Dat vind ik imo onzin, want dan zou er wel bewijs van zijn overgebleven (aannemende van mijn kant dat het onmogelijk is dat er zoveel informatie verloren zou zijn gegaan en geen een geschrifte is overgebleven over technologische vooruitgang in die tijd)quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wie zegt ons dat Atlantis niet veel verder waren.
Je kunt niet ontkennen dat we 1900 jaar achteruitgang hebben doorgemaakt en pas sinds de 20ste weer zaken aan het herontdekken zijn. Christelijk geloof heeft de mens zo extreem dom gehouden (en nog steeds). Deze misselijk lui hebben aan zo veel bibliotheken en boekverbrandingen gedaan. Kennis vernietiging.
Ik ben van mening dat we nog niet eens op een promille zitten wat we ooit gekund hebben.
Er zijn wetenschappers die vinden dat onze aarde nucleaire schade locaties van 200.000 jaar oud heeft. En er zijn wetenschappers stellen dat de maan gecreëerd is door een meteoriet inslag op aarde.
Er zijn wetenschappers die stellen dat het water en buitenaards geschenk is.
Er zin wel bewijzen TEGEN dat het een manmade object zou zijn:quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:24 schreef blckbb het volgende:
En daarbij wil ik niet tegen iedere complot of niet complottheorie inschoppen hoor, maar een manmade maan vind ik wel erg ver gezocht en zou wel met hele goede bewijzen moeten komen mocht het mij overtuigen
Deze had ik nog niet gezien!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:54 schreef DarthHouse het volgende:
Gevonden; 'Young Aussie whoops ass NASA'!
Een manneke/dude/gast van een jaartje of 24 genaamd White Jarrah, haalt zo goed als.... 'alle'
maanlandingtheorieën onderuit. Alles heeft hij gechecked en dubbel checked, informatie
van Nasa, boeken, originele documenten en hij heeft zelfs informatie nagetrokken van
diverse betrokkenen! Vele theorieën haalt hij onderuit en doet dat 'soms' met zelf
gemaakte simpele experimenten.
Ook hier is de 'mediapower' weer terug te zien.
Onder andere, de vlag deel 1 van 3;
http://www.youtube.com/us(...)648EFF/0/Zr76qSQ9ZQQ
Hier zijn kanaal met veel materiaal;
http://www.youtube.com/user/WhiteJarrah#g/p
Zo goed als alles wordt onder handen genomen.
De Van Allen Belt.
De landing.
De foto's.
De kraters.
Gewichteloosheid.
Goh!....eindelijk eens iemand die een normaal antwoord geeft na een postquote:Op woensdag 15 december 2010 18:08 schreef Ticker het volgende:
[..]
Deze had ik nog niet gezien!
Tja Jarrah White, geweldig wat hij doet.
Ook altijd de uitdaging aan gaan als het gaat om wiskundige berekeningen. Zoals waarom er geen zand op kwam waaien bij het neerdalen van de LEM.
Zijn filmpje over de MythBusters uitzending is ook Epic...
Het filmpje wat je post is het typerende voorbeeld van hoe er gewerkt wordt om dit te ontkennen.
Zijn zenuwachtig hand gebaar door die vraag.. ja vind je het gek dat zulke momenten als de pest vermeden worden. Zulke vragen zijn de astronauten helemaal niet op berekend.
Tevens:
[ afbeelding ]
Buzzzzzz LightYear
Make Believe/Hypnosesquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:21 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Over 'Buzz', in Toy-story kan hij ook niet (echt) vliegen. Hint naar fake maanlanding bijvoorbeeld?
Ja, want gewone mensen mogen dat niet weten maar filmmakers van Pixar hebben wel die informatie, plus het recht om subtiele hints in hun films te verwerken voor oplettende burgers.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:21 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Over 'Buzz', in Toy-story kan hij ook niet (echt) vliegen. Hint naar fake maanlanding bijvoorbeeld?
Ze hadden waarschijnlijk gewoon een kabelhaspel bij zich.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:20 schreef vanhal het volgende:
Ja en dus? Zou die kabel denk je niet van de maanlanders zelf zijn?
Omdat NASA zelfs te incompetent is om hun eigen incompetentie te verbergen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:28 schreef ToT het volgende:
Sowieso, als die kabel een bewijs zou zijn voor een fake maanlanding, waarom laat NASA die foto dan nog op hun site staan?
Wat zou je anders op die "kabel op de maan"-foto moeten zien? Een interessante schaduw? Wat het ook moge zijn, ze hebben het bewust op de foto gezet. Niks incompetentie, gewoon niks te verbergen hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:13 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Omdat NASA zelfs te incompetent is om hun eigen incompetentie te verbergen.
Er zijn wel echte maanlandingen geweest, en er is ook een space program, hiervoor werden o.a. die miljarden dollars aan besteed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat zou je anders op die "kabel op de maan"-foto moeten zien? Een interessante schaduw? Wat het ook moge zijn, ze hebben het bewust op de foto gezet. Niks incompetentie, gewoon niks te verbergen hebben.
Daarbij: stel dat echt alles in filmstudio's zou gebeuren en dat men honderden miljarden dollars ontvangt om wat wazige kutfilmpjes te maken en verder relaxed achterover dikke jonko's te smoken, dan zou je toch verwachten dat ze voor die honderden miljarden toch wel iets betere filmpjes en foto's maken en iets meer aandacht besteden aan het verbergen van fouten?
En wat houdt die in? Intergalactische oorlogsvoering?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:00 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Er zijn wel echte maanlandingen geweest, en er is ook een space program, hiervoor werden o.a. die miljarden dollars aan besteed.
Maar ik bedoel niet het NASA-program, dat is alleen voor het domme publiek bedoeld; voor de show; voor de quizmasters en voor de Donald Duck-lezers.
Ik richt me op het echte space program, dat het domme publiek niet eens kent, en het ook niet wil weten.
Onder andere.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
En wat houdt die in? Intergalactische oorlogsvoering?
quote:The ambitious initiative was "widely criticized as being unrealistic, even unscientific" as well as for threatening to destabilize MAD and re-ignite "an offensive arms race".[2] It was soon derided as Star Wars, after the popular 1977 film by George Lucas. In 1987, the American Physical Society concluded that a global shield such as "Star Wars" was not only impossible with existing technology, but that ten more years of research was needed to learn whether it might ever be feasible.[3]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |