Zijn de talen aanklikbaar in een keuzemenu??quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:57 schreef Vivi het volgende:
In d'r profiel:
Religie: Geloofig
Talen: Nederlands
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wahaha! Ze moeten er eiks een soort van Babelfish voor uitvinden. Babbelpaling.
Ik heb niet zo gek veel problemen met het lezen en verstaan van dialect, maar in die IQ-enclave zijn ze niet consequent met hun spelfouten, dat maakt het vaak verdomd lastigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Aan de andere kant, straks gaan we nog begrijpen wat ze elkaar toebrabbelen in die IQ-enclave. Willen we dat weten? Qua behoud van geloof in de mensheid en haar kracht en kunnen ende zo?
Hej ju grootste ven Jantje nog in ut twalot stoan piep'n?
-Neu, ik mos vonaaf peling reuken op de Dieke. Mar andors!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:03 schreef Vivi het volgende:
.
"Ik hoap dat iej nu wál turughaift na het piep'n! Tis nie alsuf ie me een gastdukje aan cun biede noa afloap. Maar joa, je mot dur wét vor oaverhubbu, niewoar".
Viev!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:03 schreef Vivi het volgende:.
"Ik hoap dat iej nu wál turughaift na het piep'n! Tis nie alsuf ie me een gastdukje aan cun biede noa afloap. Maar joa, je mot dur wét vor oaverhubbu, niewoar".
Nee, zelfs dat lukt niet hè?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb niet zo gek veel problemen met het lezen en verstaan van dialect, maar in die IQ-enclave zijn ze niet consequent met hun spelfouten, dat maakt het vaak verdomd lastig
Ja, en nieuwe lakens van de markt, alsof ze in Volendam geen winkel hebben met lakens uit de "voor ¤ 2.000,= zijden bloemen" klassequote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:08 schreef Vivi het volgende:
Toch best lullig als je de rest van je leven met een gastendoekje wordt geassocieerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |