Serieus,... dat is het waard!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:42 schreef Forau_Diavolina het volgende:
O man, kwam deze maar uit op de 360.
Ik overweeg serieus een PS3 te kopen enkel voor dit spel.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:40 schreef Strolie75 het volgende:
Fantastisch spel
Geweldige gameplay, prachtig verhaal en fantastische graphics![]()
![]()
Ik ben verliefdSamen met Uncharted naar mijn mening het beste spel op de PS3!
Tis geen JRPGquote:Op donderdag 23 juli 2009 03:55 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wil wel eens een JRPG proberen....
Maar ik denk na het zien van ZP niet deze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tering moeilijk![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Deacon_Tigra op 23-07-2009 18:46:40 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Tis geen JRPG![]()
Meer een strategy type
Heb de Japanse import rond gespeeld![]()
Senjou no Valkryia![]()
Top game, alleen met 1 level echt super veel problemen gehad![]()
Chapter 17 dacht ik
Had serieuze problemen met chapter 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tering moeilijk![]()
met die grote tank! Maar deze ken ik nog niet. Gisteren aangekomen in chapter 11.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil ook weer heel graag genoeg punten verzamelen voor die journalist zodat ik de vakantiespecial van het militie-team kan bekijken en spelen.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Gewoon oude battles aantal keren herspelen in skirmish modequote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:56 schreef Chocobo het volgende:
Wil ook weer heel graag genoeg punten verzamelen voor die journalist zodat ik de vakantiespecial van het militie-team kan bekijken en spelen.
Ja,... die chapter in bookmode waarin,...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gewoon oude battles aantal keren herspelen in skirmish mode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja,... dat level met die stinktank ook ja, maar die doe ik niet meer!A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... die chapter in bookmode waarin,...Dat woestijnlevel vond ik wel leuk om meerdere keren te doen. Op een gegeven moment zelfs een A-ranking gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja,... dat level met die stinktank ook ja, maar die doe ik niet meer!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Dat is de laatste skirmish die ik erbij kreeg. Dat hele lange level, maar een hoop tanks en snipers. Inderdaad een erg cool level. Jammer dat het spel geen trophys heeft om E-penissen te vergelijken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat woestijnlevel vond ik wel leuk om meerdere keren te doen. Op een gegeven moment zelfs een A-ranking gehaald
Ondergewaardeerd is het zeker, maar wellicht ook gedeeltelijk door de onbekendheid ervan. Voor veel games wordt nogal wat reklame gemaakt, maar buiten een paar reviews heb ik van Valkyria niet 1 keer ergens iets van gezien of gehoord. Mede daardoor zullen verkopen inderdaad niet zo hoog zijn. En ga nu ook maar eens in een willekeurige winkel kijken, de meeste hebben de game gewoon ook niet staan, dus ja, dan wordt verkopen inderdaad lastigquote:Op zondag 26 juli 2009 08:13 schreef Chocobo het volgende:
Ergens voelt dit spel echt zwaar ondergewaardeerd,... alsof het een cultstatus heeft. Merk je ook in de verkopen. Ik hoop zo op een PS3 vervolg!
Hij schijnt toch redelijk te hebben verkocht, niet bij de release gepiekt maar over langere tijd zijn er toch flink wat exemplaren over de toonbank gegaan. En de anime schijnt het ook behoorlijk goed te doen.quote:Op zondag 26 juli 2009 08:13 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren chapter 12 gedaan. Chapter in Fouzen met een brug en die grote tank-trein! Supercool gedaan,... het was een lang en tactisch gevecht. Tevens genoeg punten gehaald om eindelijk het verlof hoofdstuk van VC te unlocken. Geweldige cutscenes en voice-acting. Ergens voelt dit spel echt zwaar ondergewaardeerd,... alsof het een cultstatus heeft. Merk je ook in de verkopen. Ik hoop zo op een PS3 vervolg!
Zeker erg originineel, zowel wat gameplay als graphics betreft.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:21 schreef RetroGamer het volgende:
Zal hem onthouden. Tegenwoordig schijnen alleen maar shooters uit te komen en hunker eigenlijk naar spellen die wat origineler zijn
Ik vind de beslissingen van Sega af en toe onbegrijpelijk. Ook bijvoobeeld de beslissing om Yakuza 3 niet naar het westen te brengen.quote:Op zondag 26 juli 2009 09:27 schreef Chocobo het volgende:
Geweldige screenshots!
Ik kwam er laatst ook achter dat de orders die ik amper gebruik best hulpzaam zijnEn ja,... jammer dat de marketing niet wat beter uitpakte, maar ja,... je weet nooit wat het budget is geweest.
Die review heb ik ook gezien gisteren. Trust me,... dat moet je niet serieus nemen. Hij slaat de plank goed mis bij deze review. Bij wel meerdere natuurlijk, want sarcastisch kritisch zijn hoort natuurlijk bij de review. Nee beter check je een andere review of je gelooft het woord van een hele sterkte user community.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:25 schreef IsaacD het volgende:
Na een review van zero punctuation (die zoals in al zijn reviews natuurlijk niet heel positief is maar daarom des te hilarischer) gezien te hebben wat echte reviews en de demo gecheckt. Mij lijkt het een tof spel; binnenkort hoop ik mij eigenaar te noemen van een exemplaar.
Toch vind ik sommige kritiek van Yahtzee in Zero Punctuation wel hout snijden (voor zover ik dat kan beoordelen naar aanleiding van de demo). Het feit dat je direct beschoten wordt als het jouw beurt is vind ik toch enigszins irritant; je moet meteen op end turn drukken als je klaar bent met schieten, anders word je toch meteen kapot geschoten. Even rustig rondkijken hoe je lopen gaat is er daarom niet bij. Een optie om geen counterfire te krijgen tijdens je beurt (of alleen als je op iemand schiet) had ik daarom wel fijn gevonden.
En waar is de pause button als de AI aan zet is? In de demo duurde het natuurlijk nog niet zo lang, maar kan me voorstellen dat dat irritant wordt als de slagvelden groter worden en de gevechten dus langer.
Maar niettemin lijkt het me een tof spel!
Ik heb zeker wel door dat ik ZP niet al te serieus moet nemen (daarom schrijf ik dat ik daarna wat "echte" reviews gecheckt heb), maar tijdens het spelen van de demo ergerde ik me er dus ook aan dat ik beschoten werd als ik aan het denken was hoe ik precies wilde gaan lopen. Nu moet ik direct in schiet-mode gaan; dan heb je ineens wel de tijd maar iets minder overzicht. Ik zou daarom graag een optie hebben gezien dat er alleen return-fire wordt gegeven als je zelf hebt geschoten; kan je zelf kiezen of je het aan/uit wil hebben.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die review heb ik ook gezien gisteren. Trust me,... dat moet je niet serieus nemen. Hij slaat de plank goed mis bij deze review. Bij wel meerdere natuurlijk, want sarcastisch kritisch zijn hoort natuurlijk bij de review. Nee beter check je een andere review of je gelooft het woord van een hele sterkte user community.
Het counterschieten hoort er nu eenmaal tactisch in. Het klopt wel allemaal als je het ervaart. Maar ja,... dat vind ik. En als de vijand bezig is en ik moet even weg ofzo, gebruik ik de Playstation XMB knop.
Ik erger me er helemaal niet aan. Integendeel, het voegt een extra stukje spanning toe, zodat je niet altijd oneindig na kunt denken wat je nou eigenlijk van plan bent. Goed, het is irritant als je inderdaad een keer neergeknald wordt, maar verder is het voor mij alleen maar een plusquote:Op maandag 27 juli 2009 16:28 schreef IsaacD het volgende:
[..]
maar tijdens het spelen van de demo ergerde ik me er dus ook aan dat ik beschoten werd als ik aan het denken was hoe ik precies wilde gaan lopen.
Vind het zelf persoonlijk een toegevoegde waarde voor spanning en tactiek,.... maar ik begrijp je punt!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:28 schreef IsaacD het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel door dat ik ZP niet al te serieus moet nemen (daarom schrijf ik dat ik daarna wat "echte" reviews gecheckt heb), maar tijdens het spelen van de demo ergerde ik me er dus ook aan dat ik beschoten werd als ik aan het denken was hoe ik precies wilde gaan lopen. Nu moet ik direct in schiet-mode gaan; dan heb je ineens wel de tijd maar iets minder overzicht. Ik zou daarom graag een optie hebben gezien dat er alleen return-fire wordt gegeven als je zelf hebt geschoten; kan je zelf kiezen of je het aan/uit wil hebben.
Maar goed, eerst maar is binnenkort het volledige spel proberen
Met een Lancer de Edelweiss een kontschot geven, dan is het meteen GAME OVER en kun je terug naar het hoofdmenu.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:37 schreef Chocobo het volgende:
Ik dacht ik doe even een skirmish,.... pffff veeels te lang dacht ik op een gegeven moment. Even stoppen. Ehh,.. dat kan dus niet,... je kan een skirmish gewoon niet stoppen. Niet naar het book menu, niks,.. alleen maar het gehele spel stoppen. Mooi is dat,... net daarvoor een geweldige story chapter gehad van bijna 2 uur maar niet gesaved,... nu MOET ik die skirmish doen!
Da's wel lame. Een suspend-optie bij dit soort games is toch wel standaard dacht ik zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:37 schreef Chocobo het volgende:
Ik dacht ik doe even een skirmish,.... pffff veeels te lang dacht ik op een gegeven moment. Even stoppen. Ehh,.. dat kan dus niet,... je kan een skirmish gewoon niet stoppen. Niet naar het book menu, niks,.. alleen maar het gehele spel stoppen. Mooi is dat,... net daarvoor een geweldige story chapter gehad van bijna 2 uur maar niet gesaved,... nu MOET ik die skirmish doen!
Ja,... maar dat is meteen game overquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met een Lancer de Edelweiss een kontschot geven, dan is het meteen GAME OVER en kun je terug naar het hoofdmenu.
Daar hoopte ik op ja,... iets van retire ofzo,.. terug naar het spel. Maar nee,... eerst de skirmish of game overquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Da's wel lame. Een suspend-optie bij dit soort games is toch wel standaard dacht ik zo.
Je kunt wel gewoon saven om op een later tijdstip weer verder te gaan met de skirmish... maar inderdaad, een battle halverwege afbreken om ergens anders in het spel mee verder te gaan gaat idd niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Da's wel lame. Een suspend-optie bij dit soort games is toch wel standaard dacht ik zo.
In de lijst op het geequipte item gaan staan en op cancel duwen (rondje?).quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:05 schreef Chocobo het volgende:
Nog twee vragen
Hoe UNequip je van die tetrisblokken op je tank? Ik wil andere toevoegen die betere stats hebben, maar ze passen niet door die oudere.
Heb je in de barracks gekeken? Als het goed is kun je uit 3 snipers kiezen.quote:Tevens,... wanneer krijg ik nieuw personeel? Heb al een aantal chapters niks nieuws meer gekregen. Heb serieus een extra sniper-unit nodig maar die meld zich niet
Heb veel geprobeerd,... zag geen uitleg op het scherm staan. Probeer het straks nog eens!quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In de lijst op het geequipte item gaan staan en op cancel duwen (rondje?).
[..]
Heb je in de barracks gekeken? Als het goed is kun je uit 3 snipers kiezen.
Het is een beetje omslachtig. Selecteren, unequippen, ik heb ook even moeten aanklooien. Maar het kan wel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:36 schreef Chocobo het volgende:
Heb veel geprobeerd,... zag geen uitleg op het scherm staan. Probeer het straks nog eens!
Cat..Catherine is dood? ...quote:Ja,.. er melden zich geen nieuwe recruten meerIk dacht dat die wel bleven komen. Heb alleen die grijze oude emo nog, maar die kan niet schieten. Die coole griet is dood,.....
Je krijgt maar iets van 3 snipers ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:58 schreef Chocobo het volgende:
Ja,... maar er wordt nergens gezegd dat je zuinig moet zijn op je mensen. Normaal neem ik iedereen weer mee, maar chapter 7 was hell. Dat chapter met die stinktank ja. Maar er bieden zich dagelijks nieuwe recruten aan,... genoeg soldiers zeg maar, maar snipers,... nopeBen er twee kwijt geraakt en heb alleen die leraar nog ofzo. Snap niet dat er niks meer komt
Dan moet ik het er met nog maar 1 doen,.... en ik trek hem nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je krijgt maar iets van 3 snipers ja.
Gijs, het is geen oneindige voorraad recruten. Elke recruut heeft zijn eigen unieke eigenschappen, hidden potentiaal en vriendschapsband. Je moet er wel een beetje zuinig op zijn.
Thanks voor de linkquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:42 schreef Chocobo het volgende:
Pfffff,... gisteren chapter 16 gehaald,.... net! Wel met het verdiende geld alle journalist sub-chapters gekocht. Geweldig om zo meer van de characters te weten te komen. Wat een spel zeg! Overigens vond ik gisteren iemand die het artbook ingescand heeft en laat zien aan iedereen.
http://www.blog.kyuushi.c(...)ed-edition-art-book/
Ik vond chapter 15 ook wat minder. Ik hou niet zo van die donkere settings. Geef mij maar bomen en plantenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:39 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Thanks voor de linkBen nu zelf bij de allerlaatste battle, hoewel die best saai is eerlijk gezegd.. het was gisteren al laat, dus heb hem nog niet uitgespeeld, maar had er meer van verwacht.. ook de voorlaatste was een beetje een anticlimax eigenlijk
Voor alle volledigheid, ik had het over chapter 19 trouwensquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond chapter 15 ook wat minder. Ik hou niet zo van die donkere settings. Geef mij maar bomen en planten
Chapter 19,...quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:28 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Voor alle volledigheid, ik had het over chapter 19 trouwensQua verhaal en setting niets mis mee, maar beetje "meh" battles, te makkeljik eigenlijk.
Neuh, eigenlijk is het Chapter 18, maar die bestaat uit twee delenquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Chapter 19,...Ik dacht dat 16 de laatste was!
OK,... vanavond toch met iets meer zin gamen,... dacht dat het allemaal voorbij was vanavond, maar ik mag nog even verder dusquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:44 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Neuh, eigenlijk is het Chapter 18, maar die bestaat uit twee delen
Het verhaal wordt na chapter 7/8 erg cool. Vooral de chapters doen die je kan kopen via die journalist! Leuke achtergrond en afwisseling. Chapter 7 vond ik echt een anus. Maar het kan zijn dat ik gewoon te weinig skirmishes had gedaan en te weinig XP had,.... dat of ik zuig gewoon in dat level.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:04 schreef IsaacD het volgende:
Na 2 avonden doorspelen net aangekomen bij chapter 7. Tot nu toe weinig problemen gehad, maar als ik het hier zo lees gaat dit deel lastig wordenTot nu toe vind ik 't een tof spel; de styling en setting vind ik tof gedaan. Hoop dat er meerdere games deze strategy/thirdperson combo toe gaan passen. Het verhaal is een beetje standaard zoetsappig Japans tot nu toe vind ik; ik hoop dat er nog een wat diepere story aan zit te komen ipv "war = bad".
Wat ik ook wel jammer vind is dat je ranking louter op speed wordt gebaseerd; met je scouts door de linies rennen wordt daarom de meest beloonde tactiek en dat vind ik toch wel jammer. Maar ik klaag verder niet
Trein,... dit is een dikke tank, maar misschien bedoel je die ook. Over orders trouwens,... welke koester jij?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:54 schreef Yngwie het volgende:
Eigenlijk vond ik chapter 7 helemaal niet moeilijkAlleen beetje letten op de positie van die trein
In 1 keer gehaald en heb zelfs nu ik aan het eind ben maar een handjevol skirmishes gedaan. Vind het niet echt nodig om extra experience te verzamelen (hoewel de extra orders etc. wel verrekte handig kunnen zijn).
Gehaald,... wat een eindequote:Op zondag 9 augustus 2009 13:56 schreef Chocobo het volgende:
Pffff,... zit toch wel te piemelen met de laatste missie! Vanavond nog maar eens proberen.
Mja, eigenlijk gebruik ik orders meestal veel te weinig volgens mij. De damage is wel errug handig omdat je daarmee kunt zorgen dat scouts en shocktroopers gemakkelijk tanks kunt vernietigen. En verder gebruik ik mortar vrij regelmatig om vijanden die achter zandzakken gebukt zitten te dwingen om te gaan staan zodat ik ze makkelijk met snipers neer kan schieten. Erg handig om snel basissen in te nemenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Trein,... dit is een dikke tank, maar misschien bedoel je die ook. Over orders trouwens,... welke koester jij?
Ik denk dat je dat kan vergeten voorlopig. Dit is typisch zo'n spel wat ineens zeldzaam wordt. Net zoiets als Skies of Arcadia!quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als deze game nou eens flink afgeprijsd wordt... Ik vind 20 euro wel een mooie prijs om 'm eens te proberen namelijk!
Mjah, misschien wel. Maar dan zal ik het nooit spelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat kan vergeten voorlopig. Dit is typisch zo'n spel wat ineens zeldzaam wordt. Net zoiets als Skies of Arcadia!
Mooi,... dit spel moet cult blijvenquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, misschien wel. Maar dan zal ik het nooit spelen![]()
En zolang ik niet weet wat ik mis is dat ook niet erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mooi,... dit spel moet cult blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,...............
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
is echt het geld waard als je het mij vraagtquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als deze game nou eens flink afgeprijsd wordt... Ik vind 20 euro wel een mooie prijs om 'm eens te proberen namelijk!
Dat geloof ik ook wel, maar het is een game dat niet helemaal binnen mijn genre valtquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:07 schreef Misan het volgende:
[..]
is echt het geld waard als je het mij vraagtValkyria Chronicles
mja, het is strategische turn-based third person shooterquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar het is een game dat niet helemaal binnen mijn genre valt
Goede review,...quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:07 schreef Misan het volgende:
[..]
is echt het geld waard als je het mij vraagtValkyria Chronicles
Nou goed, dat is dus zo'n beetje gebeurd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:42 schreef Forau_Diavolina het volgende:
O man, kwam deze maar uit op de 360.
Ik overweeg serieus een PS3 te kopen enkel voor dit spel.
Je moet op die blauwe roosters mikken. Verder heb je verschillende type tanks. Een light tank pak je met een upgegrade lancer wel in 2 schoten, maar met een heavy tank blijf je het lastig houden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:42 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik heb alleen een vraagje, soms schiet ik met mijn lancers een tank helemaal het puin in, alsof het een mes door de boter is, en soms lijkt het wel alsof die dingen van puur teflon gemaakt zijn. Doe ik iets fout?
Sommige teams van characters werken samen. Ze presteren dan beter of schieten met je mee.quote:En hoe werken die ehm, initiatives? In ieder geval die berichtjes die je in het midden van je spel ziet "likes women" of dat soort dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |