Als alles weer netjes op zn plek zit mag je natuurlijk wel weer gewoon poepen, maar de eerste weken nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das kut.
Op uitslapen na is poepen toch wel een van grootste hobbies. Er gaat niets boven lekker schijten.
Ga zelf maar 6 weken je poep ophouden. Ik poep minimaal 2 keer per dag.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:23 schreef Inu het volgende:
Echt, dat plaatje
[..]
Als alles weer netjes op zn plek zit mag je natuurlijk wel weer gewoon poepen, maar de eerste weken niet
wat bedoel je?quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:29 schreef -moppie- het volgende:
Poepen kan soms zo fijn zijn!
Dierenartsen en Drogisterijenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En het was zo leuk!
Opengescheurde vrouwen, poepen, vlooien....
wat hadden we nog meer?
Zie plaatje in OP.quote:
oh, de kip of course!quote:
kwinnie, ik heb nog geen soa gehad. wil ik graag zo houdenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat doet ook pijn als je blaasontsteking hebtOf een soa
gelukkig ook nog nooit blaasontsteking.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
kwinnie, ik heb nog geen soa gehad. wil ik graag zo houden
Wie is we? R8al en zijn 40 onzichtbare vrienden?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:49 schreef r8ality het volgende:
moppie, we komen pas terug als jij het over pijpen gaat hebben.
daar heb ik het toch al over gehad.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:49 schreef r8ality het volgende:
moppie, we komen pas terug als jij het over pijpen gaat hebben.
Ik te vaakquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
gelukkig ook nog nooit blaasontsteking.
Ja, want mocht ik er iets over zeggen dan vindt BB me helemaal een viespeuk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wie is we? R8al en zijn 40 onzichtbare vrienden?
Nope, je bent een braaf lief meisje die alleen het missionarisstandje kent.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja, want mocht ik er iets over zeggen dan vindt BB me helemaal een viespeuk.
En dan ben ik natuurlijk niet.
En gisteren zei je nog dat ik een viespeuk was. pfff.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope, je bent een braaf lief meisje die alleen het missionarisstandje kent.
Ideale vriendin voor ArTiC.
Ja, ze wilden mij ook een antibiotica kuur geven van 3 maanden.. vond ik niet zo'n goed plan eigenlijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat is niet leuk, mijn collega heeft chronische blaasontsteking.
Zielig.
Mijn collega loopt nu bij een uroloog. ze waren namelijk ook tot de ontdekking gekomen dat er nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ze wilden mij ook een antibiotica kuur geven van 3 maanden.. vond ik niet zo'n goed plan eigenlijk
urine!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Mijn collega loopt nu bij een uroloog. ze waren namelijk ook tot de ontdekking gekomen dat er niet
genoeg druk achter haar plas zat (snap je wat ik bedoel). Het liep er uit zeg maar ipv dat er een flinke kracht achter zat. Ben benieuwd wat eruit komt.
Ja, ben ook bij de uroloog geweest idd... Maar ga echt niet zolang antibiotica slikken..quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Mijn collega loopt nu bij een uroloog. ze waren namelijk ook tot de ontdekking gekomen dat er niet
genoeg druk achter haar plas zat (snap je wat ik bedoel). Het liep er uit zeg maar ipv dat er een flinke kracht achter zat. Ben benieuwd wat eruit komt.
Dat moet je inderdaad echt niet doen, dan ben je er de rest van je leven immuum voor.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ben ook bij de uroloog geweest idd... Maar ga echt niet zolang antibiotica slikken..
Voor blaasontsteking zijn er een paar kuren die je kunt nemen en ik heb idd al gehad dat het niet over was na zo'n kuur, maar kijk liever gewoon goed uit dan dat ik zolang aan de pillen zit.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat moet je inderdaad echt niet doen, dan ben je er de rest van je leven immuum voor.
en waar moet je je dan aan houden?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Voor blaasontsteking zijn er een paar kuren die je kunt nemen en ik heb idd al gehad dat het niet over was na zo'n kuur, maar kijk liever gewoon goed uit dan dat ik zolang aan de pillen zit.
Als ik netjes alles volgens het boekje doe kan ik het ook redelijk voorkomen dat ik weer een ontsteking heb gelukkig
Beetje wel... Ik moet gewoon zorgen dat er geen bacterien in mijn plasbuis terecht komen. Dus goed afvegen van voor naar achteren, plassen na de seks (niet dat dat nu nog van toepassing is maar ja..), op tijd gaan plassen zodat de bacterien die er zitten niet gaan werken en genoeg drinkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:26 schreef -moppie- het volgende:
volgens mij heeft dat niks met blaasontsteking te maken BB
Ik wil net zeggen, blaasontsteking krijg je meestal van een bacteriele infectie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Beetje wel... Ik moet gewoon zorgen dat er geen bacterien in mijn plasbuis terecht komen. Dus goed afvegen van voor naar achteren, plassen na de seks (niet dat dat nu nog van toepassing is maar ja..), op tijd gaan plassen zodat de bacterien die er zitten niet gaan werken en genoeg drinken
En jullie plasbuis is enigzins langer als het goed isquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, blaasontsteking krijg je meestal van een bacteriele infectie.
Is ook precies de reden waarom mannen er veel minder last van hebben dan vrouwen omdat wij met vegen moeilijk bacterien van onze anus is onze pisbuis kunnen vegen.
de onze kan zelfs groeien!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:37 schreef Inu het volgende:
[..]
En jullie plasbuis is enigzins langer als het goed is
ja dan krijg je een soort sluitspierverwarringquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das wel freaky (en errug lastig) als dat gebeurd tijdens het poepen.
Daar werd jij toch niet geil van zei je?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das wel freaky (en errug lastig) als dat gebeurd tijdens het poepen.
Inderdaad, vertel eens BB. Hoe zit dit!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar werd jij toch niet geil van zei je?
Lego-poppetjes kunnen ook blaasontsteking krijgen iddquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jeetje!
Wel weer alles goed schoonmaken dan he BB
zal ik jou ff in je kuiten neuken?quote:
en daarna klagen over oorontsteking zekerquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Net zoals die aflevering van Family Guy waar ze ineens allemaal aan earfucking doen
wat heb je getekend?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:24 schreef amaranta het volgende:
Ik leef nog
Ik heb niks gevoeld. Zelfs de verdovingsspuit waar ik tegenopzag niet.
Ze is wel ruim een half uur bezig geweest. Maar goed. Kies is gevuld en wit! Ze heeft de grijze vulling ook vervangen.
Gelijk even een cadeautje voor de duojuf gekocht. Ze krijgt zeep
En ook een cadeautje voor de juf van Eva die maandag jarig is.
Die krijgt ook zeep. En een tekening uiteraard.
dat idee heb ik ook..quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:26 schreef -moppie- het volgende:
Stinken de jufs?
Leg eens uit waar jullie lezen dat ik daar (of van een lego poppetje) geil van word?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad, vertel eens BB. Hoe zit dit!
ja de jufs stinken.quote:
Ik nog niks, maar ik ga een mooie verjaardagskleurplaat uitprinten en die mag Eva dan bekrassen. Dat kan ze al heel goed. Ze heeft al 2 keer op de muur geoefend.quote:
Maar Marie, ik heb er uiteraard een clitoris-stimulator bij gedaan voor de jufs.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja de jufs stinken.
Maargoed, de betreffende juf van Eva is niet kei dun, dus chocola lijkt me geen goed plan. Daarnaast wil met mezelf afspreken dat ik geen moeder wordt die chocolade cadeau doet. Wil een goed voorbeeld geven.
En met alle respect (fufr), een beertje is leuk maar daar heeft ze natuurlijk niks aan. Zeepje voor de douche/bad daartegen kan ze of cadeau doen aan een ander, of gebruiken om lekker te ontspannen na een dagje hard werken.
En voor mij duo had ik geen idee, dus ik denk.... tja, ik kan dr wel breigaren cadeau doen, ze breit heel graag. Maar zeepje is ook leuk.
Heerlijk kids, mits van een ander!quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik nog niks, maar ik ga een mooie verjaardagskleurplaat uitprinten en die mag Eva dan bekrassen. Dat kan ze al heel goed. Ze heeft al 2 keer op de muur geoefend.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik nog niks, maar ik ga een mooie verjaardagskleurplaat uitprinten en die mag Eva dan bekrassen. Dat kan ze al heel goed. Ze heeft al 2 keer op de muur geoefend.
omdat je als jongeman zijnde meer over lego praat dan over je vriendin en/of sex en dit statistisch gezien niet klopt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Leg eens uit waar jullie lezen dat ik daar (of van een lego poppetje) geil van word?
in ieder geval gepassioneerder.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
omdat je als jongeman zijnde meer over lego praat dan over je vriendin en/of sex en dit statistisch gezien niet klopt.
die kleine van jou is zo heerlijk bijdehandquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:48 schreef FUFR het volgende:
Sam ging over de zeik toen ik eens vroeg wat haar tekening voorstelde.
ik word nu nog regelmatig gechecked..
"ja mooi pap, maar zie je ook wat het is? "
Dan is het goed. Ik dacht dat het een knuffel zonder clitoris-stimulator was.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar Marie, ik heb er uiteraard een clitoris-stimulator bij gedaan voor de jufs.
Sam had er nog een tekening en een bedankbriefje zelluf bij gemaakt.
ookquote:
Ja altijd moeilijk om dat tactisch te brengen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:48 schreef FUFR het volgende:
Sam ging over de zeik toen ik eens vroeg wat haar tekening voorstelde.
ik word nu nog regelmatig gechecked..
"ja mooi pap, maar zie je ook wat het is? "
das een van de dingen die ze van mij heeft. wij hebben geen DNA test nodig om te weten wie de vader is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die kleine van jou is zo heerlijk bijdehand
neej, dames moeten van voor naar achter ( en vam links naar rechts) vegenquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:52 schreef ColtZ40 het volgende:
Ben ik weer.![]()
Maar jullie vegen dus van achter naar voor!
Misschien omdat ik mijn passie voor Lego wel met jullie wil delen en mijn passie voor sex & mijn vriendin niet (altijd)?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
omdat je als jongeman zijnde meer over lego praat dan over je vriendin en/of sex en dit statistisch gezien niet klopt.
wij hebben die popjes ook. papa's vinger past er niet inquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik dacht dat het een knuffel zonder clitoris-stimulator was.
(speaking of, ik ben zo blij dat ik van mijn klas verlost ben.... dinsndag kregen ze vinger poppetjes van de overblijf juf. En nee, een vingerpoppetje is niet een pop die je gebruikt om je vriendin mee te plezieren maar het zijn in feite een soort van poppenkastpoppetjes......... maar dat is niet wat de kids voor ogen zagen en begonnen dus de poppetjes met elkaar te laten neuken...ah ah ah....)
[ afbeelding ]
dat zeg ik, statistisch gezien klopt dat niet of je bent een eunuchquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Misschien omdat ik mijn passie voor Lego wel met jullie wil delen en mijn passie voor sex & mijn vriendin niet (altijd)?
dat hoort dan zo, das de pre-pubertijd, dan begint de interesse..quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:54 schreef amaranta het volgende:
Ja JUF< VINGERPOP>..... uh uh uh...en dan met die vinger erin en eruit.....
erin en eruit....
Jep 10 jaar zijn ze.
Tja.... vind jij het goed als Sam over 4 jaar zo praat op school?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat hoort dan zo, das de pre-pubertijd, dan begint de interesse..
Zal ik het je een keer laten zien?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:52 schreef ColtZ40 het volgende:
Ben ik weer.![]()
Maar jullie vegen dus van achter naar voor!
bij dat soort dingen zou ik dus echt niet bij hoeven te zijn hequote:Op donderdag 23 juli 2009 15:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zal ik het je een keer laten zien?
Nee, dank je.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
smerigquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:00 schreef ArTiC het volgende:
ik ben zo geil als een roedel wilde konijnen![]()
vanavond flink sporten
Colt! das een youtube momentje!quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik zit zo vaak te piesen als Colt ook op de badkamer is, en andersom ook, boeie!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bij dat soort dingen zou ik dus echt niet bij hoeven te zijn he
bij ons zitten veel konijnen in de tuin, be my guestquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:00 schreef ArTiC het volgende:
ik ben zo geil als een roedel wilde konijnen![]()
vanavond flink sporten
Ik vind het zelf niet echt een prettig geluid als een ander zit te piesen. Hoef daar dan ook geen vrienden/bekendne/partners/kinderen bij.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik zit zo vaak te piesen als Colt ook op de badkamer is, en andersom ook, boeie!
je hoeft niet te kijken hoe ik het afveeg.
das hier ook geen probleem.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik zit zo vaak te piesen als Colt ook op de badkamer is, en andersom ook, boeie!
je hoeft niet te kijken hoe ik het afveeg.
dat hoor je tijdens het douchen niet, jij preutse spanjaardquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind het zelf niet echt een prettig geluid als een ander zit te piesen. Hoef daar dan ook geen vrienden/bekendne/partners/kinderen bij.
Andersom dus ook niet.
Ik zal het onthouden elke keer als je het niet over J hebtquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat zeg ik, statistisch gezien klopt dat niet of je bent een eunuch
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
bij ons zitten veel konijnen in de tuin, be my guest
Piesen maakt me niet uit.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind het zelf niet echt een prettig geluid als een ander zit te piesen. Hoef daar dan ook geen vrienden/bekendne/partners/kinderen bij.
Andersom dus ook niet.
nahquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden elke keer als je het niet over J hebt.
Het zou trouwens best kunnen zijn dat ik het statistisch gezien vaker over sex heb dan over Lego @ Fok.
Ik probeer de blaasontsteking te verklaren.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Piesen maakt me niet uit.
En Colt, heb jij het nou over het vegen na het piesen of na het poepen?!
Tuurlijk!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je dit konijntje willen geven?
hij kijkt alsof artic al langs is geweest..quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je dit konijntje willen geven?
What the fuck, denkt ie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij kijkt alsof artic al langs is geweest..
Als de dokter dat niet kan, kan jij het ook niet!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik probeer de blaasontsteking te verklaren.
Lijkt idd alsof hij genomen is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maak eens een pic van het liminaat svp?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:09 schreef febster het volgende:
Ikeavp
Ze vegen hun foef van onder naar boven af, en smeren daarom pneutokokken ofzo in hun vagina omdat het anusje vrij dicht bij de onderkant van hun foef zit.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik probeer de blaasontsteking te verklaren.
eerder alsof ik al bij zijn/haar moeder ben langsgeweest...hij/zij lijkt op mequote:Op donderdag 23 juli 2009 16:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze vegen hun foef van onder naar boven af, en smeren daarom pneutokokken ofzo in hun vagina omdat het anusje vrij dicht bij de onderkant van hun foef zit.
Ofzo... Denk ik... Ik heb te veel yessen, viva's en tina's gelezen vroeger.
ja, dat dacht ik dus ook...quote:
Ik krijg ook eerder blaasontsteking van niet plassen na seks dan verkeerd vegen hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik smeer heul niks af aan mijn vagina want ik heb nog nooit blaasontsteking gehad!
Heb je vroeger de Tina, Yes of Viva gehad?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik smeer heul niks af aan mijn vagina want ik heb nog nooit blaasontsteking gehad!
Dan had J gewoon een vudsige penisquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik krijg ook eerder blaasontsteking van niet plassen na seks dan verkeerd vegen hoor
en waar die wijfs zich allemaal druk over makenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat dacht je?
Die vrouwenbladen lezen is enorm leerzaam.
Ik zei Yes/Viva, niet de Libelle of Margietquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
en waar die wijfs zich allemaal druk over maken
zit mn haar wel goed
kijk ik wel mooi als ik klaar kom
geilt mijn man op mn moeder
En in je Yes/Viva staat hoe ze hun kut afvegen, dream on BB!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zei Yes/Viva, niet de Libelle of Margiet.
oh ja die, met iedere week een naakte milf er in.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zei Yes/Viva, niet de Libelle of Margiet.
Kan me niet herinneren dat ik daar ooit iets over gelezen heb. Was meer hoe je moest mastruberen enzo.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:32 schreef amaranta het volgende:
De yes/viva is juist waar dat soort dingen in staan.
In de libelle of margriet staat.
* ben ik wel lief genoeg voor mijn man tijdens de overgang
* tena lady of gewoon luiers tegen incontinentie
* grijs worden de tips en tricks
* seks met een bejaarde, de standjes
ja dat haalt Marie gewoon uit de libelle van deze week.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:32 schreef amaranta het volgende:
De yes/viva is juist waar dat soort dingen in staan.
In de libelle of margriet staat.
* ben ik wel lief genoeg voor mijn man tijdens de overgang
* tena lady of gewoon luiers tegen incontinentie
* grijs worden de tips en tricks
* seks met een bejaarde, de standjes
en? beviel het of wist je alles al?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik daar ooit iets over gelezen heb. Was meer hoe je moest mastruberen enzo.
Vond het geweldig! Heb er veel van geleerd zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
en? beviel het of wist je alles al?
details?
Nee hoor, had ik ook bij Bart. Dat komt gewoon omdat het 'vreemde' bacterien zijn en ik ben daar heel gevoelig voor...quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan had J gewoon een vudsige penis.
vergeet iedere keer de recorder in te stellen..quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:36 schreef Inu het volgende:
Torchwood seizoen 3 is echt goedHet zijn maar 5 afleveringen en als je van Doctor Who houdt, moet je dit ook een keer zien
de chick?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:36 schreef amaranta het volgende:
Nee..... de.... hoe heette dat kutblad.... was voor mannen, mijn broer had een abonnement....
de webber??? ik weet het niet meer....
Ik weet het ook niet...quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:36 schreef amaranta het volgende:
Nee..... de.... hoe heette dat kutblad.... was voor mannen, mijn broer had een abonnement....
de webber??? ik weet het niet meer....
Gewoon een keer downloadenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
vergeet iedere keer de recorder in te stellen..
Nog nooit van gehoord, maar ik las dan ook vooral de meisjesblaadjes he..quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:37 schreef amaranta het volgende:
jep, de webber
http://www.volkskrant.nl/(...)t_aan_overdosis_seks
maar die is dus dood
tss, die help rubriek hé? daar werd regelmatig uitgelegd aan jullie vrouwpersonen hoe je de boel moet afvegen en waaromquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En in je Yes/Viva staat hoe ze hun kut afvegen, dream on BB!
En wat ga je nu doen dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:45 schreef amaranta het volgende:
mijn kind is boos
ze wil dat ik een boekje voorlees maar tegelijkertijd wil ze dat ik hem niet voorlees
Oh dan...quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
het is al over, ze is nu met een blok op de vloer aan het hakken
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:53 schreef bleiblei het volgende:
in zoon grietjesblad heb ik ook ooit gelezen dat uit onderzoek is gebleken dat 1 op de 3 meisjes de eerste keer met een vriendin gezoend hebben.
ja en nee, ik heb niet gezoend met een buurmeisje toen we tien waren maar wel de puntjes van de tong tegen elkaarquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:53 schreef bleiblei het volgende:
in zoon grietjesblad heb ik ook ooit gelezen dat uit onderzoek is gebleken dat 1 op de 3 meisjes de eerste keer met een vriendin gezoend hebben.
kansloze opmerkingquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:22 schreef amaranta het volgende:
Ja, of eet je verzonnen vriend ook mee?
Deze MOET ik even quotenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan had J gewoon een vudsige penis.
Kloptquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat is toch geen eten?
Typisch iets wat iemand eet die in zn eentje is
ik heb rijst met kipfilet gemaaktquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat is toch geen eten?
Typisch iets wat iemand eet die in zn eentje is
filet americain?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:53 schreef amaranta het volgende:
Plus, dat ik je nu haat. Ik mag namelijk geen rosbief en 3 keer raden waar ik nu trek in heb!
quote:
quote:
augurk?quote:
nee, met spekquote:
ik zat vandaag door de back-up van een klant te bladeren...dacht ik ff dat er producten in zijn db stonden die FUFR heetten....maar er stond FURquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:06 schreef bleiblei het volgende:
Five! Funf! Fufr!
zo zie je maar, ik ben niet alleen alwetend, maar ook alom vertegenwoordigd..quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zat vandaag door de back-up van een klant te bladeren...dacht ik ff dat er producten in zijn db stonden die FUFR heetten....maar er stond FUR
Wat hadden ze met Fur? Handboeien, zweepjes en lingerie?quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zat vandaag door de back-up van een klant te bladeren...dacht ik ff dat er producten in zijn db stonden die FUFR heetten....maar er stond FUR
Oh... Pincho's.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
pinchos is een moeilijk spaanse woordje voor een soort satetje, satétje, sateetje.
you sort it out
db van een dierenspeciaalzaak...niet B-1quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat hadden ze met Fur? Handboeien, zweepjes en lingerie?
Volgens mij bestaat die niet meerquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
db van een dierenspeciaalzaak...niet B-1
meer dan genoeg...is een landelijke organisatie...ex-klant (niet eindhoven trouwens)quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat die niet meer.
Te vaak overvallen oid.
rosbief duh....quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:53 schreef amaranta het volgende:
Plus, dat ik je nu haat. Ik mag namelijk geen rosbief en 3 keer raden waar ik nu trek in heb!
eej, nu niet vlug je postcount over sex upliften, ik heb je door!quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat hadden ze met Fur? Handboeien, zweepjes en lingerie?
dees zijn wel lekker, 1 minuut in de magnetron.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh... Pincho's.
Pincho's van de LIDL?
Ik vind die tapas dingen uit de supermarkten sowieso.
Tapas van een tapastoko.
Oooooh, had je DAAR trek inquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:15 schreef amaranta het volgende:
ten eerste, het is pannenkoeken
ten tweede, zijn jullie achterlijk ofwat?
[..]
rosbief duh....
nee, daar waren we nooooit opgekomenquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:15 schreef amaranta het volgende:
ten eerste, het is pannenkoeken
ten tweede, zijn jullie achterlijk ofwat?
[..]
rosbief duh....
en...plopquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:37 schreef ColtZ40 het volgende:
Friet stoofvlees, gehaktbal speciaal en een variantje
ik zou het als ondertitel of signature gebruikenquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat hoef ik toch niet ieder kwartier te posten.
Joh, het enige leuke van de twins is full house.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:57 schreef amaranta het volgende:
De film is inderdaad te kut.
Maar GS wel weer als vanouds lekker hypocriet en asociaal bezigquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Joh, het enige leuke van de twins is full house.![]()
vw_caddy heeft het goed voor elkaar.
Lijkt mij idd een toffe filmquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:17 schreef Inu het volgende:
Coraline
Alleen dat is echt geen kinderfilm, ik zou er echt wekenlang nachtmerries van hebben gehad als ik hem had gekeken als kind...
Nee, maar bij de torrent stonden allemaal opmerkingen zoals My kid loved it! enzo... zoiets laat je je kinderen toch niet zien?quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lijkt mij idd een toffe film.
Maar dies toch van Tim Burton in de stijl van Nightmare on Elmstreet en Corpsbride?
Zijn sowieso niet echt kinderfilms.
Je kan het op GS afschuiven wat die caddy doet kan niet...quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar GS wel weer als vanouds lekker hypocriet en asociaal bezig.
Prima als je zoiets aan de kaak stelt, maar laat het dan daarbij.
Nee de GSchijnheilige meneren van GeenStijl die zelf jaren lang, wekelijks minderjarige meisjes publiekelijk voor lul zette als er ergens een minder subtiele foto opduikt gaan op jacht naar een "vieze vent" en vind het nodig om ALLE gegevens die ze vinden online te knallen.
Smerige praktijken daar.
En oh, wat zijn we tof, jolig en peaupulair.
Klopt. En wat GS doet kan ook niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je kan het op GS afschuiven wat die caddy doet kan niet...
Iemand moet die jongen toch terug fluiten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klopt. En wat GS doet kan ook niet.
That's my point.
Ja prima. Maar laat het daarbij!quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Iemand moet die jongen toch terug fluiten.
Daarom moet je gegevens niet op internet knallen als je domme dingen wil gaan doen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja prima. Maar laat het daarbij!
Ga niet al zijn persoonlijke gegevens op internet knallen.
Ben dan een vent, bel hem op en zeg dat je em gevonden hebt en aangeeft.
Ivm. hem aan de publieke schandpaal te nagelen. Het zijn verdorie de middeleeuwen niet.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..
vw_caddy heeft het goed voor elkaar.
Als ie aangegeven was hadtie een taakstraf gehad, 4 maanden voorwaardelijk en liep ie bij de reclassering.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Daarom moet je gegevens niet op internet knallen als je domme dingen wil gaan doen.En als je hem aangeeft wat krijgt hij dan een boete? Hij zou je dochter of zus maar op internet hebben gezet....
Joh, hij krijgt er heus geen taakstraf van 4 maanden voor. We leven in Nederland. Een vriendin van mij is verkracht door de achter buurman en die straf was nog lager.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als ie aangegeven was hadtie een taakstraf gehad, 4 maanden voorwaardelijk en liep ie bij de reclassering.
En als ie mijn dochter of zus op internet had gezet... Ja, zou ik pissig zijn. Maar kom op, het zijn upskirtfoto's.
Vind ik die taakstraf etc. prima. Hij heeft der geen trauma aangedaan ofzo.
2 jaar geleden is een kerel gepakt voor hetzelfde vergrijp en juistem.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Joh, hij krijgt er heus geen taakstraf van 4 maanden voor. We leven in Nederland. Een vriendin van mij is verkracht door de achter buurman en die straf was nog lager.
Bijna jarig hequote:
En daar kwam je pas tijdens het kijken van de film achter?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:40 schreef r8ality het volgende:
Ghosts of girlfriends past. Comedy-chickflick, niet aan te bevelen.
Leuke filmquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:40 schreef r8ality het volgende:
Ghosts of girlfriends past. Comedy-chickflick, niet aan te bevelen.
Gelukkig niet!quote:
Wat heb jij op de vroege ochtend al gebruikt??!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:38 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gelukkig niet!
Zoveel te doen
Ik heb nog zoveel te doen
Ik moet de zon in Japan onder zien gaan
Zoveel te doen
Ik heb nog zoveel te doen
Ik moet het oerwoud eens in bloei zien staan
Vanjezelf bedoel je!?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat heb jij op de vroege ochtend al gebruikt??!!
En ik zou het trouwens ook niet tof vinden als ik de kont van mijn vriendin ineens op internet zie staan.
Goeiemorgen allemaal.
Feli Feb
Precies, jij zegt het niet tof te vinden je zus of dochter op internet tegen te komen, vandaar!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Vanjezelf bedoel je!?
Ow en feli Febster
hij zei niks over zijn vriendin...linkjes!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies, jij zegt het niet tof te vinden je zus of dochter op internet tegen te komen, vandaar!
ik moet het hier mee doenquote:
Ik zou het ook niet tof vindenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies, jij zegt het niet tof te vinden je zus of dochter op internet tegen te komen, vandaar!
iets wat jij niet ziet:quote:
Klacht:quote:
Goed voor de lijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Klacht:
Al maanden geleden aangegeven dat de printer op mijn kamer bijna een nieuwe transferkit nodig had. Ik denk, dan bestellen ze die alvast.
Is ie nu dus echt op, krijg ik te horen, dan moeten we die even bestellen, hebben we zo niet op voorraad.
Agghh.
Nu moet ik dus helemaal de gang in lopen om mijn printjes te pakken.
alleen als jij komtquote:
heb je daar geen personeel voor?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Klacht:
Al maanden geleden aangegeven dat de printer op mijn kamer bijna een nieuwe transferkit nodig had. Ik denk, dan bestellen ze die alvast.
Is ie nu dus echt op, krijg ik te horen, dan moeten we die even bestellen, hebben we zo niet op voorraad.
Agghh.
Nu moet ik dus helemaal de gang in lopen om mijn printjes te pakken.
ben je stout geweest omdat je op de gang moest zitten?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:11 schreef -moppie- het volgende:
Ik zit hier op de gang met nog 2 andere mensen.
Hoe moet ik het anders noemen dan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ben je stout geweest omdat je op de gang moest zitten?
Jullie durven hier niks over te zeggen he?!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:49 schreef -moppie- het volgende:
Mijn hoofd staat ineens in het pittbull topic
Nee, enge pitbullsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jullie durven hier niks over te zeggen he?!
Leuk hondje?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Colt epic faalt in dat topic door te zeggen dat pitbulls slimmer zijn dan andere hondenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jullie hond? jullie hadden toch zo'n hyperactief keffertje?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is Max de Stafford, niks engs aan.
Hij is gewoon nog zo ontzettend lomp.
Is de hond van een vriend van ons.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jullie hond? jullie hadden toch zo'n hyperactief keffertje?
Niet dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Colt epic faalt in dat topic door te zeggen dat pitbulls slimmer zijn dan andere honden
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Niet dus.Ze hebben een grote bek dus daar past veel in.
Juup en ik hebben ook een grote kop en ik mag lijen dat jij slimmer bent dan onsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Niet dus.Ze hebben een grote kop dus daar past veel in.
dus een koe is slimmer dan jij bent...een koe heeft een groter hoofdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Niet dus.Ze hebben een grote kop dus daar past veel in.
Het lijkt Amerika wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:27 schreef bleiblei het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-koninginnedag.html
Kunnen ze die lui niet aanklagen wegens onnodige werkverschaffing?
Gewoon alle kosten die er gemaakt moeten worden om die claims in behandeling te nemen en af te wijzen doorberekenen aan de dwazen die proberen uit dat drama een slaatje te slaan.
dat hoort zo op vrijdag...is traditiequote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:28 schreef -moppie- het volgende:
Ik voel dat dit een zinloze discussie gaat worden.
Zie jij ook geen smiley's meer in het eindhoven topicquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dus een koe is slimmer dan jij bent...een koe heeft een groter hoofd
ik neem je gewoon serieus...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zie jij ook geen smiley's meer in het eindhoven topic
Daar weet jij niks van.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik neem je gewoon serieus...
maargoed, ik begrijp dat je het niet snapt...ik heb een groter hoofd dan jou
nee, daar heb ik dan net geen last van.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:32 schreef ColtZ40 het volgende:
Doet bij jullie fok zo nu en dan ook moeilijk met laden?
Zo nu en dan heb ik alleen tekst only.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee, daar heb ik dan net geen last van.
ik denk dat bb het wel snel zal bevestigenquote:
dan laad de css gewoon ff niet, geen last van.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zo nu en dan heb ik alleen tekst only.
Dat heb ik dus altijd, best saai he?!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zo nu en dan heb ik alleen tekst only.
internetten vanaf je linux pc is pas saaiquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat heb ik dus altijd, best saai he?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |