abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 23 juli 2009 @ 07:20:50 #31
37843 lady-wrb
kortaf
pi_71239428
ach wat maakt het allemaal uit.
soort zoekt soort denk ik dan maar.
  donderdag 23 juli 2009 @ 07:56:39 #32
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_71239628
Top TOP!

Mss mis ik iets, maar de moeder van Yolanthe had toch ook al weer gereageerd op Ma 'Alles is weg' Smit?
Bitchfight!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_71239705
Wie heeft de Story al gekocht?
pi_71239982
Ik ben voor team Jan en Liza ........ ik hoor Yolanthe nu nooit eens iets zeggen wat er wordt gespeculeerd over Jan ondanks die 25.000 aan huisraad ( en meer) eerst graaien en dan met modder gooien geen mooie mentaliteit
dus ik ben voor Jan en Liza een mooi stel samen veel natuurlijker als met Yolanthe
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:07:11 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71240508
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik hoor Yolanthe nu nooit eens iets zeggen wat er wordt gespeculeerd over Jan ondanks die 25.000 aan huisraad ( en meer) eerst graaien en dan met modder gooien geen mooie mentaliteit
Wat bedoel je precies?

Ik blijf voor team Yo, trouwens.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71240629
Team Jan
Hadden we deze al?

pi_71240723
yep in de vorige topic is de hele reportage te zien een mooi stel samen!!!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_71240798
Ze zullen alle vier wel niet netjes zijn. Wes misschien nog het minst, die is al langer bij zn ex vandaan. Verder zal er vast iets waar zijn van Yo en de timmerman en Jan en Liza die elkaar al langer leuk vinden. Misschien beter zo voor iedereen maar kom op zeg, al die manager, moeders en rotzooi, laat ze het lekker zelf uitzoeken...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_71240803
Ik vond Jan en Y ook een mooi stel samen. Kwam ze vorig jaar december ofzo een keer tegen in de kroeg . Ze konden niet van elkaar afblijven en zagen er echt superverliefd uit. En dat was toen niet voor de show want het was tegen sluitingstijd en de tent was bijna leeg.

Als dat geen echte liefde is..dacht ik nog..
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:43:45 #40
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71241177
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
yep in de vorige topic is de hele reportage te zien een mooi stel samen!!!
Leestekens are your friend.

Team Yo hier btw, die Liza vind ik maar een boerentrien en Jan een papjoch met een papperig lijf. Moeke Gleuflip is trouwens precies het type waar ik altijd ruzie mee heb, Yo was wrs ook veel te Zuid-Europees flamboyant voor die gortdroge griesmeelpudding met kort vlot kapsel. En nogmaals, wat een gejank om die paar centen terwijl de familie van Yo nog rouwt om de dood van het neefje/kleinkind. Smakeloos, stijlloos en benepen . En ja, je kan ook rouwen terwijl je lachend op de foto staat ..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')