Hoezo dat..??quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:08 schreef kevin20vt het volgende:
Ohw zeg dat dan joh, Ik heb turkije geblokkeerd![]()
Ik zeg nıksquote:
In dat geval ook zeker laten zitten iddquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:39 schreef kevin20vt het volgende:
Dankje! Dat ben ik ook wel met je eens alleen de lip zit er niet voor de looks![]()
Er komen nog 2 van zulke airducts in die onderste spoiler:
[ afbeelding ]
1 airduct zal voor de remmen extra koude lucht gaan aanvoeren, en 1 airduct zal extra koude lucht gaan aanvoeren bij de luchtfilterbak.
En omdat de voorlip net zo laag is als de carterpan kan die mooi als indicatie dienen of ik wel of niet over een drempel kan
thnx voor je antwoord,zag het nou net pas.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:05 schreef kevin20vt het volgende:
@ Charged: Deze grille met enkele koplampen zat er al in, en vind ik ook het mooiste. Maar de grille met dubbele koplampen past ook helemaal niet, over de hele breedte van het front zit namelijk vlak achter de grille de intercooler!!
Bweheh, hoe snel gaat ie eigenlijk van nul naar honderd, Seconden of 7?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:50 schreef kevin20vt het volgende:
Heb vanmorgen m'n baas een rondje meegenomen in de cabrio, briljant gewoon dat gezicht![]()
Met 120 op de voorligger af rijden (een vrachtwagen) waar de voorligger 50 rijdt, om dan vervolgens vrij laat te remmen.![]()
Dus ook de directie heeft m'n cabrio goedgekeurd, hij was "lekker stabiel", "briljant krachtige remmen", en "belachelijk snel"
daar zit die denk ik zeker onderquote:Op woensdag 9 september 2009 16:33 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Bweheh, hoe snel gaat ie eigenlijk van nul naar honderd, Seconden of 7?
Alleen zje moet behoorlijk goed kunnen rijden, voordat je zo hard weg kan rijden zonder wielspinquote:Op woensdag 9 september 2009 16:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
daar zit die denk ik zeker onder![]()
geen wielspin net onder de 6 zelfs gok ik
De km teller van de scirocco gaat nog harder dan de toerentellert van mijn corsa in zijn vrijquote:Op woensdag 9 september 2009 19:12 schreef kevin20vt het volgende:
Ik heb een sper diff he, en in de eerste versnelling laat de computer de turbo minder druk zetten (0.6bar waar ie in andere versnellingen 1.1bar doet) dus ik heb eigenlijk nooit wielspin... of ik moet echt schoftig hard het gas indrukken bij wegrijden. (en dat doe ik nooit want dat is gewoon weg niet nodig)
Ik blijf vanuit stilstand een nieuwe VW scirocco 2.0l TSI makkelijk voor en die gaat in 7,1 seconden naar de 100 volgens autoweek (met DSG bak) Linkje naar autoweek specs
Ik heb redelijk veel rijervaring en ondertussen al ruim 3500 km gereden met de cabby, ik wil niet zeggen dat ik ver onder de 7 zit, maar ik rij echt meters weg van een 2.0l scirocco iig tot de 120km/h zeker! (dit hebben we getest met een bekende van me)![]()
Edit: bijna vergeten... we zaten met 2 man in de cabrio, en in de scirocco zat maar 1 persoon
Wat denk je dat hij op top doet? 250?. Het verbruik is wel erorm verschillend zeg, per brandstofquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:58 schreef kevin20vt het volgende:
Filmpjes komen nog wel een keer, ik heb het onder het rijden euhm "iets te druk met rijden om er filmpjes van te maken".![]()
Ondertussen hebben we weer flink wat km's afgelegd, en zitten we op een goede 3800km sinds de inbouw.
Heb een tijdje geexperimenteerd met verschillende benzine soorten:
* 95 kan maar dan zuipt ie vrij veel, bij gecombineerd gebruik 1 op 6 / 1 op 7.
* 95 vpower loopt ie vreselijk hard op en nog redelijk zuinig 1 op 10 bij gecombineerd gebruik.
* 100 vpower (racing) loopt ie beroerd op, je merkt gewoon dat er teveel benzine ingespoten wordt en dat hij erg veel ploft, wel redelijk zuinig 1 op 12 bij gecombineerd gebruik.
Vanavond heb ik dan maar eens de 98 Ultimate van de BP geprobeerd, en WTF je kunt duidelijk merken dat hij gechipt is voor ron 98...
Op vpower 95 bleef ik een nieuwe 2.0T scirocco met gemak voor, en ik weet zeker dat met 98 benzine ik nog iets harder ga uitlopen... Wat maakt dat gekke ding meters zeg als je op het gas gaat in de 4e versnelling![]()
Waarom zeg ik 4e versnelling...? Als je lekker doortrekt en overschakelt van de 4e naar de 5e versnelling doe je al 180 echte km's per uur... (dus hard doortrekken in de 5 doe je gewoon niet "vaak")
Zo'n auto moet je ook niet gebruiken om op z'n top mee te rijden. Het is leuk dattie 't kan maar de pret zit 'm in de sprintjes en het cruisen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:17 schreef kevin20vt het volgende:
Hoe je het ook went of keert, het is en blijft een 25 jaar oude cabrio, als je daar 200+ mee gaat doen is en blijft dat levensgevaarlijk hoe goed je zo'n auto ook ombouwt...
Oeh, dan ziet dat bij die nieuwe volvo's toch wat beter uit..quote:Op woensdag 16 september 2009 08:57 schreef fathank het volgende:
Ja en gezien het feit dat ze 25 jaar geleden nog niet zo ver waren qua veiligheid en stijfheid van je constructie. Het is sowieso geen goed idee om met een auto van 25 jaar oud een vangrail te kussen, al is het een 'oerdegelijke' volvo..
Zal dan de 25er zijn denk ik. Die GT35's pushen toch wel rond de 600PK max en zijn voor minimaal 2.2 ltr motorinhoud OID. Nodig is t zeker niet. Dat 1.8T blok uit een TT was al niet "nodig". Maar of t leuk is, dat is een totaal ander verhaal! Ook kleur, velgen, styling etc bevalt me heeeeel erg aan die cabrio van je. Gewoon netjes strak en niet over the topquote:Op woensdag 16 september 2009 12:14 schreef kevin20vt het volgende:
@ XR30:
Het doel zou iig NOG meer koppel zijnMaar uiteindelijk is het gewoon echt niet nodig.
Ik heb er nu een K03/K03S op zitten, en het meest handige zou PnP een K04 zijn, echter die heeft weer een redelijk groot turbogat.
Een Garret GT25/30/35 (heb ff geen idee hoe die turbo precies heet) heeft een kleiner turbogat dan mijn k03 turbo nu heeft maar nog een bak meer koppel en pk's
Als dan meteen die bak vervangen moet worden zou ik het persoonlijk ook niet doen tenzij ik zowat zou struikelen over een in goede staat verkerende 02M bak. Of wanneer je 5Bak aan revisie toe is toch die extra centen neer leggen voor een 02M. En die paar kg op de neus extra(wanneer echt maar een paar kg) zal niet veel uitmaken aangezien een paar kilo meer of minder al snel gedaan is..quote:Op woensdag 16 september 2009 12:29 schreef kevin20vt het volgende:
Kut je had gezien dat ik je nick verkeerd spelde LOL wilde hem nog snel aanpassen![]()
![]()
Bedankt voor de complimenten!!
Idd een GT35 leek me ook al vrij groot, ik ben wel bang dat als ik een GT25 ga monteren de effecten op de carosserie dermate groot zijn dat de levensduur erg beperkt zal worden.
De versnellingsbak die nu in de cabrio zit (golf 2 g60 bak) heb ik vorig jaar maart laten reviseren en een sper laten monteren waarbij ik als commentaar kreeg dat ik niet boven de 300pk met bijbehorende nm's moet gaan rijden anders zou ie snel stuk zou kunnen lopen.
Dus ook kwa investering zou ik het niet doen, zo heeft de ombouw al genoeg gekost en kwa cruisen en optrekken is het al snel genoeg.
Ik zou dan voor meer dan 300pk al over moeten naar een 02M bak (bijv. tdi 6bak) en dan wordt ie nog een paar kg zwaarder in de neus en ben bang dat ie dan te zwaar wordt in de neus
Momenteel weegt de cab 633kg op de vooras en 367kg op de achteras (gemeten bij de rdw).
Als ik een echt snelle auto zou willen bouwen zou ik al op basis van een Golf 2 G60 met eventueel syncro en dan een leuke twinscroll op het 1.8 blokje![]()
In duitsland rijdt trouwens een golf 1 cabrio rond die 470 pk uit z'n 1.8T poept, maar ik ben iets te gesteld op m'n rijbewijs, auto en leven om zo over the top te gaan kwa vermogen
Ook benieuwd naar de stand van zakenquote:Op zondag 20 september 2009 10:21 schreef Turquaz52 het volgende:
En post eens een paar foto's van het kontje en een filmpje waarbij je vanuit stilstand accelereert (camera buiten de auto)![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |