Genoeg spelers die dat niet doenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:01 schreef Jasza het volgende:
Kneusje Huntelaar, waarom gaatie nou weer moeilijk doen over geld
Dacht altijd dat het wel een eerlijke gozer was maar dit valt me vies tegen en zegt veel over het voetbal tegenwoordig.
Volgens mij wil hij gewoon niet naar een Duitse kutclub.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:01 schreef Jasza het volgende:
Dacht altijd dat het wel een eerlijke gozer was maar dit valt me vies tegen en zegt veel over het voetbal tegenwoordig.
Sinds wanneer is Spurs een ploeg uit Duitslandquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:07 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij gewoon niet naar een Duitse kutclub.
Komt vast nog wel goed.
Wat is er oneerlijk aan? Hij zegt toch niet dat hij niks om geld geeft? Ik geef hem groot gelijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:01 schreef Jasza het volgende:
Ik ook als Real hem de komende 5 maanden rondjes laten lopen in zijn eentje op een bijveld. Eens kijken wie dat het langste uithoudtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat is er oneerlijk aan? Hij zegt toch niet dat hij niks om geld geeft? Ik geef hem groot gelijk.
Ik heb het over Stuttgart, lampie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Spurs een ploeg uit Duitsland![]()
Ik zou als ik hem was gelijk erheen gaan, Engeland ligt hem het beste.
4 miljoen bruto verdienen in een gunstig Spaans belastingklimaat versus de helft in Engeland, waar netto nog veel minder van overblijft?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ook als Real hem de komende 5 maanden rondjes laten lopen in zijn eentje op een bijveld. Eens kijken wie dat het langste uithoudt
Je plaat blijft hangenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ook als Real hem de komende 5 maanden rondjes laten lopen in zijn eentje op een bijveld. Eens kijken wie dat het langste uithoudt
Niet alle spelers zijn als Bogarde.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
4 miljoen bruto verdienen in een gunstig Spaans belastingklimaat versus de helft in Engeland, waar netto nog veel minder van overblijft?
Nee, 4 miljoen bruto krijgen waar je niet serieus genomen wordt, iedereen je haat en je 6 maanden lang rondjes kan lopen in je eentjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
4 miljoen bruto verdienen in een gunstig Spaans belastingklimaat versus de helft in Engeland, waar netto nog veel minder van overblijft?
Daar hoef je geen Bogarde voor te heten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, 4 miljoen bruto krijgen waar je niet serieus genomen wordt, iedereen je haat en je 6 maanden lang rondjes kan lopen in je eentje
of
2 miljoen bruto(is alvast meer als hij bij Tottenham tekent, wat overigens niet gaat gebeuren) en waar je serieus genomen wordt, iedere wedstrijd in een mooie competitie kan spelen, goals kan scoren en het WK kan halen
Bogarde kiest voor 1 een sportman voor 2
Appels met perenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar hoef je geen Bogarde voor te heten.
Anno 2009 hoef je als speler niet als een knipmes te buigen voor de grillen van je werkgever. Van der Vaart, Robben en Drenthe blijven ook lekker zitten en geef ze eens ongelijk.
Waarom?quote:
Dat heb je nu al drie keer gezegd, we weten nu heus wel dat je er zo over denkt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ook als Real hem de komende 5 maanden rondjes laten lopen in zijn eentje op een bijveld.
Ik las juist dat op Sneijder na alle Nederlanders moeten vertrekken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat zij niet weg moeten en wel kans krijgen en hebben op speeltijd
Waar?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik las juist dat op Sneijder na alle Nederlanders moeten vertrekken.
Ik denk ook dat hij wel al vertrekken, maar dat wil niet zeggen dat hij het eerste aanbod maar moet accepteren omdat Real dat zo graag wil.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:45 schreef mcyodogg het volgende:
Spelers die liever maandenlang op het trainingsveld rondlopen voor een paar duiten meer, kan je toch niet serieus nemen als professioneel sporter? Dan zit je echt om de verkeerde redenen in het vak, en bovendien zegt het wel wat over je beperkte persoonlijkheid.
Ik kan me ook niet voorstellen dat Huntalaar zo is. Hij zal willen vechten voor een plek, maar als dat een verloren gevecht is zal hij verder zoeken. Hij wil toch zeker ook naar het WK?
Te koop zijn of weg moeten is niet het zelfdequote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Alle spelers behalve Sneijder zijn te koop op dit moment. Drenthe is al gelinkt aan Fiorentina. Van der Vaart heeft ook geen uitzicht op minuten dus zal ook vertrekken.
Ik denk dat Huntelaar heel blij mag zijn met elk bod dat hij krijgtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij wel al vertrekken, maar dat wil niet zeggen dat hij het eerste aanbod maar moet accepteren omdat Real dat zo graag wil.
Ik vind ook niet dat het iets over een 'beperkte persoonlijkheid' zegt. Als ik van mijn baas te horen krijg dat ik weg moet, maar dat hij een baan voor me gevonden heeft bij een ander bedrijf waar ik niet heen wil en bovendien veel minder ga verdienen doe ik dat ook absoluut niet.
Je doet nu net alsof hij deel uitmaakt van team-VVCS en in zijn handen mag klappen als Telstar hem een minimumcontractje aanbiedt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik denk dat Huntelaar heel blij mag zijn met elk bod dat hij krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |