ik zou mijn blinde oma nog niet naar Philips scherm laten kijkenquote:
Ik vind het beeld van andere merken veel minder mooi en scherp.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou mijn blinde oma nog niet naar Philips scherm laten kijken
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:44 schreef Wupppie het volgende:
je maakte van je oog een holletje?
is dat een nieuwe term voor skullfucking?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:49 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind het beeld van andere merken veel minder mooi en scherp.
Van je handen een holquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:44 schreef Wupppie het volgende:
je maakte van je oog een holletje?
is dat een nieuwe term voor skullfucking?
Smaken verschillen!quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
dat kan toch![]()
ooh wacht dit is KLB
je bent gek, je ogen zijn stuk_!
we·zen was, waren, i geweest zijn, bestaan: bij wie moet u ~?; ik ben ~ vissen heb gevist; hij mag er ~ais goed voor zijn taak berekend; b) is knap om te zienquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:56 schreef Rio het volgende:
Is dit een verkapte manier om te zeggen dat je de tv die je wilt niet kan betalen? En wezen is geen werkwoord. Ik wens je een onhandige kwaal toe.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:56 schreef Rio het volgende:
Is dit een verkapte manier om te zeggen dat je de tv die je wilt niet kan betalen? En wezen is geen werkwoord. Ik wens je een onhandige kwaal toe.
FAALquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
we·zen was, waren, i geweest zijn, bestaan: bij wie moet u ~?; ik ben ~ vissen heb gevist; hij mag er ~ais goed voor zijn taak berekend; b) is knap om te zien
Ik zie wel degelijk verschil in kwaliteit.quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:07 schreef Sjibble het volgende:
[..]
[..]
FAAL
En nu ontopic..
Kom op, jullie hebben ze toch zien staan?
Ik zie geen verschil in kwaliteit. En dat ie 200 watt zuiniger is kan me niks rotten.
Want helaas zijn er stupide mensen die die dingen toch kopen. En dat ie "Ultra-slim" is heb je ook geen hol aan, of wel?
Waarom niet?quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:13 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom een dure LCD kopen wanneer je al prima Plasma's hebt voor onder de 1200 euro!?
van fijn gemalen poppenstront zekerquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:13 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom een dure LCD kopen wanneer je al prima Plasma's hebt voor onder de 1200 euro!?
Dan is het toch nog steeds LCD? wtf..quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:20 schreef Bafnek het volgende:
Poephoofd. Dit is ook LED backlight. Geen OLED.
oftewel slechte kwaliteitquote:
Omdat een plasma in de meeste opzichten sowieso beter is dan LCD.quote:
Nee, gewoon eentje van Panasonic.quote:
nee je hebt ook led backlitquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:23 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dan is het toch nog steeds LCD? wtf..
ja want als er panasonic opstaat betekent het automatisch dat het goed isquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat een plasma in de meeste opzichten sowieso beter is dan LCD.
[..]
Nee, gewoon eentje van Panasonic.
LCD is het type paneel, het zegt niets over de backlight. Misschien dat jij mij kan uitleggen waar CCFL-lamp verstopt zit in Liquid Crystal Display, maar ik kan het niet vindenquote:
Waarom zou het niet goed zijn? Panasonic is een prima merk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want als er panasonic opstaat betekent het automatisch dat het goed is
quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
LCD is het type paneel, het zegt niets over de backlight. Misschien dat jij mij kan uitleggen waar CCFL-lamp verstopt zit in Liquid Crystal Display, maar ik kan het niet vinden.
[..]
Waarom zou het niet goed zijn? Panasonic is een prima merk.
dat weet ik ook.quote:
zullen we maar niet over de geluidskwaliteit hebben?quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:27 schreef Bevin het volgende:
Ik heb ook zo'n samsung apparaat en dat ding geeft idd een kutbeeld
led van smasung is dacht ik gewoon tft met led backlit daardoor zuinger en dunner, het beeld zelf word niet genereerd dmw led zoals dat bij oled wel isquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:36 schreef Sjibble het volgende:
[..]
dat weet ik ook.
Maar ik hoor mensen zeggen dat LED beter is dan OLED, en OLED dus geen toekomst meer heeft?
Waarom maken ze geen OLED's. Ik denk dat het anders veel te duur is, want dat ding heeft alle voordelen
Bedankt voor je Wikipedia-link, maar dat een backlight gebruikt wordt in LCD-schermen wil niet zeggen dat elk LCD-scherm een backlight heeft. Gaarne ontvang ik een inhoudelijke en tevens correcte reactie.quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Backlight
panasonic is idd een prima merk neemt niet weg dat ze niet louter goede producten maken
Ik heb altijd geluid uitquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:38 schreef Sjibble het volgende:
[..]
zullen we maar niet over de geluidskwaliteit hebben?
Terwijl die van mij de kwaliteit van een bioscoop heeft (de bass voel je echt in de bank, voor 30 watt boxjes is het wat).
Die zit achter de LCD.quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:48 schreef Merkie het volgende:
LCD is het type paneel, het zegt niets over de backlight. Misschien dat jij mij kan uitleggen waar CCFL-lamp verstopt zit in Liquid Crystal Display, maar ik kan het niet vinden.
Hoe durven ze het dan een LED-TV noemen. Bij LCD denk ik aan hetgeen dat voor de kleur zorgt (liquid crystal display). Dus dat zou vervangen moeten worden door LED.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
led van smasung is dacht ik gewoon tft met led backlit daardoor zuinger en dunner, het beeld zelf word niet genereerd dmw led zoals dat bij oled wel is
oled komt eind van het jaar pas vd consument ivm prijs en ontwikkeling
tuurlijk wel anders word het wel een erg donker schermquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bedankt voor je Wikipedia-link, maar dat een backlight gebruikt wordt in LCD-schermen wil niet zeggen dat elk LCD-scherm een backlight heeft. Gaarne ontvang ik een inhoudelijke en tevens correcte reactie.
Dan mag je hier komen kijken. Mijn Eizo doet dat prima. En ja, ik kan het meten want ik heb een kleurencalibratie unit.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:44 schreef Merkie het volgende:
De noodzaak lijkt me duidelijk, het eerste LCD-scherm met een egale kleurverdeling moet ik nog tegenkomen.
Aha, dat vermoedde ik dus al gezien de prijzen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:39 schreef PeZu het volgende:
led van smasung is dacht ik gewoon tft met led backlit daardoor zuinger en dunner, het beeld zelf word niet genereerd dmw led zoals dat bij oled wel is
ik zie nergens staan dat het beeld gegenereerd wordt door led d eled serie van smasung is ook gewoon een wassen neus en slim bedacht omdat oled in de luch hingquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:47 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Hoe durven ze het dan een LED-TV noemen. Bij LCD denk ik aan hetgeen dat voor de kleur zorgt (liquid crystal display). Dus dat zou vervangen moeten worden door LED.
Noem LCD tv's dan CCFL tv's. For fuck sake
Samsung is lekker misleidend bezig
Begrijp je wat ik bedoel? Wat de merendeel denkt?
Volgens mij praten we langs elkaar heenquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuurlijk wel anders word het wel een erg donker scherm
Er zullen vast wel dure schermen zijn die "perfect" zijn, maar in het goedkope segment zal je nooit een fatsoenlijke CCFL-verlichte LCD-monitor/TV vinden. Met een LED-backlight wordt die kans al vergroot, en het best is natuurlijk OLEDquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan mag je hier komen kijken. Mijn Eizo doet dat prima. En ja, ik kan het meten want ik heb een kleurencalibratie unit.De prullen bij de Mediamarkt zijn inderdaad niks waard qua egale backlight, de wat duurdere schermen hebben dit prima onder controle. Volledig egaal is het niet, maar er zit maar 1 of 2 % fluctuatie in bij een high-end scherm.
nee dat zeg ik toch ook led van samsung is lcd met led backlitquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij praten we langs elkaar heen.
Wat ik duidelijk wil maken: het type backlight (LED of CCFL) verandert niks aan het feit dat het apparaat in kwestie nog steeds een LCD-TV is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |