg je meestal van een bacteriele infectie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Beetje wel... Ik moet gewoon zorgen dat er geen bacterien in mijn plasbuis terecht komen. Dus goed afvegen van voor naar achteren, plassen na de seks (niet dat dat nu nog van toepassing is maar ja..), op tijd gaan plassen zodat de bacterien die er zitten niet gaan werken en genoeg drinken
En jullie plasbuis is enigzins langer als het goed isquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, blaasontsteking krijg je meestal van een bacteriele infectie.
Is ook precies de reden waarom mannen er veel minder last van hebben dan vrouwen omdat wij met vegen moeilijk bacterien van onze anus is onze pisbuis kunnen vegen.
de onze kan zelfs groeien!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:37 schreef Inu het volgende:
[..]
En jullie plasbuis is enigzins langer als het goed is
ja dan krijg je een soort sluitspierverwarringquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das wel freaky (en errug lastig) als dat gebeurd tijdens het poepen.
Daar werd jij toch niet geil van zei je?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das wel freaky (en errug lastig) als dat gebeurd tijdens het poepen.
Inderdaad, vertel eens BB. Hoe zit dit!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar werd jij toch niet geil van zei je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |