We weten al dat de LED-HDTV's uit zijn voor de hoofdprijzen.
Nou kosten die dingen het dubbele van een redelijke LCD-TV.
Bij de voordelen dat ze superdun zijn, minder energie verbruiken, ware kleuren weergeven etc.
Maar kom op. Geven de LCD-TV's geen ware kleuren weer? Vooruit, voor sommige hier zal het echt aan hun kont jeuken dat het idd niet zo is.
Kleuren kan je altijd wel instellen in het menu. Zet je ze wat intenser en je hebt toch wel redelijk hetzelfde resultaat waarvan het verschil verwaarloosbaar is. Aangezien de LED puur zwarte pixels hoort te hebben, is dit juist de ideale tv, omdat je niet halfgrijze scenes hebt die zich in het donker afspelen (vooral onder een hoek te zien). Dus zwart hoort zwart te wezen.
Maar nee mensen. Ik stond daar in de winkel, en maakte van mn oog een holletje en legde deze op het scherm, om zo de pixels te bewonderen. En toch, zelfs de LED pixels geven licht terwijl het een zwart scherm hoort te wezen.. PUUR ZWART? Stel falers bij Samsung. Sowieso samsungtv's

Zij horen koelkasten te produceren

En als jullie het niet met me eens zijn, wees het dan met me eens dat de zooi overpriced is en het niks voorstelt. Opgehemelde bende zeg
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img]
Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]