Er zijn ook opnamen van de andere kant van dat ruimtevaartuig waarop je ziet dat er geen lampen zitten waar de reflectie vandaan zou moeten komen.quote:Ook de reflecties, het lijkt me niet onmogelijk dat er inderdaad lichten op dat ding staan om de astronauten goed zicht te geven
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Er zijn ook opnamen van de andere kant van dat ruimtevaartuig waarop je ziet dat er geen lampen zitten waar de reflectie vandaan zou moeten komen.
Maar goed, het kan inderdaad net zo goed echt zijn. Op basis van dat filmpje zou ik (zonder verdere achtergrondinformatie) geloven dat het opgezet spel zou zijn.
Dat bedoelde ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:20 schreef ATuin-hek het volgende:
Die straling etc. heeft niet bijzonder veel te maken met de ozon laag
Wie heeft dat beweerd?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:42 schreef ToT het volgende:
Er is zelfs gezegd dat het onmogelijk zou zijn om door de ozonlaag heen te komen, omdat deze giftig is!
Serieus?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:42 schreef ToT het volgende:
Er is zelfs gezegd dat het onmogelijk zou zijn om door de ozonlaag heen te komen, omdat deze giftig is!
Alleen "MORONS" die denken dat ze op een of andere manier de planeet aarde kunnen verlaten !quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:34 schreef ATuin-hek het volgende:
Past hier denk ik wel bij
[ afbeelding ]
Ehm...en satellieten dan? En het ISS?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:59 schreef mothermoon het volgende:
[..]
Alleen "MORONS" die denken dat ze op een of andere manier de planeet aarde kunnen verlaten !![]()
The sky is the limit !
En dan? Klap je tegen een glazen plafond oid?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:59 schreef mothermoon het volgende:
[..]
Alleen "MORONS" die denken dat ze op een of andere manier de planeet aarde kunnen verlaten !![]()
The sky is the limit !
Ik heb zo'n vermoeden dat het over mind traveling in een andere dimensie oid gaat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:22 schreef ATuin-hek het volgende:
En dan? Klap je tegen een glazen plafond oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |