350mb versie waarschijnlijk 's morgens al en de 720p paar uurtjes later denk ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:19 schreef Gamer_V het volgende:
Morgenochtend te downloaden of 's avonds laat pas?
Laatste tijd zie ik een hoop 720p voor voor de hdtv's gereleased worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:51 schreef unaco het volgende:
[..]
350mb versie waarschijnlijk 's morgens al en de 720p paar uurtjes later denk ik.
Precies, dr Rush is nu al me fav charquote:
Een humorloze Stargate, het is effe wennenquote:
De gate dialen was pas gelukt toen Eli per toeval iets bedacht. Dat zou wel een heel gedurfd plan zijn dan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Goed begin, alleen vertrouw ik die Rush voor geen meter, zal me niks verbazen als hij de lucian alliance heeft ingelicht
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:57 schreef yavanna het volgende:
Op zich een leuke aflevering, smaakt naar meer. Chloe en die vrouwelijke dokter zijn vrij vervelend, dat stuk waarin Chloe uithuilde bij de luitenant heb ik met liefde doorgespoeld, vre-se-lijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door RubenSosa op 03-10-2009 19:24:42 ]Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |