abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71336921
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:28 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad, Yo en Wes werden als eerste samen betrapt in die parkeergarage. Maar dat is waarschijnlijk alleen omdat Jan net iets voorzichtiger is geweest.
daarom snap ik wesley en yo niet helemaal on de h(g}eilige boon uit te hangen ,en alsof alles alleen aan jan ligt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_71336982
Ten tijde van die parkeergaragetoestand was het toch al een paar weken uit tussen Jan en Yo?
Dus eigenlijk ging ze op dat specifieke moment niet vreemd, alleen wist Nederland nog niet dat het toen al uit was.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_71336991
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:00 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb dus de riooljournalistiek-Story gelezen en het blijkt toch anders . het is uitgegaan omdat Jantje Smit niet zeker was van zijn gevoelens. Hij had Yolanthe verteld dat hij was vreemdgegaan. Ze hebben alleen pas laat onthuld dat ze uit elkaar waren, daarom leek het of Yolanthe is vreemdgegaan. Jantje Smit heeft er alles aan gedaan om zijn imago hoog te houden..... FAIL
nee .... nee das niet helemaal waar , Jan heeft het opgebiecht en Yo had hem vergeven (als dat al waar is geweest) , want er wordt beweerd dat het was voor hij iets kreeg met Yo.
pi_71337012
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:14 schreef Felixa het volgende:
Ten tijde van die parkeergaragetoestand was het toch al een paar weken uit tussen Jan en Yo?
Dus eigenlijk ging ze op dat specifieke moment niet vreemd, alleen wist Nederland nog niet dat het toen al uit was.
ja het is maar net hoe het yo uitkomt
pi_71337456
Ik geloof Gerda, dat ze allebei een ander hadden.
Zowel Yo als Jan hebben daarna geprobeerd hun imago zo veel mogelijk te redden
  zondag 26 juli 2009 @ 13:56:03 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_71337968
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:34 schreef Eef999 het volgende:
Er moet een imago-issue zijn geweest, anders hebben ze geen reden gehad het sprookje nog te laten voortbestaan terwijl het verhaal al uit was....
En Yolanthe is niet degene die het het meest te lijden heeft als er een gevalletje imagoschade speelt, dus volgens mij heeft Yolanthe het spelletje meegespeeld ten behoeve van het imago van Jan.

Het zou me zelfs niet verbazen als ze als dank daarvoor alle prullaria uit het huis heeft mogen meenemen.
Nu ligt het tenminste niet allemaal aan het vreemdgaan van Jan, door het betrappen van Yolanthe en Wesley ligt het ook (en voor sommigen vooral) aan Yolanthe.....

Slim gespeeld van team Buys, beetje jammer dat mama Gerda het niet helemaal doorhad en tegen Santegoeds ging zitten piepen over een ton aan gastendoekjes en andere onbeduidende zaken die Jan zo weer even bij elkaar zingt, mits de imagoschade beperkt blijft
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_71338221
Wanneer werd die tape van de parkeergarage ook alweer uitgezonden? Op een maandag of dinsdag toch?
Vrienden van mij zeiden toen meteen dat dat nep moest zijn, want zij hadden Jan en Yo die zaterdagmiddag ervoor nog hand in hand als een verliefd stel door Volendam zien lopen.
Als je nu terugkijkt, zal dat inderdaad een gevalletje "voorkoming imagoschade" zijn geweest, want het was toen dus al een paar weken uit.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_71338233
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:34 schreef Eef999 het volgende:
pi_71348400
Op 3 mei waren Jan en Yo samen bij Volendam - Groningen (voetbal), ze zaten recht voor ons...Yo met een petje op, Jan moest toen iets uitreiken. We hebben er nog een foto van gemaakt. Dat was volgens mij één van de laatste keren dat ze samen zijn gezien, dikke week later maakten ze het bekend toch? Hoorde dan vast ook allemaal bij het plan.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 26 juli 2009 @ 21:19:11 #280
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_71348997
Ik kon het niet langer weerstaan en ben in Volendam geweest.

Erg genoten van de klederdracht foto shopjes en hun etalages

en gelachen om de ausverkauf

en de Vollendammer waterpijp.

Het was leuk! Lekker over de dijk gewandeld, visje gegeten en weer terug naar huis.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')