quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Dat geluid![]()
![]()
Kevin.. heb je ooit achter je auto gestaan toen iemand anders in je auto optrok..?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(En nee niet als er een turk in je auto zat, want anders was je hem kwijt)
Resptec![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:10 schreef Charged het volgende:
[..]
hmzz...mee eens..is inderdaad erg leuk om te zien hoe je eigen auto presteert als je er zelf niet inzit..heel andere ervaring,erg leuk idd.
Dit is zoeen gifkikkerkleur van een kikker die je niet ziet zitten in de boom en je vervolgens genadeloos hard tussen je benen doorspringt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Strak!, alleen die kleur is niet echt mijn ding, kan naar mijn mening best gek, gifgroen ofzo!
Cabriootje gehuurd of zelf één gemaakt?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Live vanuit Turkey hiero.. jammer dat ik de 20VT niet meer kan spotten
Nee een 1.3 Fıat Palıo ofzo 16v Turbo Dıesel..quote:Op zondag 26 juli 2009 01:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Cabriootje gehuurd of zelf één gemaakt?
Als je dezelfde neiging naar een uiterlijk mooie originele wagen hebt dan zeg ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:22 schreef kevin20vt het volgende:
Dankje! Zal ik de volgende project auto dan maar uit de Honda stal halen?
JDM = Japanese Domestic Market ^^ Wordt lastig om die hier te krijgen. Gelukkig schelen de Euro modellen niet zoveel met de JDM modellen ... JDM is dan ook voornamelijk een Amerikaanse term omdat de auto's daar wel vaak een stuk anders zijn (zoals je als Golf I liefhebber ongetwijfeld weet).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:36 schreef kevin20vt het volgende:
Een antraciet grijze ed9 crx vtech, gewoon standaard (jdm?) uiterlijk is toch wel een jongensdroom... (ben nog niet zo van de jap uitspraken LOL)
maar dat gaat waarschijnlijk nog een flinke tijd duren, ik wil altijd vanalles bouwen en doen er komt ook nog eens een scirocco 1 met 20v atmo-blok op throttlebodies, en een golf 2 vr6 met turbo.
Eerst maar eens een huisje kopen waar we wat auto's kwijt kunnen want Linnie en ik hebben nu al 3 auto's
Kijk daar wordt het al iets duidelijker van, een oud collega van me had het altijd over z'n JDM oranje knipperlichtenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
JDM = Japanese Domestic Market ^^ Wordt lastig om die hier te krijgen. Gelukkig schelen de Euro modellen niet zoveel met de JDM modellen ... JDM is dan ook voornamelijk een Amerikaanse term omdat de auto's daar wel vaak een stuk anders zijn (zoals je als Golf I liefhebber ongetwijfeld weet).
En LOL ... hopelijk komt er snel een derde bij ons. M'n jongensdroom is nog steeds om zo'n 1984 Civic (rechte zwarte achterruit) om te bouwen naar een twin-engined 4WD monstertjeMaar eerst maar de huidige auto's (EG2 en ED9) in perfecte nieuwstaat want die moeten nog minstens 20 jaar mee ^^ Er komen alleen maar auto's bij
Wijsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:30 schreef kevin20vt het volgende:
Gewoon omdat het kan, uiteindelijk toch maar niet gedaan... Er komen nog genoeg auto's voorbij en ik kan ze niet allemaal onderdak geven
Ja, ge-wel-digquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:15 schreef kevin20vt het volgende:
Puur voor het circuit he, op de straat hoef je daar niet mee te rijden, daar heb ik de cabby al voor
Ohw jaa... kloptquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:18 schreef kevin20vt het volgende:
@ Googolplexian: Zo'n Lancia lijkt me ook een super bak!! maar ik zou ook zo een alfa onder handen kunnen nemen!
Een alfa 75 ofzo, dikke atmo erin en dan op de Nordschleife rijden!
Maarja he, dat budget komt maar niet![]()
@ Turquaz52: Nee die jongen heeft een 2.0l 16v met turbo, en zijn daily is een Golf 3 VR6.
Zou graag zelf nog eens een golf 2 vr6 bouwen, dat geluid blijft super!!
Maw; de sıte dıe je probeert te bereıken reageert nıet terug blablablaaquote:Zaman Aşımı }
Connection Time-out
Neden?
Bağlanmaya çalıştığınız site www.kevin20v.com yanıt vermiyor veya çok geç yanıt veriyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.
Şimdi tekrar denemek isterseniz burayı tıklayın...
Grappigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:08 schreef kevin20vt het volgende:
Ohw zeg dat dan joh, Ik heb turkije geblokkeerd![]()
Geen weer voor een cabrio, neequote:
Die van zondag steek ik effe onder de petquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:15 schreef kevin20vt het volgende:
Zo'n 3D render lijkt me wel heel gaaf ja!Heb het zelf ook wel eens geprobeerd, maar ik nam me er nooit de tijd voor!
Blueprints... hmm moet ik ff zoeken of ik daar iets van kan vinden!
Perfectquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:31 schreef kevin20vt het volgende:
Dit is de originele ontwerptekening van een dichte golf 1:
http://i38.photobucket.co(...)it_Blue_Prints-1.jpg
Ik zie nu wel dat er een stuk mist (stuk links langs het midden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |