abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71335131
quote:
Op zondag 26 juli 2009 00:44 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Hoe noem je dat dan:
Je neemt 2 binnenhuisarchitecten om het huis in te richten van je vriend, wel met zijn creditcard natuurlijk.

Als de werklui zich net het rambam hebben gewerkt en de hele vloerverwarming + klimaatbeheersing in huis hebben aangelegd. Je aankomt met ik wil een open haard. Waarvoor dan wel een schoorsteen aangelegd moet worden, de vloerverwarming en klimaarbeheer aangepast moet worden. Als dan de werklui zeggen dan neem je toch een electrische openhaard. De diva zegt dat heb jij misschien maar ik wil een echte, dus je maakt het maar.

De diva in huis rondloopt en de familie van Jan voor de broodjes en de koffie voor de werklui moeten zorgen.

Je op het plafond de afbeelding van Jan en Yo laat schilderen.

Heulegaar niet interessant doenerig hoor
makkelijk de madame uithangen met het geld van een ander
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_71335217
Wesley haalt in de story uit naar jan , ik meen me toch te herinneren dat het wes en yo waren die werden betrapt en toen alles naar buiten werd gebracht en niet jan .
Denkt hij nu werkelijk dat wij nederlanders geloven dat hij en yo alleen vriendschap hadden/hebben ...................ja echt niet ., wel makkelijk zo om de zwarte piet naar jan te spelen

Yo zal er nog wel acher komen met wes , want wes moet een flinke bedrag aan zijn ex betalen , en zal een 2e x wel goed oppassen .
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  Moderator zondag 26 juli 2009 @ 12:28:23 #263
184769 crew  Deisyy
pi_71335881
Inderdaad, Yo en Wes werden als eerste samen betrapt in die parkeergarage. Maar dat is waarschijnlijk alleen omdat Jan net iets voorzichtiger is geweest.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 26 juli 2009 @ 12:31:46 #265
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71335954
quote:
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Moderator zondag 26 juli 2009 @ 12:48:07 #266
184769 crew  Deisyy
pi_71336368
pi_71336467
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:28 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad, Yo en Wes werden als eerste samen betrapt in die parkeergarage. Maar dat is waarschijnlijk alleen omdat Jan net iets voorzichtiger is geweest.
Volgens Gerda hadden ze allebei een ander
Dus ik begrijp Yo niet zo met dat "verdriet" wat ze had, dat nu ineens weg is
  Moderator zondag 26 juli 2009 @ 12:57:45 #268
184769 crew  Deisyy
pi_71336613
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:52 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Volgens Gerda hadden ze allebei een ander
Dus ik begrijp Yo niet zo met dat "verdriet" wat ze had, dat nu ineens weg is
Juist, ze hadden allebei een ander en Yo en Wes werden als eerste betrapt.

Dat verdriet zal wel zijn omdat Yo er pas later achter kwam dat Wes nog een sommetje aan Ramoon moet betalen.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:00:41 #269
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_71336694
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
Wesley haalt in de story uit naar jan , ik meen me toch te herinneren dat het wes en yo waren die werden betrapt en toen alles naar buiten werd gebracht en niet jan .
Denkt hij nu werkelijk dat wij nederlanders geloven dat hij en yo alleen vriendschap hadden/hebben ...................ja echt niet ., wel makkelijk zo om de zwarte piet naar jan te spelen

Yo zal er nog wel acher komen met wes , want wes moet een flinke bedrag aan zijn ex betalen , en zal een 2e x wel goed oppassen .
Ik heb dus de riooljournalistiek-Story gelezen en het blijkt toch anders . het is uitgegaan omdat Jantje Smit niet zeker was van zijn gevoelens. Hij had Yolanthe verteld dat hij was vreemdgegaan. Ze hebben alleen pas laat onthuld dat ze uit elkaar waren, daarom leek het of Yolanthe is vreemdgegaan. Jantje Smit heeft er alles aan gedaan om zijn imago hoog te houden..... FAIL
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator zondag 26 juli 2009 @ 13:04:04 #270
184769 crew  Deisyy
pi_71336773
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:00 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb dus de riooljournalistiek-Story gelezen en het blijkt toch anders . het is uitgegaan omdat Jantje Smit niet zeker was van zijn gevoelens. Hij had Yolanthe verteld dat hij was vreemdgegaan. Ze hebben alleen pas laat onthuld dat ze uit elkaar waren, daarom leek het of Yolanthe is vreemdgegaan. Jantje Smit heeft er alles aan gedaan om zijn imago hoog te houden..... FAIL
Dus dat.

Een smerige actie van Jantje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')