abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83628442
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wie zegt ons dat Atlantis niet veel verder waren.

Je kunt niet ontkennen dat we 1900 jaar achteruitgang hebben doorgemaakt en pas sinds de 20ste weer zaken aan het herontdekken zijn. Christelijk geloof heeft de mens zo extreem dom gehouden (en nog steeds). Deze misselijk lui hebben aan zo veel bibliotheken en boekverbrandingen gedaan. Kennis vernietiging.

Ik ben van mening dat we nog niet eens op een promille zitten wat we ooit gekund hebben.

Er zijn wetenschappers die vinden dat onze aarde nucleaire schade locaties van 200.000 jaar oud heeft. En er zijn wetenschappers stellen dat de maan gecreëerd is door een meteoriet inslag op aarde.

Er zijn wetenschappers die stellen dat het water en buitenaards geschenk is.
Dat vind ik imo onzin, want dan zou er wel bewijs van zijn overgebleven (aannemende van mijn kant dat het onmogelijk is dat er zoveel informatie verloren zou zijn gegaan en geen een geschrifte is overgebleven over technologische vooruitgang in die tijd)
pi_83628471
En daarbij wil ik niet tegen iedere complot of niet complottheorie inschoppen hoor, maar een manmade maan vind ik wel erg ver gezocht en zou wel met hele goede bewijzen moeten komen mocht het mij overtuigen
  zondag 1 augustus 2010 @ 23:58:48 #153
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84756933
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_85501666
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 23:24 schreef blckbb het volgende:
En daarbij wil ik niet tegen iedere complot of niet complottheorie inschoppen hoor, maar een manmade maan vind ik wel erg ver gezocht en zou wel met hele goede bewijzen moeten komen mocht het mij overtuigen :s)
Er zin wel bewijzen TEGEN dat het een manmade object zou zijn:

Maan is gekrompen, maar niet heel veel

Uit onderzoek naar scheuren in het maanoppervlak blijkt dat de kern van de maan door afkoeling is gekrompen. Daardoor krimpt ook het oppervlak, zeggen wetenschappers in een artikel dat vrijdag wordt gepubliceerd in het wetenschappelijke tijdschrift Science.

Uit het onderzoek bleek dat de scheuren 'het bewijs zijn van recente overschuivingen', waarbij gesteenten in dit geval door inkrimping over elkaar heen schuiven. Recent komt in dit geval neer op ongeveer 1 miljard jaar geleden.

"Wat bijzonder boeiend is (...) de breuklijnen ogen zo jong dat je er bijna niet omheen kunt dat deze overschuiving recent gebeurde, en dat kan betekenen dat de maan nog steeds actief is", aldus Thomas Watters, een van de auteurs van het artikel.

De maan zou in totaal zo'n honderd meter zijn gekrompen.
  donderdag 9 december 2010 @ 19:23:16 #155
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_89731503
Kick :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 15 december 2010 @ 12:54:39 #156
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_89954256
Gevonden; 'Young Aussie whoops ass NASA'!
Een manneke/dude/gast van een jaartje of 24 genaamd White Jarrah, haalt zo goed als.... 'alle'
maanlandingtheorieën onderuit. Alles heeft hij gechecked en dubbel checked, informatie
van Nasa, boeken, originele documenten en hij heeft zelfs informatie nagetrokken van
diverse betrokkenen! Vele theorieën haalt hij onderuit en doet dat 'soms' met zelf
gemaakte simpele experimenten.

Ook hier is de 'mediapower' weer terug te zien.

Onder andere, de vlag deel 1 van 3;
http://www.youtube.com/us(...)648EFF/0/Zr76qSQ9ZQQ

Hier zijn kanaal met veel materiaal;
http://www.youtube.com/user/WhiteJarrah#g/p

Zo goed als alles wordt onder handen genomen.
De Van Allen Belt.
De landing.
De foto's.
De kraters.
Gewichteloosheid.
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
  woensdag 15 december 2010 @ 18:08:38 #157
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_89966849
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:54 schreef DarthHouse het volgende:
Gevonden; 'Young Aussie whoops ass NASA'!
Een manneke/dude/gast van een jaartje of 24 genaamd White Jarrah, haalt zo goed als.... 'alle'
maanlandingtheorieën onderuit. Alles heeft hij gechecked en dubbel checked, informatie
van Nasa, boeken, originele documenten en hij heeft zelfs informatie nagetrokken van
diverse betrokkenen! Vele theorieën haalt hij onderuit en doet dat 'soms' met zelf
gemaakte simpele experimenten.

Ook hier is de 'mediapower' weer terug te zien.

Onder andere, de vlag deel 1 van 3;
http://www.youtube.com/us(...)648EFF/0/Zr76qSQ9ZQQ

Hier zijn kanaal met veel materiaal;
http://www.youtube.com/user/WhiteJarrah#g/p

Zo goed als alles wordt onder handen genomen.
De Van Allen Belt.
De landing.
De foto's.
De kraters.
Gewichteloosheid.
Deze had ik nog niet gezien!
Tja Jarrah White, geweldig wat hij doet.
Ook altijd de uitdaging aan gaan als het gaat om wiskundige berekeningen. Zoals waarom er geen zand op kwam waaien bij het neerdalen van de LEM.
Zijn filmpje over de MythBusters uitzending is ook Epic...

Het filmpje wat je post is het typerende voorbeeld van hoe er gewerkt wordt om dit te ontkennen.
Zijn zenuwachtig hand gebaar door die vraag.. ja vind je het gek dat zulke momenten als de pest vermeden worden. Zulke vragen zijn de astronauten helemaal niet op berekend. :')

Tevens:

Buzzzzzz LightYear ;)
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 16 december 2010 @ 18:05:57 #158
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_90008779
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:08 schreef Ticker het volgende:

[..]

Deze had ik nog niet gezien!
Tja Jarrah White, geweldig wat hij doet.
Ook altijd de uitdaging aan gaan als het gaat om wiskundige berekeningen. Zoals waarom er geen zand op kwam waaien bij het neerdalen van de LEM.
Zijn filmpje over de MythBusters uitzending is ook Epic...

Het filmpje wat je post is het typerende voorbeeld van hoe er gewerkt wordt om dit te ontkennen.
Zijn zenuwachtig hand gebaar door die vraag.. ja vind je het gek dat zulke momenten als de pest vermeden worden. Zulke vragen zijn de astronauten helemaal niet op berekend. :')

Tevens:
[ afbeelding ]
Buzzzzzz LightYear ;)
Goh!....eindelijk eens iemand die een normaal antwoord geeft na een post _O_
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
  vrijdag 24 december 2010 @ 02:21:58 #159
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_90377531
Over 'Buzz', in Toy-story kan hij ook niet (echt) vliegen. Hint naar fake maanlanding bijvoorbeeld?
Waarom?
  vrijdag 24 december 2010 @ 09:32:15 #160
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_90381982
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 02:21 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Over 'Buzz', in Toy-story kan hij ook niet (echt) vliegen. Hint naar fake maanlanding bijvoorbeeld?
Make Believe/Hypnoses
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_92420027
Ja en dus? Zou die kabel denk je niet van de maanlanders zelf zijn?
  zondag 6 februari 2011 @ 18:22:41 #163
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_92420131
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 02:21 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ja, want gewone mensen mogen dat niet weten maar filmmakers van Pixar hebben wel die informatie, plus het recht om subtiele hints in hun films te verwerken voor oplettende burgers.

;)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_92529509
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:20 schreef vanhal het volgende:
Ja en dus? Zou die kabel denk je niet van de maanlanders zelf zijn?
Ze hadden waarschijnlijk gewoon een kabelhaspel bij zich.
Neil Armstrong zal de kabel zelf uitgerold hebben.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 12:18:34 #165
8372 Bastard
Persona non grata
pi_92813573
en los.
The truth was in here.
pi_92813897
Sowieso, als die kabel een bewijs zou zijn voor een fake maanlanding, waarom laat NASA die foto dan nog op hun site staan?
pi_92925062
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:28 schreef ToT het volgende:
Sowieso, als die kabel een bewijs zou zijn voor een fake maanlanding, waarom laat NASA die foto dan nog op hun site staan?
Omdat NASA zelfs te incompetent is om hun eigen incompetentie te verbergen.
pi_92926237
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:13 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Omdat NASA zelfs te incompetent is om hun eigen incompetentie te verbergen.
Wat zou je anders op die "kabel op de maan"-foto moeten zien? Een interessante schaduw? Wat het ook moge zijn, ze hebben het bewust op de foto gezet. Niks incompetentie, gewoon niks te verbergen hebben.

Daarbij: stel dat echt alles in filmstudio's zou gebeuren en dat men honderden miljarden dollars ontvangt om wat wazige kutfilmpjes te maken en verder relaxed achterover dikke jonko's te smoken, dan zou je toch verwachten dat ze voor die honderden miljarden toch wel iets betere filmpjes en foto's maken en iets meer aandacht besteden aan het verbergen van fouten?
pi_92926984
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 18:44 schreef ToT het volgende:

[..]

Wat zou je anders op die "kabel op de maan"-foto moeten zien? Een interessante schaduw? Wat het ook moge zijn, ze hebben het bewust op de foto gezet. Niks incompetentie, gewoon niks te verbergen hebben.

Daarbij: stel dat echt alles in filmstudio's zou gebeuren en dat men honderden miljarden dollars ontvangt om wat wazige kutfilmpjes te maken en verder relaxed achterover dikke jonko's te smoken, dan zou je toch verwachten dat ze voor die honderden miljarden toch wel iets betere filmpjes en foto's maken en iets meer aandacht besteden aan het verbergen van fouten?
Er zijn wel echte maanlandingen geweest, en er is ook een space program, hiervoor werden o.a. die miljarden dollars aan besteed.

Maar ik bedoel niet het NASA-program, dat is alleen voor het domme publiek bedoeld; voor de show; voor de quizmasters en voor de Donald Duck-lezers.

Ik richt me op het echte space program, dat het domme publiek niet eens kent, en het ook niet wil weten.
pi_92928345
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:00 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Er zijn wel echte maanlandingen geweest, en er is ook een space program, hiervoor werden o.a. die miljarden dollars aan besteed.

Maar ik bedoel niet het NASA-program, dat is alleen voor het domme publiek bedoeld; voor de show; voor de quizmasters en voor de Donald Duck-lezers.

Ik richt me op het echte space program, dat het domme publiek niet eens kent, en het ook niet wil weten.
En wat houdt die in? Intergalactische oorlogsvoering?
pi_92928424
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:29 schreef ToT het volgende:

[..]

En wat houdt die in? Intergalactische oorlogsvoering?
Onder andere.
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:53:53 #172
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_92929731
http://en.wikipedia.org/wiki/Strategic_Defense_Initiative

quote:
The ambitious initiative was "widely criticized as being unrealistic, even unscientific" as well as for threatening to destabilize MAD and re-ignite "an offensive arms race".[2] It was soon derided as Star Wars, after the popular 1977 film by George Lucas. In 1987, the American Physical Society concluded that a global shield such as "Star Wars" was not only impossible with existing technology, but that ten more years of research was needed to learn whether it might ever be feasible.[3]

donderdag 17 februari 2011 @ 20:07:29 #173
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_92930416
Ticker , heb je de laatse tijd nog wat vreemde anomalien gevonden in NASA foto's ?

Ik ook stel de mogelijkheid van faken van materiaal ,voor media atentie , terwijl ze er echt zijn geweest .
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  donderdag 17 februari 2011 @ 20:19:42 #174
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_92931219
Hmm volgens mij niet veel interessants. Hier een daar een topic met wat torens e.d. maar nooit meer zo in your face als die piramide.
Wel een ... aparte uitspraak van een van de weinige 'astronietjes' die op de maan zijn geweest:

Dr Edgar Mitchell "There are Several Species Visiting our Planet" Feb 12 2011

Focus ligt de laatste tijd ook niet meer zo op het uitzoeken, wat er precies nu aan de hand is en wat er aan zit te komen zit me meer dwars.

Tevens, betreffende de holle aarde:

Enigmantic Discovery in 2003 in the Bucegi mountains Romania...Linked to underground world

Misschien wel interessant ;)
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:58:23 #175
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_92938040
je kent het boek van jan Lamprecht ?

http://www.v-j-enterprises.com/janhol.html
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')