abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2009 @ 02:08:15 #1
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_71238329

Het verhaal van Valkyria Chronicles speelt zich af in een fictieve wereld die iets weg heeft van Europa in de jaren dertig. In Valkyria Chronicles worden turn-based strategie en 3rd-person actie gecombineerd tot een unieke en adembenemende stijl van vormgeving. Wanneer een klein neutraal land wordt binnengevallen door het sinistere Empire, moeten de dappere Welkin en zijn vriendin Alicia de leiding nemen over het 7de Peloton en zo hun huizen en dierbaren verdedigen in een reeks epische gevechten.

• Het grafische systeem ‘Canvas’ zorgt voor prachtige beelden. De mooie en onderscheidende vormgevingsstijl wekt de illusie van een aquarel in beweging.

• Het tactische gevechtssysteem 'Blitz’. Manoeuvreer je eenheden strategisch op het slagveld en spring vervolgens midden in de actie met de real-time besturing.

• Het aanpassen van personages en het peloton. Kies uit meer dan 50 verschillende personages om je eigen persoonlijk ontworpen peloton samen te stellen.

• Let op: in deze game is zowel Engelse als Japanse audio (met Engelse ondertiteling) beschikbaar. Alle teksten en menu's in de game zijn enkel beschikbaar in het Engels.

Nederlandse officiële site

• A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      donderdag 23 juli 2009 @ 02:09:51 #2
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71238353
    Een fantastisch en in mijn ogen ondergewaardeerd spel. Valkyria Chronicles,... een van de beste spellen op PS3 als je het mij vraagt. Zit zelf in chapter 10 nu (bookmode) en ik ontdek steeds weer nieuwe dingen. Het spel blijft je pakken alhoewel ik serieus moeite heb gehad met chapter 7 . Er is ook DLC voor zover ik weet en het vervolg wordt een PSP game. Dat laatste vind ik persoonlijk niet zo heel cool, want ik had een tweede deel op de PS3 blind gekocht.

Meer mensen die dit gamen? Aanrader voor tactische RPG fans die van een geweldig verhaal houden in een fictief Europa begin vorige eeuw!
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      donderdag 23 juli 2009 @ 03:55:15 #3
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_71239068
    Ik wil wel eens een JRPG proberen....

Maar ik denk na het zien van ZP niet deze .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_71239531
    Fantastisch spel
    Geweldige gameplay, prachtig verhaal en fantastische graphics

Ik ben verliefd Samen met Uncharted naar mijn mening het beste spel op de PS3!
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_71244620
    O man, kwam deze maar uit op de 360.
    Ik overweeg serieus een PS3 te kopen enkel voor dit spel.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
      donderdag 23 juli 2009 @ 15:05:39 #6
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71251835
    quote:
    Op donderdag 23 juli 2009 11:42 schreef Forau_Diavolina het volgende:
    O man, kwam deze maar uit op de 360.
    Ik overweeg serieus een PS3 te kopen enkel voor dit spel.
    Serieus,... dat is het waard!
      donderdag 23 juli 2009 @ 15:05:51 #7
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71251843
    quote:
    Op donderdag 23 juli 2009 07:40 schreef Strolie75 het volgende:
    Fantastisch spel
    Geweldige gameplay, prachtig verhaal en fantastische graphics

Ik ben verliefd Samen met Uncharted naar mijn mening het beste spel op de PS3!
      donderdag 23 juli 2009 @ 18:36:40 #8
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_71258625
    quote:
    Op donderdag 23 juli 2009 03:55 schreef Fir3fly het volgende:
    Ik wil wel eens een JRPG proberen....

Maar ik denk na het zien van ZP niet deze .
    Tis geen JRPG
    Meer een strategy type

Heb de Japanse import rond gespeeld
    Senjou no Valkryia
    Top game, alleen met 1 level echt super veel problemen gehad
    Chapter 17 dacht ik
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Tering moeilijk

[ Bericht 3% gewijzigd door Deacon_Tigra op 23-07-2009 18:46:40 ]
    Psn online ID Tec-Deacon
    ---------------------------------
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      vrijdag 24 juli 2009 @ 09:56:17 #9
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71276899
    quote:
    Op donderdag 23 juli 2009 18:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

Tis geen JRPG
    Meer een strategy type

Heb de Japanse import rond gespeeld
    Senjou no Valkryia
    Top game, alleen met 1 level echt super veel problemen gehad
    Chapter 17 dacht ik
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Tering moeilijk
    Had serieuze problemen met chapter 7 met die grote tank! Maar deze ken ik nog niet. Gisteren aangekomen in chapter 11.
    SPOILER
    Wil ook weer heel graag genoeg punten verzamelen voor die journalist zodat ik de vakantiespecial van het militie-team kan bekijken en spelen.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 00:35:51 #10
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_71305379
    Ik heb geen idee wat de naam van het stadje was., Japans enzo
    Psn online ID Tec-Deacon
    ---------------------------------
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_71308122
    quote:
    Op vrijdag 24 juli 2009 09:56 schreef Chocobo het volgende:
    Wil ook weer heel graag genoeg punten verzamelen voor die journalist zodat ik de vakantiespecial van het militie-team kan bekijken en spelen.
    Gewoon oude battles aantal keren herspelen in skirmish mode
      zaterdag 25 juli 2009 @ 09:14:31 #12
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71308400
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 08:03 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Gewoon oude battles aantal keren herspelen in skirmish mode
    Ja,... die chapter in bookmode waarin,...
    SPOILER
    Ja,... dat level met die stinktank ook ja, maar die doe ik niet meer!
    pi_71308420
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 09:14 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja,... die chapter in bookmode waarin,...
    SPOILER
    Ja,... dat level met die stinktank ook ja, maar die doe ik niet meer!
    Dat woestijnlevel vond ik wel leuk om meerdere keren te doen. Op een gegeven moment zelfs een A-ranking gehaald
      zaterdag 25 juli 2009 @ 09:27:31 #14
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71308496
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 09:17 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dat woestijnlevel vond ik wel leuk om meerdere keren te doen. Op een gegeven moment zelfs een A-ranking gehaald
    Dat is de laatste skirmish die ik erbij kreeg. Dat hele lange level, maar een hoop tanks en snipers. Inderdaad een erg cool level. Jammer dat het spel geen trophys heeft om E-penissen te vergelijken.
    pi_71312321
    Zal hem onthouden. Tegenwoordig schijnen alleen maar shooters uit te komen en hunker eigenlijk naar spellen die wat origineler zijn
    done.
      zondag 26 juli 2009 @ 08:13:20 #16
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71333125
    Gisteren chapter 12 gedaan. Chapter in Fouzen met een brug en die grote tank-trein! Supercool gedaan,... het was een lang en tactisch gevecht. Tevens genoeg punten gehaald om eindelijk het verlof hoofdstuk van VC te unlocken. Geweldige cutscenes en voice-acting. Ergens voelt dit spel echt zwaar ondergewaardeerd,... alsof het een cultstatus heeft. Merk je ook in de verkopen. Ik hoop zo op een PS3 vervolg!
      zondag 26 juli 2009 @ 08:27:39 #17
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71333171
    pi_71333226
    quote:
    Op zondag 26 juli 2009 08:13 schreef Chocobo het volgende:
    Ergens voelt dit spel echt zwaar ondergewaardeerd,... alsof het een cultstatus heeft. Merk je ook in de verkopen. Ik hoop zo op een PS3 vervolg!
    Ondergewaardeerd is het zeker, maar wellicht ook gedeeltelijk door de onbekendheid ervan. Voor veel games wordt nogal wat reklame gemaakt, maar buiten een paar reviews heb ik van Valkyria niet 1 keer ergens iets van gezien of gehoord. Mede daardoor zullen verkopen inderdaad niet zo hoog zijn. En ga nu ook maar eens in een willekeurige winkel kijken, de meeste hebben de game gewoon ook niet staan, dus ja, dan wordt verkopen inderdaad lastig

Begrijp me niet verkeerd, ik vind Valkyria Chronicles een geweldige game, zit absoluut in de top 5 van alle PS3 games tot nu toe Maar qua marketing is Sega toch echt wel belabberd bezig geweest imho.
      zondag 26 juli 2009 @ 09:06:29 #19
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_71333309
    quote:
    Op zondag 26 juli 2009 08:13 schreef Chocobo het volgende:
    Gisteren chapter 12 gedaan. Chapter in Fouzen met een brug en die grote tank-trein! Supercool gedaan,... het was een lang en tactisch gevecht. Tevens genoeg punten gehaald om eindelijk het verlof hoofdstuk van VC te unlocken. Geweldige cutscenes en voice-acting. Ergens voelt dit spel echt zwaar ondergewaardeerd,... alsof het een cultstatus heeft. Merk je ook in de verkopen. Ik hoop zo op een PS3 vervolg!
    Hij schijnt toch redelijk te hebben verkocht, niet bij de release gepiekt maar over langere tijd zijn er toch flink wat exemplaren over de toonbank gegaan. En de anime schijnt het ook behoorlijk goed te doen. Er komt in elk geval een vervolg, op de PSP.

http://blog.valkyria.jp/
    http://valkyria2.jp/
      zondag 26 juli 2009 @ 09:07:05 #20
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_71333314
    Nog een paar screenshots van Valkyria Chronicles 2.

zondag 26 juli 2009 @ 09:10:43 #21
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_71333327
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 13:21 schreef RetroGamer het volgende:
    Zal hem onthouden. Tegenwoordig schijnen alleen maar shooters uit te komen en hunker eigenlijk naar spellen die wat origineler zijn
    Zeker erg originineel, zowel wat gameplay als graphics betreft.
    Wat ik ook erg kon waarderen is dat je gedurende het hele spel nieuwe dingen krijgt of leert. Je wordt continu beloond voor het halen van een level. Ook leerde ik gedurende het hele spel dingen bij. Zo had ik pas op het einde bijvoorbeeld pas goed door wat de meerwaarde van support fire is. Als je een personage zijn beurt laat eindigen naast iemand die hij aardig vindt en je schiet, dan schiet de ander mee.
      zondag 26 juli 2009 @ 09:27:41 #22
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71333407
    Geweldige screenshots!

Ik kwam er laatst ook achter dat de orders die ik amper gebruik best hulpzaam zijn En ja,... jammer dat de marketing niet wat beter uitpakte, maar ja,... je weet nooit wat het budget is geweest.
      zondag 26 juli 2009 @ 09:41:43 #23
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_71333478
    quote:
    Op zondag 26 juli 2009 09:27 schreef Chocobo het volgende:
    Geweldige screenshots!

Ik kwam er laatst ook achter dat de orders die ik amper gebruik best hulpzaam zijn En ja,... jammer dat de marketing niet wat beter uitpakte, maar ja,... je weet nooit wat het budget is geweest.
    Ik vind de beslissingen van Sega af en toe onbegrijpelijk. Ook bijvoobeeld de beslissing om Yakuza 3 niet naar het westen te brengen. Ze hebben nog teveel het uitgangspunt "goede games verkopen zichzelf wel". Maar dat klopt helaas tegenwoordig niet meer.
      zondag 26 juli 2009 @ 10:23:40 #24
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71333793
    Meer fans

zondag 26 juli 2009 @ 15:38:59 #25
    171357 Rikketik
    Dorothy was right, though
    pi_71340497
    Zo zonde dat hij niet op de X360 gereleased werd. Maar ik zit er over te denken om een PS3 te halen, deels vanwege deze game om eerlijk te zijn. De mengeling van Japanse en westerse stijlen lijkt me verfrissend.
    Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
      maandag 27 juli 2009 @ 14:25:47 #26
    33733 IsaacD
    Gevaarlijk exemplarisch
    pi_71365171
    Na een review van zero punctuation (die zoals in al zijn reviews natuurlijk niet heel positief is maar daarom des te hilarischer) gezien te hebben wat echte reviews en de demo gecheckt. Mij lijkt het een tof spel; binnenkort hoop ik mij eigenaar te noemen van een exemplaar.

Toch vind ik sommige kritiek van Yahtzee in Zero Punctuation wel hout snijden (voor zover ik dat kan beoordelen naar aanleiding van de demo). Het feit dat je direct beschoten wordt als het jouw beurt is vind ik toch enigszins irritant; je moet meteen op end turn drukken als je klaar bent met schieten, anders word je toch meteen kapot geschoten. Even rustig rondkijken hoe je lopen gaat is er daarom niet bij. Een optie om geen counterfire te krijgen tijdens je beurt (of alleen als je op iemand schiet) had ik daarom wel fijn gevonden.

En waar is de pause button als de AI aan zet is? In de demo duurde het natuurlijk nog niet zo lang, maar kan me voorstellen dat dat irritant wordt als de slagvelden groter worden en de gevechten dus langer.

Maar niettemin lijkt het me een tof spel!
    Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
      maandag 27 juli 2009 @ 15:29:06 #27
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71367234
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 14:25 schreef IsaacD het volgende:
    Na een review van zero punctuation (die zoals in al zijn reviews natuurlijk niet heel positief is maar daarom des te hilarischer) gezien te hebben wat echte reviews en de demo gecheckt. Mij lijkt het een tof spel; binnenkort hoop ik mij eigenaar te noemen van een exemplaar.

Toch vind ik sommige kritiek van Yahtzee in Zero Punctuation wel hout snijden (voor zover ik dat kan beoordelen naar aanleiding van de demo). Het feit dat je direct beschoten wordt als het jouw beurt is vind ik toch enigszins irritant; je moet meteen op end turn drukken als je klaar bent met schieten, anders word je toch meteen kapot geschoten. Even rustig rondkijken hoe je lopen gaat is er daarom niet bij. Een optie om geen counterfire te krijgen tijdens je beurt (of alleen als je op iemand schiet) had ik daarom wel fijn gevonden.

En waar is de pause button als de AI aan zet is? In de demo duurde het natuurlijk nog niet zo lang, maar kan me voorstellen dat dat irritant wordt als de slagvelden groter worden en de gevechten dus langer.

Maar niettemin lijkt het me een tof spel!
    Die review heb ik ook gezien gisteren. Trust me,... dat moet je niet serieus nemen. Hij slaat de plank goed mis bij deze review. Bij wel meerdere natuurlijk, want sarcastisch kritisch zijn hoort natuurlijk bij de review. Nee beter check je een andere review of je gelooft het woord van een hele sterkte user community.

Het counterschieten hoort er nu eenmaal tactisch in. Het klopt wel allemaal als je het ervaart. Maar ja,... dat vind ik. En als de vijand bezig is en ik moet even weg ofzo, gebruik ik de Playstation XMB knop.
      maandag 27 juli 2009 @ 16:28:09 #28
    33733 IsaacD
    Gevaarlijk exemplarisch
    pi_71368892
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 15:29 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Die review heb ik ook gezien gisteren. Trust me,... dat moet je niet serieus nemen. Hij slaat de plank goed mis bij deze review. Bij wel meerdere natuurlijk, want sarcastisch kritisch zijn hoort natuurlijk bij de review. Nee beter check je een andere review of je gelooft het woord van een hele sterkte user community.

Het counterschieten hoort er nu eenmaal tactisch in. Het klopt wel allemaal als je het ervaart. Maar ja,... dat vind ik. En als de vijand bezig is en ik moet even weg ofzo, gebruik ik de Playstation XMB knop.
    Ik heb zeker wel door dat ik ZP niet al te serieus moet nemen (daarom schrijf ik dat ik daarna wat "echte" reviews gecheckt heb), maar tijdens het spelen van de demo ergerde ik me er dus ook aan dat ik beschoten werd als ik aan het denken was hoe ik precies wilde gaan lopen. Nu moet ik direct in schiet-mode gaan; dan heb je ineens wel de tijd maar iets minder overzicht. Ik zou daarom graag een optie hebben gezien dat er alleen return-fire wordt gegeven als je zelf hebt geschoten; kan je zelf kiezen of je het aan/uit wil hebben.

Maar goed, eerst maar is binnenkort het volledige spel proberen
    Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
    pi_71369887
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 16:28 schreef IsaacD het volgende:

[..]

maar tijdens het spelen van de demo ergerde ik me er dus ook aan dat ik beschoten werd als ik aan het denken was hoe ik precies wilde gaan lopen.
    Ik erger me er helemaal niet aan. Integendeel, het voegt een extra stukje spanning toe, zodat je niet altijd oneindig na kunt denken wat je nou eigenlijk van plan bent. Goed, het is irritant als je inderdaad een keer neergeknald wordt, maar verder is het voor mij alleen maar een plus
      maandag 27 juli 2009 @ 17:05:14 #30
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71369979
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 16:28 schreef IsaacD het volgende:

[..]

Ik heb zeker wel door dat ik ZP niet al te serieus moet nemen (daarom schrijf ik dat ik daarna wat "echte" reviews gecheckt heb), maar tijdens het spelen van de demo ergerde ik me er dus ook aan dat ik beschoten werd als ik aan het denken was hoe ik precies wilde gaan lopen. Nu moet ik direct in schiet-mode gaan; dan heb je ineens wel de tijd maar iets minder overzicht. Ik zou daarom graag een optie hebben gezien dat er alleen return-fire wordt gegeven als je zelf hebt geschoten; kan je zelf kiezen of je het aan/uit wil hebben.

Maar goed, eerst maar is binnenkort het volledige spel proberen
    Vind het zelf persoonlijk een toegevoegde waarde voor spanning en tactiek,.... maar ik begrijp je punt!
      dinsdag 28 juli 2009 @ 22:37:54 #31
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71411442
    Ik dacht ik doe even een skirmish,.... pffff veeels te lang dacht ik op een gegeven moment. Even stoppen. Ehh,.. dat kan dus niet,... je kan een skirmish gewoon niet stoppen. Niet naar het book menu, niks,.. alleen maar het gehele spel stoppen. Mooi is dat,... net daarvoor een geweldige story chapter gehad van bijna 2 uur maar niet gesaved,... nu MOET ik die skirmish doen!
      dinsdag 28 juli 2009 @ 22:46:43 #32
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_71411716
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 22:37 schreef Chocobo het volgende:
    Ik dacht ik doe even een skirmish,.... pffff veeels te lang dacht ik op een gegeven moment. Even stoppen. Ehh,.. dat kan dus niet,... je kan een skirmish gewoon niet stoppen. Niet naar het book menu, niks,.. alleen maar het gehele spel stoppen. Mooi is dat,... net daarvoor een geweldige story chapter gehad van bijna 2 uur maar niet gesaved,... nu MOET ik die skirmish doen!
    Met een Lancer de Edelweiss een kontschot geven, dan is het meteen GAME OVER en kun je terug naar het hoofdmenu.
      dinsdag 28 juli 2009 @ 22:55:22 #33
    171357 Rikketik
    Dorothy was right, though
    pi_71412004
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 22:37 schreef Chocobo het volgende:
    Da's wel lame. Een suspend-optie bij dit soort games is toch wel standaard dacht ik zo.
    Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
      dinsdag 28 juli 2009 @ 23:20:37 #34
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71412832
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 22:46 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Met een Lancer de Edelweiss een kontschot geven, dan is het meteen GAME OVER en kun je terug naar het hoofdmenu.
    Ja,... maar dat is meteen game over Dan ga ik niet terug naar mijn book menu. Had net 2 uur lang over chapter 12 gedaan ofzo Weg,............
      dinsdag 28 juli 2009 @ 23:21:37 #35
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71412872
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 22:55 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Da's wel lame. Een suspend-optie bij dit soort games is toch wel standaard dacht ik zo.
    Daar hoopte ik op ja,... iets van retire ofzo,.. terug naar het spel. Maar nee,... eerst de skirmish of game over Nou ja,... ben op de helft al inmiddels!
    pi_71413461
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 22:55 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Je kunt wel gewoon saven om op een later tijdstip weer verder te gaan met de skirmish... maar inderdaad, een battle halverwege afbreken om ergens anders in het spel mee verder te gaan gaat idd niet.
      woensdag 29 juli 2009 @ 00:05:29 #37
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71414341
    Nog twee vragen

Hoe UNequip je van die tetrisblokken op je tank? Ik wil andere toevoegen die betere stats hebben, maar ze passen niet door die oudere.

Tevens,... wanneer krijg ik nieuw personeel? Heb al een aantal chapters niks nieuws meer gekregen. Heb serieus een extra sniper-unit nodig maar die meld zich niet
    pi_71417846
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 00:05 schreef Chocobo het volgende:
    Nog twee vragen

Hoe UNequip je van die tetrisblokken op je tank? Ik wil andere toevoegen die betere stats hebben, maar ze passen niet door die oudere.
    In de lijst op het geequipte item gaan staan en op cancel duwen (rondje?).
    quote:
    Tevens,... wanneer krijg ik nieuw personeel? Heb al een aantal chapters niks nieuws meer gekregen. Heb serieus een extra sniper-unit nodig maar die meld zich niet
    Heb je in de barracks gekeken? Als het goed is kun je uit 3 snipers kiezen.
      woensdag 29 juli 2009 @ 08:36:33 #39
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71418322
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 07:40 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

In de lijst op het geequipte item gaan staan en op cancel duwen (rondje?).
    [..]

Heb je in de barracks gekeken? Als het goed is kun je uit 3 snipers kiezen.
    Heb veel geprobeerd,... zag geen uitleg op het scherm staan. Probeer het straks nog eens!

Ja,.. er melden zich geen nieuwe recruten meer Ik dacht dat die wel bleven komen. Heb alleen die grijze oude emo nog, maar die kan niet schieten. Die coole griet is dood,.....
    pi_71418354
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 08:36 schreef Chocobo het volgende:
    Heb veel geprobeerd,... zag geen uitleg op het scherm staan. Probeer het straks nog eens!
    Het is een beetje omslachtig. Selecteren, unequippen, ik heb ook even moeten aanklooien. Maar het kan wel.
    quote:
    Ja,.. er melden zich geen nieuwe recruten meer Ik dacht dat die wel bleven komen. Heb alleen die grijze oude emo nog, maar die kan niet schieten. Die coole griet is dood,.....
    Cat..Catherine is dood? ...
      woensdag 29 juli 2009 @ 08:41:21 #41
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71418388
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 08:39 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Cat..Catherine is dood? ...
    J,...ja
    pi_71418578
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 08:41 schreef Chocobo het volgende:
    J,...ja
      woensdag 29 juli 2009 @ 08:58:31 #43
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71418616
    Ja,... maar er wordt nergens gezegd dat je zuinig moet zijn op je mensen. Normaal neem ik iedereen weer mee, maar chapter 7 was hell. Dat chapter met die stinktank ja. Maar er bieden zich dagelijks nieuwe recruten aan,... genoeg soldiers zeg maar, maar snipers,... nope Ben er twee kwijt geraakt en heb alleen die leraar nog ofzo. Snap niet dat er niks meer komt
    pi_71418650
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 08:58 schreef Chocobo het volgende:
    Ja,... maar er wordt nergens gezegd dat je zuinig moet zijn op je mensen. Normaal neem ik iedereen weer mee, maar chapter 7 was hell. Dat chapter met die stinktank ja. Maar er bieden zich dagelijks nieuwe recruten aan,... genoeg soldiers zeg maar, maar snipers,... nope Ben er twee kwijt geraakt en heb alleen die leraar nog ofzo. Snap niet dat er niks meer komt
    Je krijgt maar iets van 3 snipers ja.
    Gijs, het is geen oneindige voorraad recruten. Elke recruut heeft zijn eigen unieke eigenschappen, hidden potentiaal en vriendschapsband. Je moet er wel een beetje zuinig op zijn.
      woensdag 29 juli 2009 @ 09:01:42 #45
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71418664
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 09:00 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Je krijgt maar iets van 3 snipers ja.
    Gijs, het is geen oneindige voorraad recruten. Elke recruut heeft zijn eigen unieke eigenschappen, hidden potentiaal en vriendschapsband. Je moet er wel een beetje zuinig op zijn.
    Dan moet ik het er met nog maar 1 doen,.... en ik trek hem niet Net als mijn engineer's,.... vreselijke mensen
      donderdag 30 juli 2009 @ 08:52:00 #46
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71449444
    Aangekomen bij chapter 15,... dat chapter met die loopgraven ofzo
      maandag 3 augustus 2009 @ 09:42:55 #47
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71557065
    Pfffff,... gisteren chapter 16 gehaald,.... net ! Wel met het verdiende geld alle journalist sub-chapters gekocht. Geweldig om zo meer van de characters te weten te komen. Wat een spel zeg! Overigens vond ik gisteren iemand die het artbook ingescand heeft en laat zien aan iedereen.

http://www.blog.kyuushi.c(...)ed-edition-art-book/
    pi_71559802
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 09:42 schreef Chocobo het volgende:
    Pfffff,... gisteren chapter 16 gehaald,.... net ! Wel met het verdiende geld alle journalist sub-chapters gekocht. Geweldig om zo meer van de characters te weten te komen. Wat een spel zeg! Overigens vond ik gisteren iemand die het artbook ingescand heeft en laat zien aan iedereen.

http://www.blog.kyuushi.c(...)ed-edition-art-book/
    Thanks voor de link Ben nu zelf bij de allerlaatste battle, hoewel die best saai is eerlijk gezegd.. het was gisteren al laat, dus heb hem nog niet uitgespeeld, maar had er meer van verwacht.. ook de voorlaatste was een beetje een anticlimax eigenlijk
      maandag 3 augustus 2009 @ 13:53:54 #49
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_71563322
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 11:39 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Thanks voor de link Ben nu zelf bij de allerlaatste battle, hoewel die best saai is eerlijk gezegd.. het was gisteren al laat, dus heb hem nog niet uitgespeeld, maar had er meer van verwacht.. ook de voorlaatste was een beetje een anticlimax eigenlijk
    Ik vond chapter 15 ook wat minder. Ik hou niet zo van die donkere settings. Geef mij maar bomen en planten
    pi_71564177
    quote:
    Op maandag 3 augustus 2009 13:53 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik vond chapter 15 ook wat minder. Ik hou niet zo van die donkere settings. Geef mij maar bomen en planten
    Voor alle volledigheid, ik had het over chapter 19 trouwens Qua verhaal en setting niets mis mee, maar beetje "meh" battles, te makkeljik eigenlijk.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')