abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:23:56 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71243951
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:19 schreef roosje77 het volgende:
ik heb het niet over een antieke inboedel gehad hoor!
Jawel:
quote:
ook antieke stoelen die ze had geerfd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:30:01 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71244166
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik ben voor team Jan en Liza ........ ik hoor Yolanthe nu nooit eens iets zeggen wat er wordt gespeculeerd over Jan ondanks die 25.000 aan huisraad ( en meer) eerst graaien en dan met modder gooien geen mooie mentaliteit
dus ik ben voor Jan en Liza een mooi stel samen veel natuurlijker als met Yolanthe
Ik begrijp je niet, je zegt dat je Yolanthe nooit iets hoort zeggen, maar beticht haar wel van eerst graaien en daarna modder gooien....

Als ze niets zegt, wat ik overigens uitermate netjes van haar vind, waar gooit ze dan met modder?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:34:15 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71244319
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:19 schreef roosje77 het volgende:
het grappige van alles is mog wel dat er mensen (net als mij) zich druk maken om alles, hihi.
ze bedonderen elkaar allemaal en iedereen weet het wel beter..
dat van die stoelen weet ik trouwens van een vriend, die kent haar zus erg goed. ik heb het niet over een antieke inboedel gehad hoor!
en wat is nou eigenlijk 25000 euro als je een huis weer compleet in moet richten??
ik red het er wel mee hoor, daar niet van... hihii
Dat dus, mijn inboedel is iig voor een veelvoud verzekerd en dan moet je nog hopen dat je er niet aan tekort komt als je echt alles opnieuw moet inrichten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_71244535
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jawel:
[..]

moet je even teruglezen en het hele stukje quoten.
ik had het over complete inboedel en ANTIEKE stoelen uit erfenis, niet een complete inboedel uit erfenis!
pi_71244599
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 10:23 schreef roosje77 het volgende:

[..]

yolanthe heetf als enige het verstand om er niet op in te gaan.. (toch schrijf je moddder gooien? ze zegt toch niets?)
volgens mij gooien jaio en gerda modder om jantjes imago te redden. mislukte pogingen, trouwens

en die 25000 euro, iedereen vergeet dat zij haar complete inboedel weg moest doen toen ze bij jantje introk.
ook antieke stoelen die ze had geerfd.

en ze heeft toch ook alles uitgezocht? tis haar smaak....
en wie weet heeft jantje gezegd, neem maar mee wat je wilt hebben?
bij deze nog even het stukje..
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:41:44 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71244605
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:39 schreef roosje77 het volgende:

ik had het over complete inboedel en ANTIEKE stoelen uit erfenis, niet een complete inboedel uit erfenis!
Weet ik. En ik doel dan ook op die antieke stoelen uit die erfenis. Waarvan ik me niet kan voorstellen dat je die vanwege samenwonen wegdoet. Welke logica zit daar achter? I ain't buying it.
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:46:23 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71244777
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik. En ik doel dan ook op die antieke stoelen uit die erfenis. Waarvan ik me niet kan voorstellen dat je die vanwege samenwonen wegdoet. Welke logica zit daar achter? I ain't buying it.
Ach, ze zijn jong, beginnen samen aan hun leven voor altijd.

Het hoort denk ik ook een beetje bij de leeftijd.... dat je er nog niet echt veel waardering voor hebt, zeker als je die antieke stoelen uit een erfenis hebt, en er niet veel te veel voor hebt moeten betalen bij een of andere louche "antiekhandelaar"

[postpubermodus]
Het verleden is nog maar zo kort en de toekomst nog zo lang, wat moet je dan met een paar antieke stoelen?
[/postpubermodus]
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:51:55 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71245002
Nee. Blijf het ongeloofwaardig vinden. Temeer de ietwat antieke smaak van Yolanthe. Maar als een vriend van de zus van Yolanthe het zegt, zal het wel zo zijn ...
pi_71245107
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet, je zegt dat je Yolanthe nooit iets hoort zeggen, maar beticht haar wel van eerst graaien en daarna modder gooien....

Als ze niets zegt, wat ik overigens uitermate netjes van haar vind, waar gooit ze dan met modder?
Ik bedoel eigenlijk dat Yolanthe het wel goed vind, dat iedereen zo over Jan heen valt terwijl hij haar wel voor ¤25.000 laat meenemen (en meer) ,waarom heeft Jan alles betaald bij de inrichting en niet samen?

Ik blijf erbij dat Yolanthe als eerste is gespot zoenend in de garage en niet Jan.

Ik had het ietwat verkeerd neer geschreven
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_71245179
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

die stoelen zal ze wel smakelijk hebben verkocht, voor de nodige euries
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')