quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat wil je precies controleren dan?
Blijkbaar alles dus? Dat kan ik toch niet ruiken. En waarom moet je dat per see op de maan doen? Voldoet een willekeurig ander deel van het universum daar niet voor?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:54 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
![]()
De "wetten" over de zwaartekracht toch ? van de "officiele natuurkunde".
Hallo !
Eens na 2 jaar de discussie weer terug brengen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:40 schreef Ticker het volgende:
Goh.. en wat lees ik nu man:
CIA Director issued secret directive denying President Kennedy access to UFO files
Bizar!
Is dit bericht echt??
Indien wel, wat een toevallig samenloop van omstandigheden weer, zo'n dooie president, met zo'n mooi vooruitzicht.
nee niet levend.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De maan als levend geheel? Intrigrerend! Of is de binnenzijde wellicht bewoond? Of is het een geautomatiseerd systeem?
Van Venus weet ik niet.quote:[..]
Maar wat doet ie dan in een baan om de aarde? En waarom slepen ze met planeten/kometen?
Nee, de zwaartekracht waarmee we werken is niet goed/toerijkend. Het model klopt niet.quote:[..]
Kunstmatige zwaartekracht? Alweer heel intrigrerend
Wauw Ticker. Mooie linkquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
Eens na 2 jaar de discussie weer terug brengen.
Kijken of 'de tegenpartij' al wat is bijgetrokken.
Was JFK killed because of his interest in aliens? Secret memo shows president demanded UFO files 10 days before death
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread691106/pg1
ik ben geïnteresseerd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef DeMolay het volgende:
Ik heb de video banden gevonden...nu nog digitalisen
Ohhh ik wist al lang van dit bestaan af. Maar kennelijk is het een nieuwsitem dat eerdaags in de MSM stond. Dat is wel interessant.quote:
Het staat al op de FP van de Telegraaf, zag ik net.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ohhh ik wist al lang van dit bestaan af. Maar kennelijk is het een nieuwsitem dat eerdaags in de MSM staat. Dat is wel interessant.
Stoer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het staat al op de FP van de Telegraaf, zag ik net.
Waarom moest het dan zo publiekelijk gebeuren? Hadden ze nog geen pilletjes in een glas doen of een overdosis insuline?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
Eens na 2 jaar de discussie weer terug brengen.
Kijken of 'de tegenpartij' al wat is bijgetrokken.
Was JFK killed because of his interest in aliens? Secret memo shows president demanded UFO files 10 days before death
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread691106/pg1
Reverse psychology?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom moest het dan zo publiekelijk gebeuren? Hadden ze nog geen pilletjes in een glas doen of een overdosis insuline?
Lambiekje die opnames moetn nog op concen rondwalen.quote:video banden gevonden...nu nog digitalisen
Oke zal eens kijken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef DeMolay het volgende:
[..]
Lambiekje die opnames moetn nog op concen rondwalen.
Ik was erbij en er is een GENLOCK gebruikt met VHS
In feite is dit een vraag die buiten de samenzwering valt, maar toch zou ik me genoeg redenen kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom moest het dan zo publiekelijk gebeuren? Hadden ze nog geen pilletjes in een glas doen of een overdosis insuline?
2 jaar geleden was ik absurd dat ik het opperde hier op het forum. Puur bij toeval kwam ik achter die zooi..quote:
Wie is hier 'iedereen'?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
2 jaar geleden was ik absurd dat ik het opperde hier op het forum. Puur bij toeval kwam ik achter die zooi..
En nu twee jaar later lijkt iedereen steeds meer de accepteren dat dit soort gevallen een mogelijkheid zijn.
Besef je eens dat je dan qua samenzwerings plannen, iets van 60 jaar achterloopt op de US regering... bedenk je dan eens wat je allemaal zou missen.
Misschien moet je eens je 'feiten' beter controleren. Dat verhaaltje staat vol met fouten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee niet levend.
[..]
Van Venus weet ik niet.
Dat de maan 'geplaatst' is wel goed over nagedacht waarom
En wat klopt er dan specifiek niet aan?quote:Nee, de zwaartekracht waarmee we werken is niet goed/toerijkend. Het model klopt niet.
Hahaha.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het staat al op de FP van de Telegraaf, zag ik net.
Er is een fake alien invasion nu gaande?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:33 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Yep, maar de Telegraaf doet dit als agendapunt in de fake alien invasie die nu gaande is.
Yes. Ongeveer zo'n 6 jaar al bezig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er is een fake alien invasion nu gaande?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |