Tottenham lijkt hem te willen. Mooie club in een mooiere competitie dan de Duitse. Geruchten over Arsenal doen nog altijd de ronde, en nu duiken ze van AC Milan ook alweer op. Dat zijn al drie clubs die hem willen of overwegen hem te nemen als ze hun A-target niet kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen komt die niet dus dat wordt 4 uur per dag ronjes lopen voor de komende 5 maanden
En dat baseer je op?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen komt die niet dus dat wordt 4 uur per dag ronjes lopen voor de komende 5 maanden
Totenham gaat niet nog een spits van 20 miljoen kopen als ze er al 4 hebben rondlopen die samen 70 miljoen gekost hebbenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:08 schreef twi het volgende:
[..]
Tottenham lijkt hem te willen. Mooie club in een mooiere competitie dan de Duitse. Geruchten over Arsenal doen nog altijd de ronde, en nu duiken ze van AC Milan ook alweer op. Dat zijn al drie clubs die hem willen of overwegen hem te nemen als ze hun A-target niet kunnen krijgen.
Het is pas eind juli, clubs hebben nog ruim een maand de tijd om bij Real aan te kloppen.
Kwaliteiten van Huntelaar, financiele situatie van mogelijk geinteresseerde clubs en eerdere transfers van spitsenquote:
Redknapp wil naar het schijnt ook af van Pavlyuchenko en Bent.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Totenham gaat niet nog een spits van 20 miljoen kopen als ze er al 4 hebben rondlopen die samen 70 miljoen gekost hebben
Maar die zijn net zo moeilijk te verkopen als Huntelaarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Redknapp wil naar het schijnt ook af van Pavlyuchenko en Bent.
Redknapp heeft zelf geroepen Huntelaar te willen hebben omdat hij perfect in het systeem past. So who cares of hij die andere dumpt. Real koopt toch ook eerst voordat ze dumpen, zonder dat ze het geld hebben om te kopen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar die zijn net zo moeilijk te verkopen als Huntelaar
Pavlyuchenko wel ja na persoonlijk een dramatisch seizoen te hebben meegemaakt. Voor Bent is er wel interesse, met name van Villa.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar die zijn net zo moeilijk te verkopen als Huntelaar
Spurs is geen Realquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:45 schreef opinionr het volgende:
[..]
Redknapp heeft zelf geroepen Huntelaar te willen hebben omdat hij perfect in het systeem past. So who cares of hij die andere dumpt. Real koopt toch ook eerst voordat ze dumpen, zonder dat ze het geld hebben om te kopen.
quote:
Leer lezen beunhaas.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:15 schreef Stinger__ het volgende:
De clubs waren er een transfer bedrag overeen gekomen..
Huntelaar stelt vervolgens te hoge salaris eisen..
Deal ketst af.
Dus ja, huntelaar is de dwarsligger.
Als je voor je sport leeft, dan wil je elke week spelen!
Desnoods voor minder geld. En zelfs met een minder salaris krijgt (verdienen wil ik het niet noemen) hij nog meer dan modaal..
De geintresseerde clubs haken eerder af op zijn eisen dan op die van Real.
Dus als er een leuke club komt die een transferbedrag op wil hoesten, dan moet hij niet zeiken en akkoord gaan met een wat lager loon.
Nog 5 weken gast.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:15 schreef Stinger__ het volgende:
De clubs waren er een transfer bedrag overeen gekomen..
Huntelaar stelt vervolgens te hoge salaris eisen..
Deal ketst af.
Dus ja, huntelaar is de dwarsligger.
Als je voor je sport leeft, dan wil je elke week spelen!
Desnoods voor minder geld. En zelfs met een minder salaris krijgt (verdienen wil ik het niet noemen) hij nog meer dan modaal..
De geintresseerde clubs haken eerder af op zijn eisen dan op die van Real.
Dus als er een leuke club komt die een transferbedrag op wil hoesten, dan moet hij niet zeiken en akkoord gaan met een wat lager loon.
quote:'Salaris Huntelaar te hoog voor Spurs'
Van onze Telesportredactie
Londen - Tottenham-coach Harry Redknapp vreest dat Klaas-Jan Huntelaar te duur is voor de Londense club. In The Daily Mail laat hij weten dat de club niet van plan is belachelijke salarissen te betalen. De duurste spelers van Tottenham moeten het doen met ongeveer 55.000 euro per week. "Huntelaar verdient nu veel meer, dus ik denk niet dat hij haalbaar is", aldus Redknapp.
Donderdag werd al bekend dat Huntelaar niet naar VfB Stuttgart ging, omdat de spits niet tevreden was over de afhandeling van zijn contract met Real Madrid.
Ook Peter Crouch zou te duur zijn voor de Spurs, die op zoek zijn naar een aanvaller.
Precies.. dus hij laat een deal afketsen omdat HIJ geld wil zien..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Leer lezen beunhaas.
Huntelaar was al rond met Stuttgart, hij wilde alleen van Real Madrid nog een paar miloentjes mee krijgen.
Als er geen club komt die een overeenstemming bereikt met Real sws nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:07 schreef Prosac het volgende:
Och, de transferperiode is nog lang en ik denk dat Klaas Jan wel inbindt als het langer gaat duren. Tenzij hij echt Bogarde na wil doen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:09 schreef Stinger__ het volgende:
[..]
Precies.. dus hij laat een deal afketsen omdat HIJ geld wil zien..
Dat geld zou het verschil zijn tussen zijn netto loon bij real en bij Stuttgart.
Dus het is afgeketst op geld! Niet op sportieve gronden.
Snap je het nu, of moet ik Jip en Janneke taal gebruiken? Of plaatjes?
Dus toch niet helemaal Huntelaar zn fout.quote:Stuttgart zou achttien miljoen euro betalen aan de Madrilenen. Daarop beloofde Real het verschil in salaris compenseren. Maar van dat laatste zien de Spanjaarden nu toch weer af.
Genoeg spelers die dat niet doenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:01 schreef Jasza het volgende:
Kneusje Huntelaar, waarom gaatie nou weer moeilijk doen over geld
Dacht altijd dat het wel een eerlijke gozer was maar dit valt me vies tegen en zegt veel over het voetbal tegenwoordig.
Volgens mij wil hij gewoon niet naar een Duitse kutclub.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:01 schreef Jasza het volgende:
Dacht altijd dat het wel een eerlijke gozer was maar dit valt me vies tegen en zegt veel over het voetbal tegenwoordig.
Sinds wanneer is Spurs een ploeg uit Duitslandquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:07 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij gewoon niet naar een Duitse kutclub.
Komt vast nog wel goed.
Wat is er oneerlijk aan? Hij zegt toch niet dat hij niks om geld geeft? Ik geef hem groot gelijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:01 schreef Jasza het volgende:
Ik ook als Real hem de komende 5 maanden rondjes laten lopen in zijn eentje op een bijveld. Eens kijken wie dat het langste uithoudtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat is er oneerlijk aan? Hij zegt toch niet dat hij niks om geld geeft? Ik geef hem groot gelijk.
Ik heb het over Stuttgart, lampie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Spurs een ploeg uit Duitsland![]()
Ik zou als ik hem was gelijk erheen gaan, Engeland ligt hem het beste.
4 miljoen bruto verdienen in een gunstig Spaans belastingklimaat versus de helft in Engeland, waar netto nog veel minder van overblijft?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ook als Real hem de komende 5 maanden rondjes laten lopen in zijn eentje op een bijveld. Eens kijken wie dat het langste uithoudt
Je plaat blijft hangenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ook als Real hem de komende 5 maanden rondjes laten lopen in zijn eentje op een bijveld. Eens kijken wie dat het langste uithoudt
Niet alle spelers zijn als Bogarde.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
4 miljoen bruto verdienen in een gunstig Spaans belastingklimaat versus de helft in Engeland, waar netto nog veel minder van overblijft?
Nee, 4 miljoen bruto krijgen waar je niet serieus genomen wordt, iedereen je haat en je 6 maanden lang rondjes kan lopen in je eentjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
4 miljoen bruto verdienen in een gunstig Spaans belastingklimaat versus de helft in Engeland, waar netto nog veel minder van overblijft?
Daar hoef je geen Bogarde voor te heten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, 4 miljoen bruto krijgen waar je niet serieus genomen wordt, iedereen je haat en je 6 maanden lang rondjes kan lopen in je eentje
of
2 miljoen bruto(is alvast meer als hij bij Tottenham tekent, wat overigens niet gaat gebeuren) en waar je serieus genomen wordt, iedere wedstrijd in een mooie competitie kan spelen, goals kan scoren en het WK kan halen
Bogarde kiest voor 1 een sportman voor 2
Appels met perenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar hoef je geen Bogarde voor te heten.
Anno 2009 hoef je als speler niet als een knipmes te buigen voor de grillen van je werkgever. Van der Vaart, Robben en Drenthe blijven ook lekker zitten en geef ze eens ongelijk.
Waarom?quote:
Dat heb je nu al drie keer gezegd, we weten nu heus wel dat je er zo over denkt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ook als Real hem de komende 5 maanden rondjes laten lopen in zijn eentje op een bijveld.
Ik las juist dat op Sneijder na alle Nederlanders moeten vertrekken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat zij niet weg moeten en wel kans krijgen en hebben op speeltijd
Waar?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik las juist dat op Sneijder na alle Nederlanders moeten vertrekken.
Ik denk ook dat hij wel al vertrekken, maar dat wil niet zeggen dat hij het eerste aanbod maar moet accepteren omdat Real dat zo graag wil.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:45 schreef mcyodogg het volgende:
Spelers die liever maandenlang op het trainingsveld rondlopen voor een paar duiten meer, kan je toch niet serieus nemen als professioneel sporter? Dan zit je echt om de verkeerde redenen in het vak, en bovendien zegt het wel wat over je beperkte persoonlijkheid.
Ik kan me ook niet voorstellen dat Huntalaar zo is. Hij zal willen vechten voor een plek, maar als dat een verloren gevecht is zal hij verder zoeken. Hij wil toch zeker ook naar het WK?
Te koop zijn of weg moeten is niet het zelfdequote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Alle spelers behalve Sneijder zijn te koop op dit moment. Drenthe is al gelinkt aan Fiorentina. Van der Vaart heeft ook geen uitzicht op minuten dus zal ook vertrekken.
Ik denk dat Huntelaar heel blij mag zijn met elk bod dat hij krijgtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij wel al vertrekken, maar dat wil niet zeggen dat hij het eerste aanbod maar moet accepteren omdat Real dat zo graag wil.
Ik vind ook niet dat het iets over een 'beperkte persoonlijkheid' zegt. Als ik van mijn baas te horen krijg dat ik weg moet, maar dat hij een baan voor me gevonden heeft bij een ander bedrijf waar ik niet heen wil en bovendien veel minder ga verdienen doe ik dat ook absoluut niet.
Je doet nu net alsof hij deel uitmaakt van team-VVCS en in zijn handen mag klappen als Telstar hem een minimumcontractje aanbiedt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik denk dat Huntelaar heel blij mag zijn met elk bod dat hij krijgt
En als je anders heel de dag de koffie moet gaan inschenken of moet gaan kopieren?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij wel al vertrekken, maar dat wil niet zeggen dat hij het eerste aanbod maar moet accepteren omdat Real dat zo graag wil.
Ik vind ook niet dat het iets over een 'beperkte persoonlijkheid' zegt. Als ik van mijn baas te horen krijg dat ik weg moet, maar dat hij een baan voor me gevonden heeft bij een ander bedrijf waar ik niet heen wil en bovendien veel minder ga verdienen doe ik dat ook absoluut niet.
Noem eens 3 serieuze clubs op die hem kunnen betalen en willen hebben?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof hij deel uitmaakt van team-VVCS en in zijn handen mag klappen als Telstar hem een minimumcontractje aanbiedt.
In eerste instantie zal ik dat dan gaan doen en in de tussentijd zoek ik zelf wat anders en neem ik een advocaat in de arm om een fikse ontslagpremie af te dwingen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En als je anders heel de dag de koffie moet gaan inschenken of moet gaan kopieren?
Welke clubs hem willen hebben weet ik niet, maar volgens de geruchten hebben Arsenal en Milan interesse en die lijken me beiden zeker in staat hem te betalen. Daarnaast zouden ook Tottenham en Roma nog in de running zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Noem eens 3 serieuze clubs op die hem kunnen betalen en willen hebben?
Lijkt me slim in zo'n kleine wereld als de voetbalwereld.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In eerste instantie zal ik dat dan gaan doen en in de tussentijd zoek ik zelf wat anders en neem ik een advocaat in de arm om een fikse ontslagpremie af te dwingen.
Roma, Milan kunnen hem niet betalen, Arsenal en Tottenham kunnen hem betalen maar willen het nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welke clubs hem willen hebben weet ik niet, maar volgens de geruchten hebben Arsenal en Milan interesse en die lijken me beiden zeker in staat hem te betalen. Daarnaast zouden ook Tottenham en Roma nog in de running zijn.
Zo wakker is die werkgever niet in zo'n geval, want ik ben beduidend duurder dan het personeel dat dat normaal doet en als hij slim is zorgt hij dus dat er een aanvaardbaar compromis komt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lijkt me slim in zo'n kleine wereld als de voetbalwereld. Verder kan Real hem gewoon rondjes laten lopen, net zoals een wakkere werkgever jou kan laten kopieren, kan laten kopieren, kan laten vegen of de post laten rondbrengen
Totdat je de werkgever zich tegen in het harnas werkt, iets waar Huntelaar nu mee bezig isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zo wakker is die werkgever niet in zo'n geval, want ik ben beduidend duurder dan het personeel dat dat normaal doet en als hij slim is zorgt hij dus dat er een aanvaardbaar compromis komt.
Huntelaar komt op voor zijn rechten en laat zich niet met het eerste beste aanbod van Real afpoeieren. Lijkt me niet meer dan verstandig.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Totdat je de werkgever zich tegen in het harnas werkt, iets waar Huntelaar nu mee bezig is
Dat eerste was in algemene zin bedoeld. Als je ergens overbodig verklaard wordt, maar toch nog met een lach op je gezicht je salaris int met niets doen, dan weet ik niet of je de meest voorbeeldige persoon bent. Althans niet naar mijn mening.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een bod van 18 miljoen euro van Stuttgart afdoen als een eerste beste bodquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Huntelaar komt op voor zijn rechten en laat zich niet met het eerste beste aanbod van Real afpoeieren. Lijkt me niet meer dan verstandig.
De transferperiode is nog lang niet voorbij en afgezien daarvan hangt het er maar net vanaf waarom je overbodig verklaard wordt. Als dat komt doordat het bedrijf bijna failliet is dan is dat een heel ander verhaal dan als er veel duurder personeel voor jouw functie aangetrokken wordt, terwijl je er zelf pas net bent en helemaal niet slecht gefunctioneerd hebt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat eerste was in algemene zin bedoeld. Als je ergens overbodig verklaard wordt, maar toch nog met een lach op je gezicht je salaris int met niets doen, dan weet ik niet of je de meest voorbeeldige persoon bent. Althans niet naar mijn mening.
Huntelaar hoeft ook zeker niet het eerste beste bod te accepteren - helemaal niet op initiatief van Madrid - , maar op een gegeven moment is de transferperiode voorbij en dan sta je voor een dilemma. Blijven of toch wat cash inleveren voor speeltijd.
Als hij lang genoeg wacht kan hij nergens meer heen. De meeste clubs zijn al voorzienquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat eerste was in algemene zin bedoeld. Als je ergens overbodig verklaard wordt, maar toch nog met een lach op je gezicht je salaris int met niets doen, dan weet ik niet of je de meest voorbeeldige persoon bent. Althans niet naar mijn mening.
Huntelaar hoeft ook zeker niet het eerste beste bod te accepteren - helemaal niet op initiatief van Madrid - , maar op een gegeven moment is de transferperiode bijna voorbij en dan sta je voor een dilemma. Blijven of toch wat cash inleveren voor speeltijd.
Als je kijkt naar de spitsen die getransfereerd zijn, zijn de kaarten al een heel eind geschutquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De transferperiode is nog lang niet voorbij en afgezien daarvan hangt het er maar net vanaf waarom je overbodig verklaard wordt. Als dat komt doordat het bedrijf bijna failliet is dan is dat een heel ander verhaal dan als er veel duurder personeel voor jouw functie aangetrokken wordt, terwijl je er zelf pas net bent en helemaal niet slecht gefunctioneerd hebt.
Dat was een bod voor de club, voor hem persoonlijk was het kennelijk niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een bod van 18 miljoen euro van Stuttgart afdoen als een eerste beste bod
En dat zegt veel over de persoonquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat was een bod voor de club, voor hem persoonlijk was het kennelijk niet goed genoeg.
De ervaring van de laatste jaren leert dat er eind augustus nog heel veel transfers plaatsvinden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de spitsen die getransfereerd zijn, zijn de kaarten al een heel eind geschut
Inderdaad, hij laat zien dat hij ruggegraat heeft.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En dat zegt veel over de persoon
De ervaring van de laatste jaren is dat er veel meer transfers waren dan nuquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De ervaring van de laatste jaren leert dat er eind augustus nog heel veel transfers plaatsvinden.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, hij laat zien dat hij ruggegraat heeft.
De vergelijking met Bogarde gaat vooralsnog volledig mank aangezien zijn situatie jaren geduurd heeft en het bij Huntelaar pas sinds heel recent zo is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat liet Bogarde ook zien
Huntelaar heeft dus minder ruggegraat dan Bogarde, of werkt dat zo niet?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De vergelijking met Bogarde gaat vooralsnog volledig mank aangezien zijn situatie jaren geduurd heeft en het bij Huntelaar pas sinds heel recent zo is.
Het is inderdaad niet zo zwart wit als jij de zaken weleens wil presenteren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Huntelaar heeft dus minder ruggegraat dan Bogarde, of werkt dat zo niet?
Ik weet niet of het in dit geval veel uitmaakt. Uiteindelijk heb je alleen jezelf er (sportief) mee, als je besluit om je werkgever maar eens even te pesten om hun wanbeleid. Het speelt ook mee dat het om een voetballer gaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De transferperiode is nog lang niet voorbij en afgezien daarvan hangt het er maar net vanaf waarom je overbodig verklaard wordt. Als dat komt doordat het bedrijf bijna failliet is dan is dat een heel ander verhaal dan als er veel duurder personeel voor jouw functie aangetrokken wordt, terwijl je er zelf pas net bent en helemaal niet slecht gefunctioneerd hebt.
Je bent alleen niks waard als topsporterquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:12 schreef Plato1980 het volgende:
Overigens vind ik inderdaad dat Bogarde op een bepaalde manier volledig in zijn recht stond.
Dat vind ik dus echt niet, het zegt vooral iets over Real.quote:
Half seizoen al.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik weet niet of het in dit geval veel uitmaakt. Uiteindelijk heb je alleen jezelf er (sportief) mee, als je besluit om je werkgever maar eens even te pesten om hun wanbeleid. Het speelt ook mee dat het om een voetballer gaat.
Als je 25 bent en je werkt bij een energiebedrijf en je gaat even op je handen zitten voor een aardige vergoeding, is dat nog een stuk begrijpelijker dan voor een 25-jarige voetballer die nog 8 jaar loopbaan in zich heeft en potentieel je reputatie kapot maakt. Zelfs een seizoen zo kan je totaal uit de picture halen.
Volgens mij begijp je nog niet helemaal hoe groot Real isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niet, het zegt vooral iets over Real.
Ik zie het verband niet met mijn post.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Volgens mij begijp je nog niet helemaal hoe groot Real is
Jij denkt echt dat Real het wat interesseert als Huntelaar zorgt voor een slecht image?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet met mijn post.
Dat zei ik niet, ik zei alleen dat deze actie heel veel zegt over Real en haast niets over Huntelaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat Real het wat interesseert als Huntelaar zorgt voor een slecht image?
De spelers staan toch wel in de rij
Huntelaar heeft toch ook een plaat voor zijn hoofd als hij perse hetzelfde salaris wilt houden. Hij zit nu bij de absolute wereldtop en zit dus op zijn top qua salaris. Naar welke Europese subtopper hij ook gaat, hij zal in salaris achteruit moeten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, ik zei alleen dat deze actie heel veel zegt over Real en haast niets over Huntelaar.
Tenzij Real dat (voor een deel) compenseert.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:31 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Huntelaar heeft toch ook een plaat voor zijn hoofd als hij perse hetzelfde salaris wilt houden. Hij zit nu bij de absolute wereldtop en zit dus op zijn top qua salaris. Naar welke Europese subtopper hij ook gaat, hij zal in salaris achteruit moeten.
Real is toch geen Sinterklaas die spelers maar even gaat compenseren. Dan gaat meneer maar terug van 4 miljoen naar 3 miljoen, wat een probleem is dat zeg.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tenzij Real dat (voor een deel) compenseert.
En dat gaat Real niet doen en zijn nieuwe club ook nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tenzij Real dat (voor een deel) compenseert.
Don't fuck with Winston Klaas Janquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:33 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Real is toch geen Sinterklaas die spelers maar even gaat compenseren. Dan gaat meneer maar terug van 4 miljoen naar 3 miljoen, wat een probleem is dat zeg.
Sinterklaas sluit geen rechtsgeldige contracten af, Real wel. Door Huntelaar tegemoet te komen besparen ze bovendien sowieso veel geld daar het merendeel van zijn salaris door de nieuwe club betaald zal worden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:33 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Real is toch geen Sinterklaas die spelers maar even gaat compenseren.
Knap dat jij dat allemaal al weet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En dat gaat Real niet doen en zijn nieuwe club ook niet
Real heeft laten zien geld genoeg te hebben dus daar heeft Huntelaar terecht geen boodschap aan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:36 schreef thewishmaster het volgende:
We zitten in een economische crisis waarin de gewone mensen ook in veel gevallen moeten inleveren, zo gaat het in het voetbal ook momenteel (behalve misschien bij Real Madrid en Manchester City).
Tja, zo werkt dat he.. Nieuwe verkiezingen, nieuwe President = nieuwe spelers.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:36 schreef TiMPiN het volgende:
Klaas hoeft toch niet zo nodig weg? Hij zit daar net in Spanje en Real wil hem meteen weer wegdoen na een half jaarAls je 'm zo graag wil zien oprotten dan moet je 'm maar geld meegeven. Dat hij zo tegengewerkt gaat worden vind ik hooguit kinderachtig van Real, alsof Stuttgart zo'n aansprekende club is
Dus dan zet je je carriere en een uitverkiezing voor het WK volgend jaar maar op het spel?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Real heeft laten zien geld genoeg te hebben dus daar heeft Huntelaar terecht geen boodschap aan.
Hij slaat 1 aanbieding af, dat is even iets anders dan je loopbaan op het spel zettenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dus dan zet je je carriere en een uitverkiezing voor het WK volgend jaar maar op het spel?
Er zijn nog 5 weken te gaanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dus dan zet je je carriere en een uitverkiezing voor het WK volgend jaar maar op het spel?
Dat snap ik ook wel, alleen dat gekanker op Huntelaar...alsof ie Arsenal heeft afgewezenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, zo werkt dat he.. Nieuwe verkiezingen, nieuwe President = nieuwe spelers.
En als Pérez dan ook nog gekozen wordt weet je wel hoe laat het is...
Je kan voetbal niet vergelijken met de maatschappij. Er zijn genoeg teams die veel geld verdienen en een mooi salaris willen betalen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:36 schreef thewishmaster het volgende:
We zitten in een economische crisis waarin de gewone mensen ook in veel gevallen moeten inleveren, zo gaat het in het voetbal ook momenteel (behalve misschien bij Real Madrid en Manchester City).
Ja, hij is alleen bereid om een stap terug te zetten naar een Duitse subtopper of een Engelse middenmotor indien hij daarvoor financieel gecompenseerd wordt. Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:41 schreef thewishmaster het volgende:
Begint er een patroon zichtbaar te worden, Plato?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |