Jewel.
Graag zou ik deze laatste BB-dag op een waardige, maar vooral gezellige manier willen doorbrengen
Dus eigenlijk zoals het de laatste dagen ging!
Een hapje en een drankje
, met dank aan Oliebol
Groetjes van Yvonne
He He ik ben ook weer terug op deze Reuniedag..nu nog ff op mijn werk maar vanavond echt van de partij...ik ga nu ff een lekker broodje van het buffet nemen....
Tot Later..
Ik zal vandaag maar eens een paar keer langs komen en kijken ofdat alles nog goed gaat .
Groetjes Carrie !!!
Ik ben er vandaag ook. Moet wel werken en zal proberen zoveel mogelijk te Fokspijbelen.(Mooi woord wat ik ergens anders op het Fokforum heb gelezen)
De koffie in de bar doet me in ieder geval goed.
Athena, Machiel, BadGirl, bolletje, Ted, gerrit, MisterDre ook welkom en natuurlijk Moor fijn dat je er bent
Bij dezen dan
En bedankt voor je mooie foto's van de reunie-ruimte en kelder-bar !
[Dit bericht is gewijzigd door eli (Datum 03 Februari 2000).]
IK BEN BINNEN!
ook ik ben binnen, en hoop op een hele gezellige reunie.
Ga nu eerst snel even alles lezen, want jullie zijn al weer goed bezig geweest.
* Dwientje ziet door de topics het forum niet meer .
* Dwientje hoopt dat Bor haar vergeeft dat ze zijn signature misbruikt heeft .
[Dit bericht is gewijzigd door Dwientje (Datum 03 Februari 2000).]
en ook aan alle anderen: een hele goeie dag gewenst. ik fokspijbel hier vandaag ook zoveel mogelijk, maar kan er vanavond helaas niet bij zijn.
de groeten,
bixis
quote:
op 02-03-2000 om 12:44 PM schreef Dwientje het volgende:
Goedemiddag, allen tezamen.ook ik ben binnen, en hoop op een hele gezellige reunie.
Ga nu eerst snel even alles lezen, want jullie zijn al weer goed bezig geweest.[Dwientje ziet door de topics het forum niet meer ]
[Dwientje hoopt dat Bor haar vergeeft dat ze zijn signature misbruikt heeft ]
Geen probleem Dwientje. Alleen .... Bor is vrouw(tje), maar ook dat is vergeven
* Bor is zeer vergevingsgezind vandaag.
Nou ja schrijf me maar in hoor, als ik ff niets zeg ben ik even echt wat aan het doen
Hoi, Casey
Groetjes, Fannetje
Ik ben er ook! Het zal bij af en toe wat lezen blijven en een enkele reactie, want ik heb het DRUK vandaag.... (en moet mijn computer dus eigenlijk voor andere doeleinden gebruiken).
Moet vandaag helaas erg hard werken; laat straks wel weer van me horen. Spannende dag!
* voyeur moet van Phileine vragen wat zij dan straks aan moet. Iemand suggesties? De mijne is al afgewezen .
quote:
op 02-03-2000 om 01:05 PM schreef Casey het volgende:
Oh boy.... en ik had vandaag mezelf nog wel voorfgenomen wat nuttigs te gaan doen....
Casey, wat voor nuttigs kan een werkeloze drs. nou nog te doen hebben?
En hier weer verder: i/s/Forum21/HTML/003664.html
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 Februari 2000).]
Mag je beantwoorden in deel II
Deze is dicht, dicht, dicht!!!
Ga verder in DEEL 2
Ga verder in DEEL 2 Ik zla even iemand zoeken anders pleur ik er zelf een slot op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |