Bron?...quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:22 schreef ozzie91 het volgende:
jo,
volgens vele wetenschappers zal de aarde zijn einde tegemoetkomen in de jaar 2012.
Hier zijn dus de 6 grootste vermoedingen van oorzaak;
- voorspelde zonnestormen in 2012
- Kernoorlog ( World War III)
- Religeuze opvattingen (bijbelse voorspellingen)
- Een enorme vulkaanuitbarsting( waarvan de as de aarde isoleerd van de zon,
en de wereld in een soort van ijstijd komt).
- Volgens wiskundigen is berekend dat de kans dat de aarde in 2012 aan een einde komt 99%!
(aan natuurrampen, oorlogen etc.)
- en een eventuele buitenaardse invasie kan ook niet uitgesloten worden.
Zelf denk ik dat er in 2012 niet veels gaat gebeuren. maar door eventuele religeuze opvattingen de extreem gelovigen zelf de aarde iets gaan aandoen om te zorgen dat er wel een einde aan de wereld
komt zoals "voorspeld".
Kernoorlogen zijn niet makkelijk te voorkomen. Stel dat er een persoon president word van een land waarin nucleaire bommen worden geproduceerd. En dat hij/zij hier op een verkeerde manier gebruik
van gaat maken.
PS: Sindskort is er ook een dienstplicht ingevoerd. Zou het allemaal wat met elkaar te maken hebben?
Bron? Zelf kom ik op slechts 97,3% namelijk, dus ik ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:22 schreef ozzie91 het volgende:
- Volgens wiskundigen is berekend dat de kans dat de aarde in 2012 aan een einde komt 99%!
(aan natuurrampen, oorlogen etc.)
Neen!quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:27 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben wel van mening dat er in de toekomst iets ergs gaat gebeuren
Dan ga ik voor de aankomende 2.5 jaar maar een uitkering nemen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:32 schreef ozzie91 het volgende:
[..]
ik las het onder vele andere op d site: http://weeswaakzaam.punt.nl/?id=437311&r=1
quote:
waaruit concludeer je dat?quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:41 schreef Strani het volgende:
Wetenschappers? Nee hoor, dat zijn geen wetenschappers. Tenzij Jomanda ook een wetenschapper is.
Ik geloof best wat dingen hoor maar 2012 lijkt me overrated. Mensen hebben er zo enorm veel bijbedacht.
Vraag je nu om een bron?quote:
Waaruit concludeer jij dat het niet zo is? Jouw OP bijvoorbeeld, rammelt al aan alle kanten. Dienstplicht? Wiskundigen? Invasie?quote:
Misschien vecht je wel tegen een imaginaire vijand.quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:41 schreef ozzie91 het volgende:
trouwens als er echt een grote oorlog op de wereld zou uitbreken zou ik echt wel meedoen met de dienstplicht. En gewoon meevechten i.p.v. 't te vertikken omdat je zogenaamd gecontroleerd wordt door de regering. Je vecht voor je bestaan en een leven te kunnen leiden en niet om te gaan nietsnutten thuis.
'Discussie' en 'DEF' in 1 post.quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:46 schreef Strani het volgende:
Trouwens, bewaar de dienstplicht-discussie liever voor DEF..daar is die al vele malen gevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |