quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:29 schreef JobV het volgende:
Ons mam en pap
we hebben hele avond mario gedaan
Als ik jou was zou ik gewoon een pizza bestellenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:32 schreef JobV het volgende:
Ojaa. ik heb net wel een ei gekookt maar dat was ook mislukt want alles stroomde over..
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:33 schreef valek het volgende:
Och menneke toch. Bij je omschrijving staan man, kun je daar geen kind van maken?
we hebben wel bier gedronken hoor gisteren, maar dat waren blikken hahaquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:34 schreef Ryon het volgende:
Alle lege bierkratjes van gisteravond bij elkaar halen en voor statiegeld inleveren.
bikkelquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:36 schreef JobV het volgende:
[..]
we hebben wel bier gedronken hoor gisteren, maar dat waren blikken haha
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:34 schreef JobV het volgende:
Huh? sorry hoor. Maar welke omschrijving?
Ons mam (vrouw) en pap (man) zijn een paar dagen weg, bedoel je dat?
Decoratiequote:Op donderdag 23 juli 2009 12:44 schreef Guppyfriend het volgende:
die dingen op de fruitschaal en zo, die kan je ook eten
Chips en bier colaquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:56 schreef JobV het volgende:
ja ik ga naar de c1000 nu. Ik ben over 20 minuten weer terug!
Doei en bedankt allemaal he voor de reacties:Y
Waarom koop je gezond voedsel?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:19 schreef JobV het volgende:
Hee ik ben er weer!![]()
Ik heb gezonde kouweschotel gekocht met paardenvlees haha![]()
Het is wel slecht weer zeg..
OMG, wát voor een kankern00b moet jij dan zijnquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:32 schreef JobV het volgende:
Ojaa. ik heb net wel een ei gekookt maar dat was ook mislukt want alles stroomde over..
ahaha! ik heb je piemel net groter gemaaktquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom koop je gezond voedsel?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:23 schreef JobV het volgende:
[..]
ahaha! ik heb je piemel net groter gemaakt![]()
![]()
Haal 10 pizza's, 30 afbaksaucijzenbroodjes en een pallet cola hoef je de rest van de vakantie van je ouders niet weer boodschappen te gaan doen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:19 schreef JobV het volgende:
Hee ik ben er weer!![]()
Ik heb gezonde kouweschotel gekocht met paardenvlees haha![]()
Het is wel slecht weer zeg..
Het zag er opzig wel lekker uit en het is paardenvleesquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Maar da's geen antwoord op m'n vraag.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:28 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
Ze zijn weg!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
Koude schotel met paardenvlees? Wat vinden ons pap en ons mam daarvan?
Ja! Maar als ze terugkomen en ze vinden de restjes in de vuilnisbak, dan zwaait er wat!quote:
Paardenvlees zit ook in frikandellenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:28 schreef JobV het volgende:
[..]
Het zag er opzig wel lekker uit en het is paardenvlees![]()
vandaar de vormquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:35 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Paardenvlees zit ook in frikandellen
En douchen is geen optie?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:31 schreef Mainport het volgende:
Ik zit in dezelfde situatie, Job. Alleen heb ik me al een week niet gedoucht, dus buiten de deur gaan wordt 'm ook niet.
mam en pap van hem hebben de douche meegenomen hahahahahahahahaquote:
quote:
Whehehequote:Op donderdag 23 juli 2009 13:39 schreef JobV het volgende:
[..]
mam en pap van hem hebben de douche meegenomen hahahahahahahaha![]()
Je ging gewoon plassen....?quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:59 schreef JobV het volgende:
dat is wel al lang geleden!!!
die vriendinnen zeiden niks maar lachte wel naar me![]()
![]()
maar toen ging ik plassen en ware ze weg..
Ik gok die in de sig van TS ...quote:
je had gewoon eerst naar de WC moeten gaan en het niet in je broek laten lopen..quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:59 schreef JobV het volgende:
dat is wel al lang geleden!!!
die vriendinnen zeiden niks maar lachte wel naar me![]()
![]()
maar toen ging ik plassen en ware ze weg..
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:08 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
je had gewoon eerst naar de WC moeten gaan en het niet in je broek laten lopen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |