Het is nogal druk af en toe, en om alleen langs te zwaaien is ook zo...quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
CDP! Jou zien we niet vaak hier meer.
dank je, ja mijn leven is zoooooooooooo zwaarquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij kan jij deze wel gebruiken
en in jouw geval is geen bericht goed bericht ?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is nogal druk af en toe, en om alleen langs te zwaaien is ook zo...
zit je weer achter de laptop vanaf de rand van het zwembad?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank je, ja mijn leven is zoooooooooooo zwaar
Oh ja hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:19 schreef Stroekie het volgende:
en in jouw geval is geen bericht goed bericht ?
Ik heb het hem er min of meer op gewezenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
CDP! Jou zien we niet vaak hier meer.
ja maar ik heb het zelf schoongemaakt gisteren, en ik zit nog aan de koffiequote:Op donderdag 23 juli 2009 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zit je weer achter de laptop vanaf de rand van het zwembad?
stuur dan maar eens wat caiperinha's deze kant uit
hou je de TT numering wel in de gaten, want jij hoort ook wel in ons jubileum nummer te staanquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh ja hooralles goed en druk!
olaquote:
Hebben jullie daar nog geen kaboutertjes voor?, of een smakelijke poolboyquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja maar ik heb het zelf schoongemaakt gisteren, en ik zit nog aan de koffie
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waar zit je nu? in Colombia?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat subtielquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het hem er min of meer op gewezen
we hebben wel een "poolboy" zoals je dat noemt (weet niet of boy is echt een goede naam voor hem, hij is 60 of zo) maar hij was weg deze week, dus heb ik het gedaanquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hebben jullie daar nog geen kaboutertjes voor?, of een smakelijke poolboy
Ik ga 't proberen!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hou je de TT numering wel in de gaten, want jij hoort ook wel in ons jubileum nummer te staan
nee met R bij ons huisquote:
ben jij nog naar het tweede gedeelte van de Madonna tour geweest?quote:
volgens mij roept de term "poolboy" hier toch andere gedachten opquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
we hebben wel een "poolboy" zoals je dat noemt (weet niet of boy is echt een goede naam voor hem, hij is 60 of zo) maar hij was weg deze week, dus heb ik het gedaan
Nee, helaas niet. Maandag wel ontzettend genoten van Lady GaGa in de Melkwegquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben jij nog naar het tweede gedeelte van de Madonna tour geweest?
Jammer.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Maandag wel ontzettend genoten van Lady GaGa in de Melkweg![]()
![]()
de "poolboy" hier is gewoon iemand die de pool cleansquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij roept de term "poolboy" hier toch andere gedachten op
yeah, heb lang weekendquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij met alle twee de goede benen uit bed gestapt ?
waar eigenlijk?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jammer.
GaGa was leuk, had ik begrepen. Een vriendin van me is er ook geweest.![]()
Zaterdag ga ik weer naar Madonna toe. (zit nu in Spanje)
weet niet ? zij willen gisteren, ik over een paar wekenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer naar italie?
je bepaald zelf wanneer je maar weer eens naar je werk gaatquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weet niet ? zij willen gisteren, ik over een paar weken
ja , die hebben we hier ook!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de "poolboy" hier is gewoon iemand die de pool cleansen niks anders
Zaragoza!quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank je, ja mijn leven is zoooooooooooo zwaar
u crazyquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weet niet ? zij willen gisteren, ik over een paar weken
Moeilijk Moeilijk Moeilijk Moeilijk Moeilijkquote:
dat liedje over Andries Knevel moest ik ook om lachen hahahahahquote:
old spicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
lekker de frisse lucht van brand en as insnuiven van je balkonquote:
de deal was ergens in september dus elke week dat ik eerder ga is winst voor hunquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je bepaald zelf wanneer je maar weer eens naar je werk gaat
mequote:
hahah gelukkig niet hier!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lekker de frisse lucht van brand en as insnuiven van je balkon![]()
Yup, Trut is gewoon open!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
CDP is de Trut zondag open, ben een paar daagjes in A'dam
wie is thuis? je vriend?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:55 schreef Eustace. het volgende:
Jeej! Hij's weer thuis.Oké, de reden achter deze vervroegde thuiskomt is wel wat lullig (hartkloppingen van z'n mama), maar alsnog ben ik blij.
jejeje okay dan daarom vroeg ik het, welke pueblito je bivakeert :-)quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah gelukkig niet hier!
Trouwens, ik zit nu in het buitenhuis (Neuz de Ebro). Morgen vertrek in naar stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |