Tuurlijk weten ze dat!! Maar kindje mag nu wennen aan een "nieuwe" papa en een weekend papa............ze is helaas niet de eerste en ook niet de laatste die dit lot ondergaat! Maar als mama maar gelukkig is wordt het kindje dat vast ook! En ik weet ook wel dat het best goed kan gaan, maar deze mama trok zo van de ene bij de andere in ongeveer. En dan ook nog bij een BN-er. Allemaal foute fotografen voor de deur en ex- en toekomstige oma's die die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Je bent er als peuter maar klaar mee!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:21 schreef Lovechild het volgende:
Spuit 11 misschien maar even voor degenen die denken dat het voor een kindje van anderhalf niet uitmaakt wie haar papa is:
ik heb er ook eentje van anderhalf. Net stond ze naast me, steeds maar "Papa, papa!!" roepend. En ik![]()
"Papa is er niet schat, papa is nog werken"Uiteindelijk pakt ze m'n hand en troont me mee naar de gang alwaar op een memobord een pasfoto van haar papa prijkt. En ik verheug me al op d'r bekkie als ze hem straks weer ziet
![]()
Ze weet dus heel goed dat ze een papa heeft en wie dat is!
Die zich dus volgens mij heel wijselijk heeeeeeeeeeeel stil houden!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:21 schreef Eef999 het volgende:
Om er nog maar meer mensen bij te slepen, de nieuwe schoonouders van Yo![]()
[ afbeelding ]
Nog welquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:25 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die zich dus volgens mij heel wijselijk heeeeeeeeeeeel stil houden!
OMG wat een enorm Rachel Hazes gehalte heeft d'r nieuwe schoonmoederquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:21 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, nu je het zegtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG wat een enorm Rachel Hazes gehalte heeft d'r nieuwe schoonmoeder
Niks bijzonders, beetje trailertrash blondje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:18 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik vind Ramona ook een mooie meid om te zien![]()
[ afbeelding ]
Bron
Ik dacht ook dat het Raggel was die die ochtend ineens zonder haarlak zatquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG wat een enorm Rachel Hazes gehalte heeft d'r nieuwe schoonmoeder
Doe je bestquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:40 schreef Felixa het volgende:
Ik heb vanavond een feestje met wat insider-Volendammers. Misschien -als ze dronken genoeg zijn- dat er nog wat sappige info uitkomt.
Is dat Wesleyquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:18 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik vind Ramona ook een mooie meid om te zien![]()
[ afbeelding ]
Bron
Ik heb genoeg,dus als je nodig hebtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het Raggel was die die ochtend ineens zonder haarlak zat
die heb ik nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verkeerde smiley, deze moet je hebben [ afbeelding ]
en de winkels zijn gesloten, dan fiets ik langsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb genoeg,dus als je nodig hebt
Ik dacht dat je de Volendammers dronken wilde voeren met koffiequote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:11 schreef Eef999 het volgende:
[..]
die heb ik nietmaar ik zit te wachten op het nieuws met een kopje koffie
he bah...........quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:21 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, in een later stadium!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
nou wordt er wel al veel gereageerd op lisa dr dochtertje Fem , maar wesley heeft ook een zoontje waar Yo ook mee moet leren omgaan.
Yo is ook al met Wes en Jessey naar het pannekoekenhuis geweest hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:35 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, in een later stadium!
Ik vind het echt heel fout om je kind heel snel bij je nieuwe scharrel/relatie te betrekken.
Met heel veel Irish coffee misschienquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de Volendammers dronken wilde voeren met koffie
Nou vind ik net zo fout dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:39 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Yo is ook al met Wes en Jessey naar het pannekoekenhuis geweest hoor
Nou, een pannekoek eten terwijl je al maanden uit elkaar bent en je nieuwe vriendin makkelijk kan doorgaan voor een casual vriendschap is natuurlijk compleet hetzelfde als 2 weken nadat je je biezen hebt gepakt en je kind uit zijn vertrouwde omgeving is weggerukt vakantie gaan vieren met je nieuwe neukertje waarbij je kind getuige mag zijn van het feit dat mama nu al bij een andere meneer in bed ligtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |