Dat dus.quote:Op zondag 13 september 2009 00:57 schreef Asgard het volgende:
Als Stargate fan moet ik dit toch ook wel volgen.![]()
Hopelijk maken ze er iets goeds van.
Ik vond/vind de sg1 serie veel en veel beter dan de film. Zeker qua verhaallijn, acteurs en special effects.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
SG-1 was wel aardig op momenten, maar miste voor mij de donkere/mysterieuze toon uit de Stargate film. SG-1 is veel luchtiger met veel losstaande afleveringen.
Een aantal verhaallijnen zoals met die replicators sprak me ook niet echt aan.
W8 ook met spanningquote:Op zondag 13 september 2009 11:24 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Heb nog geen clips of niks gezien, ook geen verhaaltjes gelezen dus ik wacht het lekker af.. bring on october!![]()
Dat is voor mij ook de reden dat ik meestal series download. Op TV zenden ze vaak afleveringen door elkaar heen om vervolgens plotseling helemaal te stoppen. Daar ben ik helemaal klaar meequote:Op zondag 13 september 2009 14:05 schreef mr4hughz het volgende:
[..]
Wat ik wel zout vind is dat je Nederlandse TV echt altijd goeie series weet te verneuken, je ziet eerst seizoen 1 dan hooguit seizoen 2. Daarna krijg je herhalingen omdat seizoen 3 nog niet uit is/gekocht is. Daarna wordt het een leuk mix van nieuw/oud en heel oudverhaallijn
leuke serie
Voor het internet
waar je het wel aflevering voor aflevering
kan volgen
Goed vanuit welk opzicht? Want dat hele ori-gebeuren was nogal saai in mijn herinnering...quote:Op zondag 13 september 2009 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
sg-1 maakte juist zo'n goede herstart met de ori verhaallijn. dat was echt een compleet nieuwe serie haast, als het niet geanulleerd was had het zeker nog wel een aantal seizoenen kunnen draaien
De parallel met de Goa'uld verhaallijn en toch een complete herstart vond ik goed gedaan. Die slangkoppen deden zich nog met technologie voor als goden, maar de Ori waren praktisch echte goden. Daaruit had zich echt nog een prachtig groots verhaal kunnen ontwikkelen. Het duurde in het begin van de serie ook even een paar seizoenen voor er een grote verhaallijn was opgezet rond de goauld. Die kans had de ori-verhaallijn ook moeten krijgen.quote:Op zondag 13 september 2009 22:40 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Goed vanuit welk opzicht? Want dat hele ori-gebeuren was nogal saai in mijn herinnering...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |