abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71329277
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:06 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Klopt, maar veel spelers weten ook dat je bij een top-3(2?) club eerder en beter in de spotlights komt te staan van de Europese Topclubs. Zie bijvoorbeeld Vermealen: Redelijke/goede verdediger die zomaar door Arsenal word gekocht. Dat was mijns inziens niet gebeurt als ie "maar"(met alle respect) Bij SCH, Twente of FCG had gespeeld.

Er zit nog altijd een verschil tussen het verkopen van je toppers aan HSV of Real Madrid.
Ik dacht dat binnen twee seizoenen van Twente naar HSV niet verkeerd was. En een jaar nadat je een basisplaats veroverde naar Inter lijkt me toch ook niet langzaam gaan. Met alle respect heeft Ajax de afgelopen jaren ook twee spelers aan HSV verkocht trouwens. Ben het met je eens dat Ajax nog steeds wat meer belangstelling trekt van buitenlandse clubs, maar het is niet meer zo dat spelers daarom dat als hun enige target binnen Nederland zien. Ligt me zelfs iets van bij dat Djuricic H'veen verkoos boven Man U en Ajax. Elia deed overigens hetzelfde met Twente.
quote:
Verder kan ik de houding van de subtoppers wel begrijpen, alleen zo is het gewoon. Als Real een speler van ons haalt, halen wij er een van grunn oid, en haalt grunn er weer een van de onderste clubjes of uit het buitenland. Circle of transfers
Dat Real spelers bij jullie haalt lijkt me de komende tijd uitgesloten met Perez aan de macht. De laatste periode met spelers van minder internationale naam en faam is daar slecht bevallen. En die gaan buiten het kopen van wat Spaans talent niet meer shoppen bij de Europese subtop. Dat even een speler halen lijkt trouwens afgelopen te zijn, of er nu een pact is of niet. De prijzen worden hoger en hoger en dat wordt steeds moeilijker te betalen voor de vaderlandse top. Geen van de 4 genoemde clubs hoeft nog per se te verkopen.
pi_71334385
De spelers die Ajax aan HSV verkocht - De Jong en Van der Vaart - waren op de momenten dat ze vertrokken geen absolute toppers in het elftal toen. Klinkt raar, maar is wel zo.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 26 juli 2009 @ 11:18:29 #253
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71334511
Dat klopt ook, Van der Vaart zat absoluut niet lekker in zijn vel, maar heeft nu bij Real ook niet echt zijn talent van toen waar gemaakt, bij HSV was het wel een topper.
De Jong dacht zich bij HSV verder te kunnen ontwikkelen en dat is aardig gelukt.
  maandag 27 juli 2009 @ 11:40:49 #254
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71360257
Nijland over dit onderwerp:

Vanaf 3.55
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71410878
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:12 schreef kevin6188 het volgende:
De spelers die Ajax aan HSV verkocht - De Jong en Van der Vaart - waren op de momenten dat ze vertrokken geen absolute toppers in het elftal toen. Klinkt raar, maar is wel zo.
Dat lag vooral aan Ajax natuurlijk. Zelfs Stevie Wonder kon zien dat De Jong en Van der Vaart op dat moment klaar stonden om de Europese top te bestormen.
pi_71417609
Dat viel best mee. Vaart stond al 2 jaar stil en De Jong zat regelmatig op de bank
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71417626
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:07 schreef SCH het volgende:
Ach, Ajax heeft De Zeeuw nu toch ook weer. Waar ik trouwens niks van begrijp. Wie verlaat er nou een club die CL speelt voor een club in crisis?
alsof az ver gaat komen
pi_71435954
Mooi topic om te lezen. Vooral de posts van dagizmo.

Het is allemaal afwachten hoe het in de toekomst gaat lopen. Ajax en Feyenoord hebben nu in de kleine plaatsjes zonder grote voetbalclubs nog vaak de meeste fans. Maar dat zal op een gegeven moment toch ook afgelopen zijn. Als klein jochie spreekt een frisse club die land en Europa wil veroveren toch meer aan dan een club die elk jaar weer z'n best moet doen om niet verder weg te zakken in de shit.

Dingen kunnen veranderen. En dit is wat AZ, Heerenveen, Groningen en Twente willen. En daar heeft de "oude" top 3 het op dit moment maar mee te doen.
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:38:28 #259
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71440996
Interessant topic
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')