ik dacht van wel.quote:
Oeh daar zou ik momenteel wel lekker tegenaan willen liggenquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hier, een Oost-Europese hunk speciaal voor jou
[ afbeelding ]
kijk maar eens op http://fokhyves.hyves.nlquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:11 schreef Eustace. het volgende:
Zijn er hier types die ik mag toevoegen op Hyves?
Dat heb ik wel gezien. the UK versie. US versie niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Stuart Alan Jones
maar die ken jij dan vast weer niet omdat je nooit Queer as Folk UK gezien hebt
zie PMquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:11 schreef Eustace. het volgende:
Zijn er hier types die ik mag toevoegen op Hyves?
Gok dat je http://fokhomos.hyves.nl/ bedoelt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:19 schreef Stroekie het volgende:
kijk maar eens op http://fokhyves.hyves.nl
die kan je direct allemaal toeoegen als je onze uitnodiging accepteert
wat een gaaf dingquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
* Project: Lichtnaald
* Ontwerp: Benthem Crouwel Architecten
* Start / einde: Onbekend
* Status: goedgekeurd door gemeente, moet nog beslissen wanneer kunstwerk geplaatst gaat worden
* Kosten: ¤ 400.000
* Hoogte: 40 meter
* Lichtbron: 8000 LED's
* Beschrijving:
Bron: Eindhovens Dagblad
Een lichtstraal van veertig meter gaat de hemel boven Strijp in priemen. De gemeente Eindhoven heeft ingestemd met het bepaald niet kinderachtig te noemen ontwerp van Benthem Crouwel Architecten. Dat bureau heeft ook de tunnelbak van het viaduct ontworpen.
Er wordt een grote kom geplaatst met daarin een betonnen statief van vier poten, die acht meter overbruggen. Vanuit de knoop waar de poten samenkomen zal de straal van led-verlichting omhoog schijnen. Het lichtelement moet het kruispunt van de Phileasbaan met de ring extra markeren.
Architect Florentijn Vleugels van Benthem Crouwel architecten: „Deze lichtnaald moet een oriëntatiepunt zijn, een heldere naald in een donkere omgeving. In samenwerking met een lichtkunstenaar zou je er ook computerprogramma’s op los kunnen laten, zodat de naald van kleur kan veranderen.“
Meh, dan kunnen mensen aan mijn Hyves zien op welk forum ik zit en alles, dat vind ik nooit zo tof gezien een eerdere slechte ervaring daarmee.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Gok dat je http://fokhomos.hyves.nl/ bedoelt.
quote:
zie je wel, ik ben ook geen vrouw, ik kan ook geen 2 dingen tegelijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Gok dat je http://fokhomos.hyves.nl/ bedoelt.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zie je wel, ik ben ook geen vrouw, ik kan ook geen 2 dingen tegelijk
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:31 schreef Desmonkey het volgende:
Stroekie and Baltar sitting in a tree,: F-E-L-C-H-I-N-G
quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou van de lichtprojecten van eindhoven:
[ afbeelding ]
Floraplein-fontein:
[ afbeelding ]
Het Rode Plein (ja dat is het hoerenplein ja):
[ afbeelding ]
Catharinakerk (wisselend):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vestedatoren:
[ afbeelding ]
De Admirant:
[ afbeelding ]
De zendmast:
[ afbeelding ]
Mijn fav verlichte gebouw:
[ afbeelding ]
PSV stadion:
[ afbeelding ]
Stadhuisplein:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Maar goed, ik ben dan ook een kleuren en lichten freak
Die blauwe?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:33 schreef Desmonkey het volgende:
Het gebouw op 1 na laatste foto lijkt net op een red light district, maar dan in 1 gebouw :p .
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:34 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Moest ff term googlen, maar gatverdamme jij sloer..
Je deed het zonder een rietje dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar je moet het wel zonder rietje doen. ik heb dat nooit begrepen waarom men een rietje gebruikt.
zeg ik ben geen homewrecker a la meisje Mickey Hoogendijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:31 schreef Desmonkey het volgende:
Stroekie and Baltar sitting in a tree,: K-I-S-S-I-N-G.
Dat moet er echt geniaal uitzien als je stoned bent.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou van de lichtprojecten van eindhoven:
[ afbeelding ]
Floraplein-fontein:
[ afbeelding ]
Het Rode Plein (ja dat is het hoerenplein ja):
[ afbeelding ]
Catharinakerk (wisselend):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vestedatoren:
[ afbeelding ]
De Admirant:
[ afbeelding ]
De zendmast:
[ afbeelding ]
Mijn fav verlichte gebouw:
[ afbeelding ]
PSV stadion:
[ afbeelding ]
Stadhuisplein:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Sommige dingen zijn tijdelijk tijdens het lichtfestival Glow (zoals PSV stadion, de Admirant en de kerk, al is die laatste altijd wel mooi verlicht) en sommige zijn vast, zoals de fontein, die mast, dat hoerenplein en het volgens Des hoerengebouwtje).quote:
wel jammer van dat MediaMarkt gebouw, dat vind ik toch spuuglelijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn tijdelijk tijdens het lichtfestival Glow (zoals PSV stadion, de Admirant en de kerk, al is die laatste altijd wel mooi verlicht) en sommige zijn vast, zoals de fontein, die mast, dat hoerenplein en het volgens Des hoerengebouwtje).
En dan heb ik nog geen mooie foto's van Dynamo en Piazza kunnen vinden, en de Witte Dame.
Ik vind dat Eindhoven (EINDELIJK!) op een goede weg zit qua architectuur en licht tegenwoordig. Weg met die saaie betonnen stad. Heel veel met glas en staal, en dus heel veel met licht. Moet wel, als Lichtstad.
een lekker wietjequote:Op donderdag 23 juli 2009 15:40 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dat moet er echt geniaal uitzien als je stoned bent.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:40 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dat moet er echt geniaal uitzien als je stoned bent.
Ik ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:31 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had je tijdens Glow door de Smalle Haven moeten lopen
Ze bewogen ook nog als een gek!
Ik kan ook echt helemaal als een eksterstje zo rondspringen danquote:
Mja, da's niet zo'n succes neequote:Op donderdag 23 juli 2009 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel jammer van dat MediaMarkt gebouw, dat vind ik toch spuuglelijk
Tuuuuurlijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:49 schreef mike_hunt het volgende:
Al dat licht, zijn het wel spaarlampen?![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan ook echt helemaal als een eksterstje zo rondspringen dan
Oehh kijk! jamaar KIJK nou! Kijk! Dat liiiiicht! KIIIIIJJJJKKKK!!! Ooooooohhhh!
heel stom.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk
(Nee dat zijn voortaan voornamelijk LED's, nog zuiniger dus).
En ze gaan soms wel uit hoor
Behalve het eeuwige licht in de lichttoren van de Witte Dame.
Al zijn die wel eens uitgevallen
Geef me een stuk prisma op een zonnige dag en ik ben een uur zoetquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]Dat heb ik dan weer niet zo. Alhoewel, bij het voorwerk in Nijmegen wel
.
Ja! Bij mijn tante hebben ze die zo voor het raam hangen, en ik was daar een keer en ik ging uit mijn dak met de kinderen daar omdat overal regenboogdingetjes zatenquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef me een stuk prisma op een zonnige dag en ik ben een uur zoet
Whehe, mijn oma (god hebbe haar ziel) reed daar een keer langs en vroeg serieus "en waar zit nou die mediamarkt?"quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, da's niet zo'n succes nee
Overdag:
[ afbeelding ]
's Avonds:
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Bij mijn tante hebben ze die zo voor het raam hangen, en ik was daar een keer en ik ging uit mijn dak met de kinderen daar omdat overal regenboogdingetjes zaten.
[..]
Bijziend?quote:Whehe, mijn oma (god hebbe haar ziel) reed daar een keer langs en vroeg serieus "en waar zit nou die mediamarkt?".
je mag me toevoegen hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:24 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Meh, dan kunnen mensen aan mijn Hyves zien op welk forum ik zit en alles, dat vind ik nooit zo tof gezien een eerdere slechte ervaring daarmee.
Hey flashmobhomoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |