Echt?quote:
Pure kwaliteit dat bedoel ikquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:55 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
En het waren nog wel zulke goede topics
Daar heb je vast lang over gedaan..quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:56 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja he, dat vroeg ik me dus ook af, of het wel echt zo is!
quote:
Maakt niet uit, ooit bereik ik misschien weer datzelfde geniale niveau.quote:
Heeeell errggg langg.....quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daar heb je vast lang over gedaan..
Nou vertel TS, hoe wist je dat danquote:
Morgen weer een nieuwe kans!quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ooit bereik ik misschien weer datzelfde geniale niveau.
Daaromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:04 schreef Dakada het volgende:Iemand heeft op je negerzoen getrapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:04 schreef Dakada het volgende:Pfff niet eens een witte negerzoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een plaag!Hoe dik is dat dan wel niet?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:09 schreef ThaRooP het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een plaag!
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |