abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:08:10 #101
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71287802
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Alleen komt die niet dus dat wordt 4 uur per dag ronjes lopen voor de komende 5 maanden
Tottenham lijkt hem te willen. Mooie club in een mooiere competitie dan de Duitse. Geruchten over Arsenal doen nog altijd de ronde, en nu duiken ze van AC Milan ook alweer op. Dat zijn al drie clubs die hem willen of overwegen hem te nemen als ze hun A-target niet kunnen krijgen.

Het is pas eind juli, clubs hebben nog ruim een maand de tijd om bij Real aan te kloppen.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:13:53 #102
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71287984
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Alleen komt die niet dus dat wordt 4 uur per dag ronjes lopen voor de komende 5 maanden
En dat baseer je op?
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:15:48 #103
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_71288052
Manchester United is ook pas sindskort de transfermarkt opgegaan (op Owen en Valencia na), las gisteren een berichtje dat Ferguson ¤70 miljoen te besteden heeft gekregen. Niet dat ik nu wil zeggen dat United Huntelaar wil hebben, maar ik wil wel zeggen dat veel clubs gewoon nog bezig zijn met hun selectie samen te stellen, en dat er vast nog wel meer interesse voor Huntelaar komt.
2000 light years from home
pi_71288381
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:08 schreef twi het volgende:

[..]

Tottenham lijkt hem te willen. Mooie club in een mooiere competitie dan de Duitse. Geruchten over Arsenal doen nog altijd de ronde, en nu duiken ze van AC Milan ook alweer op. Dat zijn al drie clubs die hem willen of overwegen hem te nemen als ze hun A-target niet kunnen krijgen.

Het is pas eind juli, clubs hebben nog ruim een maand de tijd om bij Real aan te kloppen.
Totenham gaat niet nog een spits van 20 miljoen kopen als ze er al 4 hebben rondlopen die samen 70 miljoen gekost hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71288410
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:13 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

En dat baseer je op?
Kwaliteiten van Huntelaar, financiele situatie van mogelijk geinteresseerde clubs en eerdere transfers van spitsen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71288867
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Totenham gaat niet nog een spits van 20 miljoen kopen als ze er al 4 hebben rondlopen die samen 70 miljoen gekost hebben
Redknapp wil naar het schijnt ook af van Pavlyuchenko en Bent.
pi_71288910
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Redknapp wil naar het schijnt ook af van Pavlyuchenko en Bent.
Maar die zijn net zo moeilijk te verkopen als Huntelaar
pi_71289076
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Redknapp heeft zelf geroepen Huntelaar te willen hebben omdat hij perfect in het systeem past. So who cares of hij die andere dumpt. Real koopt toch ook eerst voordat ze dumpen, zonder dat ze het geld hebben om te kopen.
pi_71289094
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Pavlyuchenko wel ja na persoonlijk een dramatisch seizoen te hebben meegemaakt. Voor Bent is er wel interesse, met name van Villa.
pi_71289111
Maar dan zal Bent nog steeds verkocht moeten worden voordat Spurs ooit serieus wordt
pi_71289129
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:45 schreef opinionr het volgende:

[..]

Redknapp heeft zelf geroepen Huntelaar te willen hebben omdat hij perfect in het systeem past. So who cares of hij die andere dumpt. Real koopt toch ook eerst voordat ze dumpen, zonder dat ze het geld hebben om te kopen.
Spurs is geen Real
  vrijdag 24 juli 2009 @ 15:48:44 #112
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_71289162
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Spurs is geen Real
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71289892
De clubs waren er een transfer bedrag overeen gekomen..
Huntelaar stelt vervolgens te hoge salaris eisen..
Deal ketst af.
Dus ja, huntelaar is de dwarsligger.

Als je voor je sport leeft, dan wil je elke week spelen!
Desnoods voor minder geld. En zelfs met een minder salaris krijgt (verdienen wil ik het niet noemen) hij nog meer dan modaal..
De geintresseerde clubs haken eerder af op zijn eisen dan op die van Real.
Dus als er een leuke club komt die een transferbedrag op wil hoesten, dan moet hij niet zeiken en akkoord gaan met een wat lager loon.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 16:17:04 #114
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_71289937
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:15 schreef Stinger__ het volgende:
Deal ketst af.

Desnoods voor minder geld. En zelfs met een minder salaris krijgt (verdienen wil ik het niet noemen) hij nog meer dan modaal..
Dus als er een leuke club komt die een transferbedrag op wil hoesten, dan moet hij niet zeiken en akkoord gaan met een wat lager loon.
Leer lezen beunhaas.

Huntelaar was al rond met Stuttgart, hij wilde alleen van Real Madrid nog een paar miloentjes mee krijgen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71290178
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:15 schreef Stinger__ het volgende:
Deal ketst af.

Nog 5 weken gast.
pi_71291060
Hmm, waar zal die gaan spelen, dan toch ManU?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:04:15 #117
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71291544
quote:
'Salaris Huntelaar te hoog voor Spurs'
Van onze Telesportredactie
Londen - Tottenham-coach Harry Redknapp vreest dat Klaas-Jan Huntelaar te duur is voor de Londense club. In The Daily Mail laat hij weten dat de club niet van plan is belachelijke salarissen te betalen. De duurste spelers van Tottenham moeten het doen met ongeveer 55.000 euro per week. "Huntelaar verdient nu veel meer, dus ik denk niet dat hij haalbaar is", aldus Redknapp.

Donderdag werd al bekend dat Huntelaar niet naar VfB Stuttgart ging, omdat de spits niet tevreden was over de afhandeling van zijn contract met Real Madrid.

Ook Peter Crouch zou te duur zijn voor de Spurs, die op zoek zijn naar een aanvaller.
pi_71291589
Er zullen sowieso weinig clubs het salaris dat Real aan Huntelaar uitbetaald willen of kunnen betalen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_71291606
Dat wordt 5 maanden rondjes lopen want een andere kandidaat is er niet
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:07:31 #120
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71291667
Och, de transferperiode is nog lang en ik denk dat Klaas Jan wel inbindt als het langer gaat duren. Tenzij hij echt Bogarde na wil doen.
pi_71291732
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 16:17 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Leer lezen beunhaas.

Huntelaar was al rond met Stuttgart, hij wilde alleen van Real Madrid nog een paar miloentjes mee krijgen.
Precies.. dus hij laat een deal afketsen omdat HIJ geld wil zien..
Dat geld zou het verschil zijn tussen zijn netto loon bij real en bij Stuttgart.
Dus het is afgeketst op geld! Niet op sportieve gronden.

Snap je het nu, of moet ik Jip en Janneke taal gebruiken? Of plaatjes?
pi_71291796
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:07 schreef Prosac het volgende:
Och, de transferperiode is nog lang en ik denk dat Klaas Jan wel inbindt als het langer gaat duren. Tenzij hij echt Bogarde na wil doen.
Als er geen club komt die een overeenstemming bereikt met Real sws niet

De clubs die Huntelaar willen hebben en kunnen betalen groeien niet aan een boom en die ene die wel wil heeft ie zelf afgezegd omdat hij meer knaken wilde
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:53:57 #123
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_71292923
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:09 schreef Stinger__ het volgende:

[..]

Precies.. dus hij laat een deal afketsen omdat HIJ geld wil zien..
Dat geld zou het verschil zijn tussen zijn netto loon bij real en bij Stuttgart.
Dus het is afgeketst op geld! Niet op sportieve gronden.

Snap je het nu, of moet ik Jip en Janneke taal gebruiken? Of plaatjes?
quote:
Stuttgart zou achttien miljoen euro betalen aan de Madrilenen. Daarop beloofde Real het verschil in salaris compenseren. Maar van dat laatste zien de Spanjaarden nu toch weer af.
Dus toch niet helemaal Huntelaar zn fout.
#FreeHat
pi_71292976
Genoeg spelers die afzien van een %, zelf meebetalen aan een transfer en/of met minder salaris genoeg nemen

Huntelaar niet en dat tekent de persoon.
pi_71293144
Kneusje Huntelaar, waarom gaatie nou weer moeilijk doen over geld

Dacht altijd dat het wel een eerlijke gozer was maar dit valt me vies tegen en zegt veel over het voetbal tegenwoordig.
pi_71293207
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:01 schreef Jasza het volgende:

Dacht altijd dat het wel een eerlijke gozer was maar dit valt me vies tegen en zegt veel over het voetbal tegenwoordig.
Genoeg spelers die dat niet doen
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:07:55 #127
6941 APK
Factual, I think.
pi_71293301
quote:

Volgens mij wil hij gewoon niet naar een Duitse kutclub.
Komt vast nog wel goed.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_71293318
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:07 schreef APK het volgende:

[..]

Volgens mij wil hij gewoon niet naar een Duitse kutclub.
Komt vast nog wel goed.
Sinds wanneer is Spurs een ploeg uit Duitsland

Ik zou als ik hem was gelijk erheen gaan, Engeland ligt hem het beste.
pi_71293368
quote:

Wat is er oneerlijk aan? Hij zegt toch niet dat hij niks om geld geeft? Ik geef hem groot gelijk.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:12:02 #130
236335 neen
schone schijn
pi_71293404
Spurs is ook een kutclub
het lijkt niet wat het is
pi_71293406
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:10 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat is er oneerlijk aan? Hij zegt toch niet dat hij niks om geld geeft? Ik geef hem groot gelijk.
Ik ook als Real hem de komende 5 maanden rondjes laten lopen in zijn eentje op een bijveld. Eens kijken wie dat het langste uithoudt
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:12:34 #132
6941 APK
Factual, I think.
pi_71293416
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:08 schreef Jasza het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Spurs een ploeg uit Duitsland

Ik zou als ik hem was gelijk erheen gaan, Engeland ligt hem het beste.
Ik heb het over Stuttgart, lampie.
pi_71293531
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik ook als Real hem de komende 5 maanden rondjes laten lopen in zijn eentje op een bijveld. Eens kijken wie dat het langste uithoudt
4 miljoen bruto verdienen in een gunstig Spaans belastingklimaat versus de helft in Engeland, waar netto nog veel minder van overblijft?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:19:18 #134
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_71293579
quote:

[..]

Je plaat blijft hangen
pi_71293617
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:17 schreef cultheld het volgende:

[..]

4 miljoen bruto verdienen in een gunstig Spaans belastingklimaat versus de helft in Engeland, waar netto nog veel minder van overblijft?
Niet alle spelers zijn als Bogarde.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71293629
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:17 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee, 4 miljoen bruto krijgen waar je niet serieus genomen wordt, iedereen je haat en je 6 maanden lang rondjes kan lopen in je eentje

of

2 miljoen bruto(is alvast meer als hij bij Tottenham tekent, wat overigens niet gaat gebeuren) en waar je serieus genomen wordt, iedere wedstrijd in een mooie competitie kan spelen, goals kan scoren en het WK kan halen

Bogarde kiest voor 1 een sportman voor 2
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:23:08 #137
6941 APK
Factual, I think.
pi_71293676
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:19 schreef _Mike_ het volgende:

Je plaat blijft hangen
Hij loopt rondjes.
pi_71293756
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, 4 miljoen bruto krijgen waar je niet serieus genomen wordt, iedereen je haat en je 6 maanden lang rondjes kan lopen in je eentje

of

2 miljoen bruto(is alvast meer als hij bij Tottenham tekent, wat overigens niet gaat gebeuren) en waar je serieus genomen wordt, iedere wedstrijd in een mooie competitie kan spelen, goals kan scoren en het WK kan halen

Bogarde kiest voor 1 een sportman voor 2
Daar hoef je geen Bogarde voor te heten.

Anno 2009 hoef je als speler niet als een knipmes te buigen voor de grillen van je werkgever. Van der Vaart, Robben en Drenthe blijven ook lekker zitten en geef ze eens ongelijk.
pi_71293812
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Daar hoef je geen Bogarde voor te heten.

Anno 2009 hoef je als speler niet als een knipmes te buigen voor de grillen van je werkgever. Van der Vaart, Robben en Drenthe blijven ook lekker zitten en geef ze eens ongelijk.
Appels met peren
pi_71293913
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Appels met peren
Waarom?
pi_71293954
Omdat zij niet weg moeten en wel kans krijgen en hebben op speeltijd
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:35:10 #142
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71293961
quote:

[..]

Ik ook als Real hem de komende 5 maanden rondjes laten lopen in zijn eentje op een bijveld.
Dat heb je nu al drie keer gezegd, we weten nu heus wel dat je er zo over denkt.
pi_71293979
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat zij niet weg moeten en wel kans krijgen en hebben op speeltijd
Ik las juist dat op Sneijder na alle Nederlanders moeten vertrekken.
pi_71294004
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik las juist dat op Sneijder na alle Nederlanders moeten vertrekken.
Waar?

Hebben ze ook net als Huntelaar geen nummer gekregen en moesten ze net als Huntelaar achterblijven in Madrid terwijl de rest van het team naar Ierland ging?
pi_71294248
Spelers die liever maandenlang op het trainingsveld rondlopen voor een paar duiten meer, kan je toch niet serieus nemen als professioneel sporter? Dan zit je echt om de verkeerde redenen in het vak, en bovendien zegt het wel wat over je beperkte persoonlijkheid.

Ik kan me ook niet voorstellen dat Huntalaar zo is. Hij zal willen vechten voor een plek, maar als dat een verloren gevecht is zal hij verder zoeken. Hij wil toch zeker ook naar het WK?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:47:25 #146
166976 DuvelDuvel
pi_71294285
Alle spelers behalve Sneijder zijn te koop op dit moment. Drenthe is al gelinkt aan Fiorentina. Van der Vaart heeft ook geen uitzicht op minuten dus zal ook vertrekken.
#FreeHat
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:50:06 #147
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71294360
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:45 schreef mcyodogg het volgende:
Spelers die liever maandenlang op het trainingsveld rondlopen voor een paar duiten meer, kan je toch niet serieus nemen als professioneel sporter? Dan zit je echt om de verkeerde redenen in het vak, en bovendien zegt het wel wat over je beperkte persoonlijkheid.

Ik kan me ook niet voorstellen dat Huntalaar zo is. Hij zal willen vechten voor een plek, maar als dat een verloren gevecht is zal hij verder zoeken. Hij wil toch zeker ook naar het WK?
Ik denk ook dat hij wel al vertrekken, maar dat wil niet zeggen dat hij het eerste aanbod maar moet accepteren omdat Real dat zo graag wil.

Ik vind ook niet dat het iets over een 'beperkte persoonlijkheid' zegt. Als ik van mijn baas te horen krijg dat ik weg moet, maar dat hij een baan voor me gevonden heeft bij een ander bedrijf waar ik niet heen wil en bovendien veel minder ga verdienen doe ik dat ook absoluut niet.
pi_71294372
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Alle spelers behalve Sneijder zijn te koop op dit moment. Drenthe is al gelinkt aan Fiorentina. Van der Vaart heeft ook geen uitzicht op minuten dus zal ook vertrekken.
Te koop zijn of weg moeten is niet het zelfde
pi_71294395
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:50 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat hij wel al vertrekken, maar dat wil niet zeggen dat hij het eerste aanbod maar moet accepteren omdat Real dat zo graag wil.

Ik vind ook niet dat het iets over een 'beperkte persoonlijkheid' zegt. Als ik van mijn baas te horen krijg dat ik weg moet, maar dat hij een baan voor me gevonden heeft bij een ander bedrijf waar ik niet heen wil en bovendien veel minder ga verdienen doe ik dat ook absoluut niet.
Ik denk dat Huntelaar heel blij mag zijn met elk bod dat hij krijgt
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:52:06 #150
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71294418
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik denk dat Huntelaar heel blij mag zijn met elk bod dat hij krijgt
Je doet nu net alsof hij deel uitmaakt van team-VVCS en in zijn handen mag klappen als Telstar hem een minimumcontractje aanbiedt.
pi_71294421
quote:

[..]

En als je anders heel de dag de koffie moet gaan inschenken of moet gaan kopieren?
pi_71294449
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:52 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Je doet nu net alsof hij deel uitmaakt van team-VVCS en in zijn handen mag klappen als Telstar hem een minimumcontractje aanbiedt.
Noem eens 3 serieuze clubs op die hem kunnen betalen en willen hebben?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:53:54 #153
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71294466
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En als je anders heel de dag de koffie moet gaan inschenken of moet gaan kopieren?
In eerste instantie zal ik dat dan gaan doen en in de tussentijd zoek ik zelf wat anders en neem ik een advocaat in de arm om een fikse ontslagpremie af te dwingen.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:54:50 #154
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71294495
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Noem eens 3 serieuze clubs op die hem kunnen betalen en willen hebben?
Welke clubs hem willen hebben weet ik niet, maar volgens de geruchten hebben Arsenal en Milan interesse en die lijken me beiden zeker in staat hem te betalen. Daarnaast zouden ook Tottenham en Roma nog in de running zijn.
pi_71294524
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:53 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

In eerste instantie zal ik dat dan gaan doen en in de tussentijd zoek ik zelf wat anders en neem ik een advocaat in de arm om een fikse ontslagpremie af te dwingen.
Lijkt me slim in zo'n kleine wereld als de voetbalwereld.

Verder kan Real hem gewoon rondjes laten lopen, net zoals een wakkere werkgever jou kan laten kopieren, de koffie rond laten brengen, laten vegen of de post laten rondbrengen
pi_71294557
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:54 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Welke clubs hem willen hebben weet ik niet, maar volgens de geruchten hebben Arsenal en Milan interesse en die lijken me beiden zeker in staat hem te betalen. Daarnaast zouden ook Tottenham en Roma nog in de running zijn.
Roma, Milan kunnen hem niet betalen, Arsenal en Tottenham kunnen hem betalen maar willen het niet
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:57:14 #157
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71294562
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Lijkt me slim in zo'n kleine wereld als de voetbalwereld. Verder kan Real hem gewoon rondjes laten lopen, net zoals een wakkere werkgever jou kan laten kopieren, kan laten kopieren, kan laten vegen of de post laten rondbrengen
Zo wakker is die werkgever niet in zo'n geval, want ik ben beduidend duurder dan het personeel dat dat normaal doet en als hij slim is zorgt hij dus dat er een aanvaardbaar compromis komt.
pi_71294615
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:57 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Zo wakker is die werkgever niet in zo'n geval, want ik ben beduidend duurder dan het personeel dat dat normaal doet en als hij slim is zorgt hij dus dat er een aanvaardbaar compromis komt.
Totdat je de werkgever zich tegen in het harnas werkt, iets waar Huntelaar nu mee bezig is
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:00:10 #159
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71294651
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Totdat je de werkgever zich tegen in het harnas werkt, iets waar Huntelaar nu mee bezig is
Huntelaar komt op voor zijn rechten en laat zich niet met het eerste beste aanbod van Real afpoeieren. Lijkt me niet meer dan verstandig.
pi_71294689
quote:

[..]

Dat eerste was in algemene zin bedoeld. Als je ergens overbodig verklaard wordt, maar toch nog met een lach op je gezicht je salaris int met niets doen, dan weet ik niet of je de meest voorbeeldige persoon bent. Althans niet naar mijn mening.

Huntelaar hoeft ook zeker niet het eerste beste bod te accepteren - helemaal niet op initiatief van Madrid - , maar op een gegeven moment is de transferperiode bijna voorbij en dan sta je voor een dilemma. Blijven of toch wat cash inleveren voor speeltijd.
pi_71294728
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:00 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Huntelaar komt op voor zijn rechten en laat zich niet met het eerste beste aanbod van Real afpoeieren. Lijkt me niet meer dan verstandig.
Een bod van 18 miljoen euro van Stuttgart afdoen als een eerste beste bod
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:03:47 #162
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71294748
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:01 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Dat eerste was in algemene zin bedoeld. Als je ergens overbodig verklaard wordt, maar toch nog met een lach op je gezicht je salaris int met niets doen, dan weet ik niet of je de meest voorbeeldige persoon bent. Althans niet naar mijn mening.

Huntelaar hoeft ook zeker niet het eerste beste bod te accepteren - helemaal niet op initiatief van Madrid - , maar op een gegeven moment is de transferperiode voorbij en dan sta je voor een dilemma. Blijven of toch wat cash inleveren voor speeltijd.
De transferperiode is nog lang niet voorbij en afgezien daarvan hangt het er maar net vanaf waarom je overbodig verklaard wordt. Als dat komt doordat het bedrijf bijna failliet is dan is dat een heel ander verhaal dan als er veel duurder personeel voor jouw functie aangetrokken wordt, terwijl je er zelf pas net bent en helemaal niet slecht gefunctioneerd hebt.
pi_71294772
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:01 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Huntelaar hoeft ook zeker niet het eerste beste bod te accepteren - helemaal niet op initiatief van Madrid - , maar op een gegeven moment is de transferperiode bijna voorbij en dan sta je voor een dilemma. Blijven of toch wat cash inleveren voor speeltijd.
Als hij lang genoeg wacht kan hij nergens meer heen. De meeste clubs zijn al voorzien
pi_71294797
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:03 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

De transferperiode is nog lang niet voorbij en afgezien daarvan hangt het er maar net vanaf waarom je overbodig verklaard wordt. Als dat komt doordat het bedrijf bijna failliet is dan is dat een heel ander verhaal dan als er veel duurder personeel voor jouw functie aangetrokken wordt, terwijl je er zelf pas net bent en helemaal niet slecht gefunctioneerd hebt.
Als je kijkt naar de spitsen die getransfereerd zijn, zijn de kaarten al een heel eind geschut
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:05:32 #165
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71294798
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Een bod van 18 miljoen euro van Stuttgart afdoen als een eerste beste bod
Dat was een bod voor de club, voor hem persoonlijk was het kennelijk niet goed genoeg.
pi_71294814
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:05 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat was een bod voor de club, voor hem persoonlijk was het kennelijk niet goed genoeg.
En dat zegt veel over de persoon
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:06:08 #167
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71294816
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je kijkt naar de spitsen die getransfereerd zijn, zijn de kaarten al een heel eind geschut
De ervaring van de laatste jaren leert dat er eind augustus nog heel veel transfers plaatsvinden.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:06:49 #168
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71294845
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En dat zegt veel over de persoon
Inderdaad, hij laat zien dat hij ruggegraat heeft.
pi_71294868
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:06 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

De ervaring van de laatste jaren leert dat er eind augustus nog heel veel transfers plaatsvinden.
De ervaring van de laatste jaren is dat er veel meer transfers waren dan nu

City en Real gaven geld uit, daardoor zat er nog wat vaart in de transfermarkt want anders zat hij volledig op slot
pi_71294894
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:06 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Inderdaad, hij laat zien dat hij ruggegraat heeft.

Dat liet Bogarde ook zien
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:09:28 #171
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71294922
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat liet Bogarde ook zien
De vergelijking met Bogarde gaat vooralsnog volledig mank aangezien zijn situatie jaren geduurd heeft en het bij Huntelaar pas sinds heel recent zo is.
pi_71294964
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:09 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

De vergelijking met Bogarde gaat vooralsnog volledig mank aangezien zijn situatie jaren geduurd heeft en het bij Huntelaar pas sinds heel recent zo is.
Huntelaar heeft dus minder ruggegraat dan Bogarde, of werkt dat zo niet?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:12:15 #173
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71295001
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Huntelaar heeft dus minder ruggegraat dan Bogarde, of werkt dat zo niet?
Het is inderdaad niet zo zwart wit als jij de zaken weleens wil presenteren.

Overigens vind ik inderdaad dat Bogarde op een bepaalde manier volledig in zijn recht stond.
pi_71295039
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:03 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het in dit geval veel uitmaakt. Uiteindelijk heb je alleen jezelf er (sportief) mee, als je besluit om je werkgever maar eens even te pesten om hun wanbeleid. Het speelt ook mee dat het om een voetballer gaat.

Als je 25 bent en je werkt bij een energiebedrijf en je gaat even op je handen zitten voor een aardige vergoeding, is dat nog een stuk begrijpelijker dan voor een 25-jarige voetballer die nog 8 jaar loopbaan in zich heeft en potentieel je reputatie kapot maakt. Zelfs een seizoen zo kan je totaal uit de picture halen.
pi_71295050
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:12 schreef Plato1980 het volgende:
Overigens vind ik inderdaad dat Bogarde op een bepaalde manier volledig in zijn recht stond.
Je bent alleen niks waard als topsporter
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:15:05 #176
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71295072
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:13 schreef mcyodogg het volgende:

potentieel je reputatie kapot maakt.
Dat vind ik dus echt niet, het zegt vooral iets over Real.
pi_71295093
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:13 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ik weet niet of het in dit geval veel uitmaakt. Uiteindelijk heb je alleen jezelf er (sportief) mee, als je besluit om je werkgever maar eens even te pesten om hun wanbeleid. Het speelt ook mee dat het om een voetballer gaat.

Als je 25 bent en je werkt bij een energiebedrijf en je gaat even op je handen zitten voor een aardige vergoeding, is dat nog een stuk begrijpelijker dan voor een 25-jarige voetballer die nog 8 jaar loopbaan in zich heeft en potentieel je reputatie kapot maakt. Zelfs een seizoen zo kan je totaal uit de picture halen.
Half seizoen al.

De voetbalwereld is ook uiterst klein, je snijdt er echt alleen jezelf mee in de vingers. Real overleeft ook met Huntelaar op een bijveldje wel
pi_71295115
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:15 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat vind ik dus echt niet, het zegt vooral iets over Real.
Volgens mij begijp je nog niet helemaal hoe groot Real is
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:23:29 #179
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71295274
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Volgens mij begijp je nog niet helemaal hoe groot Real is
Ik zie het verband niet met mijn post.
pi_71295435
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:23 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik zie het verband niet met mijn post.
Jij denkt echt dat Real het wat interesseert als Huntelaar zorgt voor een slecht image?

De spelers staan toch wel in de rij
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:29:55 #181
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71295482
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jij denkt echt dat Real het wat interesseert als Huntelaar zorgt voor een slecht image?

De spelers staan toch wel in de rij
Dat zei ik niet, ik zei alleen dat deze actie heel veel zegt over Real en haast niets over Huntelaar.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:31:03 #182
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71295521
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:29 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat zei ik niet, ik zei alleen dat deze actie heel veel zegt over Real en haast niets over Huntelaar.
Huntelaar heeft toch ook een plaat voor zijn hoofd als hij perse hetzelfde salaris wilt houden. Hij zit nu bij de absolute wereldtop en zit dus op zijn top qua salaris. Naar welke Europese subtopper hij ook gaat, hij zal in salaris achteruit moeten.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:32:20 #183
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71295555
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:31 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Huntelaar heeft toch ook een plaat voor zijn hoofd als hij perse hetzelfde salaris wilt houden. Hij zit nu bij de absolute wereldtop en zit dus op zijn top qua salaris. Naar welke Europese subtopper hij ook gaat, hij zal in salaris achteruit moeten.
Tenzij Real dat (voor een deel) compenseert.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:33:51 #184
144262 thewishmaster
pi_71295606
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:32 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Real is toch geen Sinterklaas die spelers maar even gaat compenseren. Dan gaat meneer maar terug van 4 miljoen naar 3 miljoen, wat een probleem is dat zeg.
pi_71295622
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:32 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

En dat gaat Real niet doen en zijn nieuwe club ook niet

Dat hij maar een 5 jarig contract tekent bij zijn nieuwe club, dan krijgt hij voor een lager salaris langer zekerheid
pi_71295647
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:33 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Real is toch geen Sinterklaas die spelers maar even gaat compenseren. Dan gaat meneer maar terug van 4 miljoen naar 3 miljoen, wat een probleem is dat zeg.
Don't fuck with Winston Klaas Jan
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:35:19 #187
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71295656
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:33 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Real is toch geen Sinterklaas die spelers maar even gaat compenseren.
Sinterklaas sluit geen rechtsgeldige contracten af, Real wel. Door Huntelaar tegemoet te komen besparen ze bovendien sowieso veel geld daar het merendeel van zijn salaris door de nieuwe club betaald zal worden.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:36:08 #188
144262 thewishmaster
pi_71295671
We zitten in een economische crisis waarin de gewone mensen ook in veel gevallen moeten inleveren, zo gaat het in het voetbal ook momenteel (behalve misschien bij Real Madrid en Manchester City).
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:36:15 #189
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71295676
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En dat gaat Real niet doen en zijn nieuwe club ook niet
Knap dat jij dat allemaal al weet.
pi_71295691
Klaas hoeft toch niet zo nodig weg? Hij zit daar net in Spanje en Real wil hem meteen weer wegdoen na een half jaar Als je 'm zo graag wil zien oprotten dan moet je 'm maar geld meegeven. Dat hij zo tegengewerkt gaat worden vind ik hooguit kinderachtig van Real, alsof Stuttgart zo'n aansprekende club is
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:37:04 #191
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71295701
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:36 schreef thewishmaster het volgende:
We zitten in een economische crisis waarin de gewone mensen ook in veel gevallen moeten inleveren, zo gaat het in het voetbal ook momenteel (behalve misschien bij Real Madrid en Manchester City).
Real heeft laten zien geld genoeg te hebben dus daar heeft Huntelaar terecht geen boodschap aan.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:37:48 #192
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71295723
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:36 schreef TiMPiN het volgende:
Klaas hoeft toch niet zo nodig weg? Hij zit daar net in Spanje en Real wil hem meteen weer wegdoen na een half jaar Als je 'm zo graag wil zien oprotten dan moet je 'm maar geld meegeven. Dat hij zo tegengewerkt gaat worden vind ik hooguit kinderachtig van Real, alsof Stuttgart zo'n aansprekende club is
Tja, zo werkt dat he.. Nieuwe verkiezingen, nieuwe President = nieuwe spelers.
En als Pérez dan ook nog gekozen wordt weet je wel hoe laat het is...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:39:27 #193
144262 thewishmaster
pi_71295778
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:37 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Real heeft laten zien geld genoeg te hebben dus daar heeft Huntelaar terecht geen boodschap aan.
Dus dan zet je je carriere en een uitverkiezing voor het WK volgend jaar maar op het spel?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:40:17 #194
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71295801
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:39 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dus dan zet je je carriere en een uitverkiezing voor het WK volgend jaar maar op het spel?
Hij slaat 1 aanbieding af, dat is even iets anders dan je loopbaan op het spel zetten .
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:40:49 #195
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_71295820
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:39 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Er zijn nog 5 weken te gaan
pi_71295821
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:37 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Tja, zo werkt dat he.. Nieuwe verkiezingen, nieuwe President = nieuwe spelers.
En als Pérez dan ook nog gekozen wordt weet je wel hoe laat het is...
Dat snap ik ook wel, alleen dat gekanker op Huntelaar...alsof ie Arsenal heeft afgewezen Comeon van Spanje naar Duitsland is gewoon niet aantrekkelijk.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:41:16 #197
144262 thewishmaster
pi_71295834
Looneis Huntelaar is ook Spurs te gortig
Het salaris van Klaas-Jan Huntelaar kan ook een mogelijk overgang naar Tottenham Hotspur in de weg komen te staan. De Londenaren zijn niet bij machte om het loon dat de spits bij Real Madrid ontvangt te evenaren.

Eerder al zag Huntelaar een overgang naar VfB Stuttgart om diezelfde reden afketsen. De spits heeft in Madrid nog een doorlopend contract en is niet bereid om veel in te leveren. Huntelaar hoopt dan ook dat de Spaanse club een eventuele koper de helpende hand biedt.

Dat zal in het geval van Tottenham Hotspur noodzakelijk zijn. De Engelse club komt volgens manager Harry Redknapp 'niet eens in de buurt' van het bedrag dat de Nederlander in Spanje maandelijks op zijn rekening mag bijschrijven.

"Directeur Daniel Levy heeft met Real Madrid gesproken, maar wat hij verdient kunnen wij niet betalen", zegt Redknapp in gesprek met The Daily Mail. "Ik denk dat Stuttgart alles probeerde om een akkoord te bereiken, maar Real was niet bereid om hier aan mee te werken."

"Ik ben er van overtuigd dat wij met dezelfde problemen te maken krijgen. Ik zie het op dit moment niet gebeuren. Lonen zijn een moeilijk punt. We betalen goed geld, maar we gaan ons niet inlaten met exorbitante salarissen."

Daarmee doelt Redknapp mede op Manchester City. The Citizens 'belonen' hun nieuwe aankopen met torenhoge salarissen en troeven zo de concurrentie af. "Ik was ook geīnteresseerd in Gareth Barry en Roque Santa Cruz, maar we kwamen niet eens in de buurt van de salarissen die City hen aanbood."
Bron: http://www.voetbalprimeur(...)Spurs_te_gortig.html

Begint er een patroon zichtbaar te worden, Plato?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:41:34 #198
166976 DuvelDuvel
pi_71295846
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:36 schreef thewishmaster het volgende:
Je kan voetbal niet vergelijken met de maatschappij. Er zijn genoeg teams die veel geld verdienen en een mooi salaris willen betalen.
#FreeHat
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:41:55 #199
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_71295857
Twee aanbiedingen met nog 5 weken te gaan, wooohoo
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:42:43 #200
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71295882
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:41 schreef thewishmaster het volgende:
Begint er een patroon zichtbaar te worden, Plato?
Ja, hij is alleen bereid om een stap terug te zetten naar een Duitse subtopper of een Engelse middenmotor indien hij daarvoor financieel gecompenseerd wordt. Lijkt me niet meer dan logisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')