Ze gaan echt niet drie maanden de tijd nemen, verplicht is verplicht!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zet je de volgende keer je hersens eerst even aan voordat je begint te typen? Denk je nu echt dat 'verplicht vaccineren' iets betekent als iedereen om 4 uur 's nachts van z'n bed lichten en in grote sporthallen proppen betekent? Wat moet er volgens jou zoal gesteriliseerd worden? Denk je dat ze de naalden hergebruiken?
Mijn god, 0,1%? Je hebt echt geen flauw benul hè? Dat zou een verschrikkelijk hoog foutpercentage zijn, dat gelukkig niet realistisch is. Met het aantal materialen dat bij een gemiddelde operatie wordt gebruikt zou bij een 0,1%-foutpercentage geen enkele operatie in Nederland steriel zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:33 schreef ouderejongere het volgende:
Als bij 0,1% van de materialen de sterilisatie niet goed gegaan is kunnen we afscheid nemen van 1600 mensen, gelijk aan het aantal mensen dat normaal in een winter sterft aan influenza.
Naast dat de algehele bevolking nooit 'verplicht' gaat worden zich te laten inenten, zal dit natuurlijk niet anders verlopen dan bij normale vaccinaties.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:05 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ze gaan echt niet drie maanden de tijd nemen, verplicht is verplicht!
Verlicht ons.quote:[quote]
Naalden zullen niet hergebruikt worden, maar komen niet steriel uit de fabriek rollen.
En wat zijn volgens jou de gevolgen van het idee dat er niet '1 grote batch gemaakt wordt, maar verschillende charges'?quote:Verder is er ook nog het vaccin zelf, er wordt echt niet 1 grote batch gemaakt waarvan ze heel Nederland kunnen vaccineren. Er worden verschillende charges gemaakt en zoals ik al zei: een foutmarge van 0% bestaat niet.
Wat is een 'normaal vaccin' en waarom kost dat volgens jou 10 jaar om te ontwikkelen? Bijwerkingen bij griepvaccins zullen niet wezenlijk anders zijn aangezien het principe hetzelfde is als bij andere vaccins.quote:Nog een punt: een normaal vaccin kost 10 jaar om te ontwikkelen. Daarna vallen bijwerkingen pas uit te sluiten en is de effectiviteit bewezen.
februari-oktober is toch wat anders dan augustus-oktoberquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:18 schreef dotKoen het volgende:
Nog even een algemene mededeling aangaande de vaccins: het seizoensvaccin wordt van februari tot oktober ontwikkeld, niet veel langer dan het vaccin voor de Mexicaanse griep.
Maartquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:17 schreef Re het volgende:
[..]
februari-oktober is toch wat anders dan augustus-oktober
Maar niet op een manier zoals ze dat ook bij het vaccin van een normale griep zouden doen. Daar hebben alle laboratoriums nml al genoeg basismateriaal. Deze moest nu nog geisoleerd worden en verspreid worden. Het is maar wat je ontwikkelen noemt natuurlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:23 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Maart. In maart zijn fabrikanten reeds begonnen met ontwikkelen.
In China roepen ze ook dat ze een dorp met longpest afgesloten hebben en dat er maar twee doden zijn gevallen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:32 schreef flipsen het volgende:
Oh ja, en de minister van gezondheidszorg heeft gisteren gezegd dat er een significante vermindering zichtbaar is in het aantal gevallen van Gripe A... Da´s dan weer gunstig te noemen
Aanklagen die hap!quote:Een vrouw uit Arnhem die besmet is met de Mexicaanse griep zit al dagen ziek thuis zonder warm water. Toen haar geiser stuk ging informeerde ze het installatiebedrijf over haar toestand, dat daarop liet weten niet langs te komen.
Als je een monteur moet bellen voor het een of ander, ga je er toch niet bij vermelden: "Oja, ik heb wel de Mexicaanse griep, hoor!"quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Grieppatiënt al dagen zonder warm water
[..]
Aanklagen die hap!
Ook dat trouwens, domme trien dat het is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je een monteur moet bellen voor het een of ander, ga je er toch niet bij vermelden: "Oja, ik heb wel de Mexicaanse griep, hoor!"
coma-zuipen. Alcohol zou de kans op besmetting verminderen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb dit allemaal gelezen maar ik had een vraag. Ik ken iemand die 20 augustus naar spanje gaat (Lloret de mar). Kan ik diegene nog speciale tips geven of niet??
Ik ben er zelf vorige week geweest, hoorde gisteren dat 3 mensen waar we veel mee optrokken nu met de mexicaanse griep thuiszitten. Enige tip die ik kan geven is dat de Cartoon en de Oranjebar erg leuk zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb dit allemaal gelezen maar ik had een vraag. Ik ken iemand die 20 augustus naar spanje gaat (Lloret de mar). Kan ik diegene nog speciale tips geven of niet??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |