Ik dacht dat binnen twee seizoenen van Twente naar HSV niet verkeerd was. En een jaar nadat je een basisplaats veroverde naar Inter lijkt me toch ook niet langzaam gaan. Met alle respect heeft Ajax de afgelopen jaren ook twee spelers aan HSV verkocht trouwens. Ben het met je eens dat Ajax nog steeds wat meer belangstelling trekt van buitenlandse clubs, maar het is niet meer zo dat spelers daarom dat als hun enige target binnen Nederland zien. Ligt me zelfs iets van bij dat Djuricic H'veen verkoos boven Man U en Ajax. Elia deed overigens hetzelfde met Twente.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Klopt, maar veel spelers weten ook dat je bij een top-3(2?) club eerder en beter in de spotlights komt te staan van de Europese Topclubs. Zie bijvoorbeeld Vermealen: Redelijke/goede verdediger die zomaar door Arsenal word gekocht. Dat was mijns inziens niet gebeurt als ie "maar"(met alle respect) Bij SCH, Twente of FCG had gespeeld.
Er zit nog altijd een verschil tussen het verkopen van je toppers aan HSV of Real Madrid.
Dat Real spelers bij jullie haalt lijkt me de komende tijd uitgesloten met Perez aan de macht. De laatste periode met spelers van minder internationale naam en faam is daar slecht bevallen. En die gaan buiten het kopen van wat Spaans talent niet meer shoppen bij de Europese subtop. Dat even een speler halen lijkt trouwens afgelopen te zijn, of er nu een pact is of niet. De prijzen worden hoger en hoger en dat wordt steeds moeilijker te betalen voor de vaderlandse top. Geen van de 4 genoemde clubs hoeft nog per se te verkopen.quote:Verder kan ik de houding van de subtoppers wel begrijpen, alleen zo is het gewoon. Als Real een speler van ons haalt, halen wij er een van grunn oid, en haalt grunn er weer een van de onderste clubjes of uit het buitenland. Circle of transfers
Dat lag vooral aan Ajax natuurlijk. Zelfs Stevie Wonder kon zien dat De Jong en Van der Vaart op dat moment klaar stonden om de Europese top te bestormen.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:12 schreef kevin6188 het volgende:
De spelers die Ajax aan HSV verkocht - De Jong en Van der Vaart - waren op de momenten dat ze vertrokken geen absolute toppers in het elftal toen. Klinkt raar, maar is wel zo.
alsof az ver gaat komenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:07 schreef SCH het volgende:
Ach, Ajax heeft De Zeeuw nu toch ook weer. Waar ik trouwens niks van begrijp. Wie verlaat er nou een club die CL speelt voor een club in crisis?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |