quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:34 schreef ImTheBase het volgende:
Mensen moeten zich gewoon niet zo bemoeien met anderen
De stage was een half jaar?quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:37 schreef PeZu het volgende:
maar waarom is je vriend dan zo snel al weer terug?
Whehe.quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:34 schreef ImTheBase het volgende:
Vooral die mensen uit die boerendorpjes die altijd voor 't raam staan te kijken wat de overbuurvrouw in huis doet en of Tinus wel z'n papiertje van de grond opraapt.
Hoe zou de wereld eruit zien met enkel normale, beleefde mensen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe.Mensen die zich op zo'n manier met andere mensen bemoeien zijn zelf meestal te triest voor woorden.
Is the troll hungry?quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:40 schreef PeZu het volgende:
ik vraag me af waarom TS zonodig de kansen van haar vriend moet beperken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:14 schreef ASroma het volgende:
wat een vreselijk aanhankelijk stokstaartje ben jij
Nou ik vind het niet gezond als jij je vriend een 5 maanden lang nooit ziet en maar af en toe spreekt en dat normaal vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een prima leven, maar ik miste hem enorm.
Ik zou serieus vragen of een modje dit een kickje r&p wil geven, hier ga je geen serieuze reacties krijgen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:19 schreef stokstaartje het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet gezond als jij je vriend een 5 maanden lang nooit ziet en maar af en toe spreekt en dat normaal vind.
Ik had een prima leven, maar ik miste hem enorm.
je kan ook zeggenquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:20 schreef griekjeee het volgende:
Kut klb reacties![]()
OT: Rest heeft er geen flikker mee te maken, zolang jullie maar weten dat het goed zitEn natuurlijk wil je weer dat je vriend terugkomt achterlijk bemoeizuchtig volk ook
In de OP staat dat mensen het belemmerend vonden dat zij bij hem wilde blijven, like what the fuck mên alsof een stage een relatie in de weg moet zittenquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook zeggen
je betrekt alles teveel op jezelf, dat ze haar vriend een leuke tijd en baan gunnen hoeft helemaal niks met haar te maken te hebben
alhoewel na dit topic gelezen te hebben twijfel ik daar wel aan
door de beroerd opstelling van de OP kam ik niet tot dat gedeeltequote:Op donderdag 23 juli 2009 02:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
In de OP staat dat mensen het belemmerend vonden dat zij bij hem wilde blijven, like what the fuck mên alsof een stage een relatie in de weg moet zitten
Het ging om een vaste baan, niet om de verlenging van een stage..quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:27 schreef Manono het volgende:
In het andere geval kon jij TS toch ook gewoon naar hem gaan, als hij zijn stage daar had verlengd?
detailquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het ging om een vaste baan, niet om de verlenging van een stage..
Ja?quote:
capiquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Janktopic met een hoog Viva-gehalte.
Bariquote:
ik ben aan het opblijvenquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bari![]()
Wat doe jij nog zo laat op... ?
Nohh!quote:
ik drink GM atmquote:
trustequote:Op donderdag 23 juli 2009 02:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohh!
Vakantie![]()
Maar toch ga ik eens slapen, mijn ritme is toch al naar de maan.
En is TS trouble2009 ?quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:02 schreef devl1nsect het volgende:
Is TS Titiania or whatever?
Zijn vrienden zijn belangrijker dan ik, ookal ontkent hij 't
Je hebt hier al een topic geopend?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:23 schreef mirved het volgende:
Dat zijn gewoon normale beleefde reacties als iemand ergens ver weg is geweest. Maar jij moet blijkbaar de aandacht hebben? Ze moeten blijkbaar zeggen "ach gossie is het meisje alleen geweest wat zieluuuug!"
Get over it. yourself
Zeg jij alsjeblieft niets over relatiesquote:Op donderdag 23 juli 2009 07:44 schreef delano.888 het volgende:
Wat gemeen van je zeg, door jou heeft hij nu zon goede kans moeten laten lopen
quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zeg jij alsjeblieft niets over relaties![]()
Je postgeschiedenis over jouw relatie is namelijk hilarisch.
Vast erg ver weg voor TS. België?quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:00 schreef Maikuuul het volgende:
TS waarom verhuisde jij niet naar dat land van je toekomstige man dan ?
Welk land was het btw ?
En: Waarom zouden mensen met jou rekening moeten houden? Het is toch leuk voor je vriend dat hij even ergens anders was waar hij doorgaans niet komt? Lekker even een tijdje ver weg en jammer is het dan inderdaad dat je dan weer terug moet. Tegen jouw kop moet hij nog minstens 50 jaar aankijken... dat is ook geen feest. Iedereen gunt hem even dat uitstapje wel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:40 schreef PeZu het volgende:
ik vraag me af waarom TS zonodig de kansen van haar vriend moet beperken
eensch isquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:23 schreef mirved het volgende:
Dat zijn gewoon normale beleefde reacties als iemand ergens ver weg is geweest. Maar jij moet blijkbaar de aandacht hebben? Ze moeten blijkbaar zeggen "ach gossie is het meisje alleen geweest wat zieluuuug!"
Get over it.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:32 schreef stokstaartje het volgende: Ik heb zelfs mensen gehoord die het belemmerend vonden dat ik persé bij hem wou blijven en dat hij voor mij nu zijn leven vergooid. Hij had daar immers een vaste baan kunnen krijgen...
Maar je bent er ook belemmerend in. Ik denk dat hij achteraf over een jaar of twee spijt gaat krijgen. En dat gaat hij in een ruzie naar jou toegooien.quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:32 schreef stokstaartje het volgende:
Ik heb zelfs mensen gehoord die het belemmerend vonden dat ik persé bij hem wou blijven en dat hij voor mij nu zijn leven vergooid. Hij had daar immers een vaste baan kunnen krijgen...
Om twee jaar "schade" in te halen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:51 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Maar je bent er ook belemmerend in. Ik denk dat hij achteraf over een jaar of twee spijt gaat krijgen. En dat gaat hij in een ruzie naar jou toegooien.
En komt ie never nooit niet terug.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:55 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dan gaat ie nadenken met wat voor zeurdoos hij is.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:17 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Als je leest wat zij schrijft kan het toch niet om haar prettige karakter gaan die relatie
Ditquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:23 schreef mirved het volgende:
Get over it.
Ik had het ook over TS hè, anders quote ik je wel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:17 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Als je leest wat zij schrijft kan het toch niet om haar prettige karakter gaan die relatie
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:17 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Guts, No Glory
TS, newsflash!!!!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:32 schreef stokstaartje het volgende:
Nu hij echter terug is stoor me enorm aan de reacties van mensen die hem vragen waarom hij niet nog langer is gebleven, ook als ik naast hem sta.Alsof het daar veel beter was en ik het niet waard ben om voor terug te komen. Het voelt alsof niemand echt begrip heeft voor wat ik heb moeten doorstaan.
Tsja, je vriendje een paar maanden niet elke dag zien omdat hij in het buitenland zit is natuurlijk een ver-schrik-ke-lijk drama. Ik denk zelf dat als dit het ergste is wat je in je leven hebt meegemaakt, je in je handjes mag knijpen van geluk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:32 schreef Frollo het volgende:
Ik heb de OP drie keer overgelezen maar sorry, ik begrijp niet wat het probleem is.
Er schijnt in elk geval sprake geweest te zijn van een 'enorm zware periode' waarin TS veel heeft 'moeten doorstaan'. Nou ja, OK, sterkte dan maar.
Dit dus.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:27 schreef SeanFerdi het volgende:
jezus, wat ben jij aanhankelijk ... nog niet vijf maanden zonder kunnen. allemaal leuk en aardig dat jij 'm graag ziet, maar als hij wat van z'n leven wil maken, moet hij alles maar opgeven voor zo'n zeikwijf als jou?
Driewerfquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:58 schreef Kwaliteit het volgende:
TS is lief, zo'n meid zou ik ook wel willen.
Zou met zo iemand heel gelukkig zijn!
kapotscheuren en doorlopen...quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:58 schreef Kwaliteit het volgende:
TS is lief, zo'n meid zou ik ook wel willen.
Zou met zo iemand heel gelukkig zijn!
In R&P had ze van mij dezelfde reactie gekregen. Ze doet als of de wereld om haar draait.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:52 schreef HenkieVdV het volgende:
Hmm misschien had TS toch beter dit topic kunnen openen in R&P.
OT: kan je gevoel wel begrijpen maar ik zou er niet te veel over nadenken. jij hebt je vriendje terug en alles is goed nu toch?Fuck de mening van anderen over je situatie.
Harteloosquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:30 schreef Barachem het volgende:
...hoop ik voor je dat jullie uit elkaar breken en je zelf ervaart hoe het is om dan in je eentje eenzaam te zijn.
Goed quoten is ook een vak...quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:30 schreef Barachem het volgende:
Aan de ene kant hoop ik voor je dat je gelukkig met hem wordt, maar als les zijnde hoop ik voor je dat jullie uit elkaar breken en je zelf ervaart hoe het is om dan in je eentje eenzaam te zijn.
Dat komt omdat ik haar net zo kankerhard heb geneukt, ze is helemaal uitgescheurd, kanker hé overal bloed.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:29 schreef BigKahuna het volgende:
TS is nu aan het huilen denk ik jongens.
En ze hadden nog maar 2 maanden verkering toen hij voor 5 maanden wegging....quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik gok dat het binnen nu en 1 maand uit is.
Drama queen, hij was niet dood ofzoquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:32 schreef stokstaartje het volgende:
Terwijl hij daar de tijd van zijn leven had, bleef ik hier achter en brak voor mij een enorm zware periode aan.
[...]
Het voelt alsof niemand echt begrip heeft voor wat ik heb moeten doorstaan.
Er is nog een wereld tussen 'super makkelijk' en 'een enorm zware periode'.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:07 schreef stokstaartje het volgende:
De vriend van TS zat een paar 1000 kilomter verderop. En misschien vinden jullie het niet erg je vriend bijna niet te zien. Maar ik wel. Zeven maanden is langer dan het lijkt. Hoeveel van de mensen hier zijn zo lang weggeweest van hun partner? En hoeveel zijn er achtergebleven? Wasnt voor de achterblijver is het altijd zwaarder. Ik heb me prima vermaakt met vrienden, maar als je je maatje niet dichtbij hebt is het echt niet fijn.
Bovendien vind ik het denigrerend naar mezelf toe. Ik denk niet dat de meeste mensen hier zo lang op iemand zouden wachten na zo korte tijd. Ik wist gewoon dat ik van hem hield en had het ervoor over. Maar blijkbaar vinden de meesten in mijn omgeving het belachelijk dat je voor elkaar gaat en niet even een halfjaar weinig seks hebt.
Ik vind het gewoon vervelend dat mensen aannemen dat het supermakkelijk voor me was. Ik heb wel meerdere nare dingen meegemaakt in mijn leven, maar dit was het naarste tot nu toe. Simpelweg omdat ik er niks aan kon vranderen of verbeteren.
Sjezus, en op hetzelfde moment zijn er in dit land (en een heleboel andere landen) vrouwen die alleen thuis zitten omdat hun man als militair in Afghanistan, Irak of weet ik wat voor naar oord zit, en dagelijks het risico lopen dat hun partner niet of zwaar gewond terugkomt..... En dan vind jij dit zwaar?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:07 schreef stokstaartje het volgende:
De vriend van TS zat een paar 1000 kilomter verderop. En misschien vinden jullie het niet erg je vriend bijna niet te zien. Maar ik wel. Zeven maanden is langer dan het lijkt. Hoeveel van de mensen hier zijn zo lang weggeweest van hun partner? En hoeveel zijn er achtergebleven? Wasnt voor de achterblijver is het altijd zwaarder. Ik heb me prima vermaakt met vrienden, maar als je je maatje niet dichtbij hebt is het echt niet fijn.
Bovendien vind ik het denigrerend naar mezelf toe. Ik denk niet dat de meeste mensen hier zo lang op iemand zouden wachten na zo korte tijd. Ik wist gewoon dat ik van hem hield en had het ervoor over. Maar blijkbaar vinden de meesten in mijn omgeving het belachelijk dat je voor elkaar gaat en niet even een halfjaar weinig seks hebt.
Ik vind het gewoon vervelend dat mensen aannemen dat het supermakkelijk voor me was. Ik heb wel meerdere nare dingen meegemaakt in mijn leven, maar dit was het naarste tot nu toe. Simpelweg omdat ik er niks aan kon vranderen of verbeteren.
Dat stukje had ik blijkbaar niet eens gelezen. In dat geval kan ik me inderdaad ook voorstellen dat vrienden (die hem wellicht veel langer kennen) vragen stellen. Wil niet zeggen dat ze per se gelijk hebben, maar wel normaal.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:39 schreef Karammel het volgende:
Jullie hadden maar een paar maanden een relatie voordat hij op stage ging in het buitenland.
Jij moet minder denken, je bent er overduidelijk niet goed in.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:07 schreef stokstaartje het volgende:
In dat geval denk ik dat heel veel mensen jaloers zijn op jouw leven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:07 schreef stokstaartje het volgende:
Ik heb wel meerdere nare dingen meegemaakt in mijn leven, maar dit was het naarste tot nu toe.
Misschien hebben ze daar wel begrip voor TS haar fucking onboeiende leven, waarin ze zich niet 7 maanden kan vermaken, terwijl ze nog korter een relatie heeft....quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:52 schreef fathank het volgende:
Had je niet in R&P kunnen blijven ofzo..
quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, en op hetzelfde moment zijn er in dit land (en een heleboel andere landen) vrouwen die alleen thuis zitten omdat hun man als militair in Afghanistan, Irak of weet ik wat voor naar oord zit, en dagelijks het risico lopen dat hun partner niet of zwaar gewond terugkomt..... En dan vind jij dit zwaar?
Jij kent haar vriend...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:52 schreef Verlicht het volgende:
Negeer die achterlijke mensen. Je vriend is terug, en houdt nog steeds veel van je.
Ik hoop dat hij dat wel krijgt, en op haar afreageerdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:17 schreef Maikuuul het volgende:
Hadden jullie pas een paar maanden iets ?
Ik hoop voor hem dat hij geen spijt gaat krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |