Nou, niks bijzonders hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:40 schreef Felixa het volgende:
Ik heb vanavond een feestje met wat insider-Volendammers. Misschien -als ze dronken genoeg zijn- dat er nog wat sappige info uitkomt.
Nou maar ik denk wel dat die brulfontein de bron aller ellende is geweest tussen die twee. Dus toch echt nieuws!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:36 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nou, niks bijzonders hoor.![]()
Enige nieuws is dat de buren van Jan en Yo destijds last hadden van de fontein van J&Y, die ze voor bij hun in de sloot hadden. Ze hadden last van het geluid en van de "sproei". J&Y hebben toen na overleg hun fontein lager gezet. En dat Liza blijkbaar een verwend nest is.
Meer niet helaas...
tuurlijk, zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:30 schreef Raug het volgende:
[..]
Toen ze zogenaamd nog niks met Wes had maar wel steeds met 'm gespot werd zei ze dat het een vriend was van hen beide en dat er dus niks raars aan was dat ze ook wel eens alleen met 'm op stap ging.
En die staat nu dus in het bidet van Yo! Logisch toch, dan heb je wel 4000 gastendoekjes nodig.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 03:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou maar ik denk wel dat die brulfontein de bron aller ellende is geweest tussen die twee. Dus toch echt nieuws!
Alle puzzelstukjes vallen op hun plek!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
En die staat nu dus in het bidet van Yo! Logisch toch, dan heb je wel 4000 gastendoekjes nodig.
Die sneaky Jantje tochquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:05 schreef Felixa het volgende:
Mensen, mensen ik was dit helemaal vergeten!![]()
Net een vriendin van me aan de telefoon gehad en het gesprek kwam ook even op Palinggate en toen zei ze: "Weet je nog die keer dat je Jan Smit uit het huis van zijn ex zag komen?"
He-le-maal vergeten omdat het me eigenlijk niks aangaat en ook niet veel interesseert eigenlijk.
Maar goed in het kader van Palinggate misschien toch wel ehm... relevant, ruim 2 jaar geleden kwam ik na een etentje bij die vriendin en haar man (en nog wat andere vrienden) vandaan, het was 7 uur 's ochtends op zondagmorgen (ja, het was erg gezellig nog na het eten!) en ik liep dus naar huis bij die vrienden vandaan en wie zie ik onderweg uit "een" huis komen: Jan Smit. Ik wist niet wie daar woonde maar later hoorde ik van die vrienden dus dat daar Anne woonde, de toenmalige ex van Jan. En toen was hij dus al met Yo!
Wat hij bij die Anne deed om 7 uur op zondagmorgen weet ik natuurlijk niet, misschien nog wat moltons ophalen of zo, maar wel strange op zijn zachtst gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |