Truste MaJoquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:37 schreef MaJo het volgende:
Net nog even een uurtje gewerkt aan mijn paper (over oorlog ofyles) en nu tijd om te tukken.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:06 schreef MaJo het volgende:
Ik ben veel te onrustig om te slapennow waiting till the valium kicks in
Vroeg op of laat wakker?quote:
Laat wakker, kom net van de bios&mcDrek af ^^quote:
Is het aan het regenen dan of ben je in een gracht getiefd?quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:14 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Laat wakker, kom net van de bios&mcDrek af
heeeleemaal doorweekt![]()
Nou, het was aan het miezeren, maar toen we 2 minuten op de fiets zaten begon het te stortregenen :pquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het aan het regenen dan of ben je in een gracht getiefd?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, het was aan het miezeren, maar toen we 2 minuten op de fiets zaten begon het te stortregenen :p
Achjaa, was gezellig
Harry potterquote:
Nee. En ook niet van plan. Ik vind er echt niks aan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:21 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Harry potterBest wel vet, alleen weer zo jammer van het boek. Heb je hem al gezien?
Hoe lang zal dat gaan duren?quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:06 schreef MaJo het volgende:
Ik ben veel te onrustig om te slapennow waiting till the valium kicks in
quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. En ook niet van plan. Ik vind er echt niks aan.
Ja wel, een deel van een boek gelezen en een stuk film gezien.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:24 schreef Tanjaa het volgende:
[..]Da meen je niet...
Nooit gelezen of gezien?
En je vond er niets aan? Je moet het eens in t engels lezen, ik vond het eerst ook niets.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja wel, een deel van een boek gelezen en een stuk film gezien.
Het was de engelse versie. Maar nee, Harry Potter is een no-go voor mij.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:26 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
En je vond er niets aan? Je moet het eens in t engels lezen, ik vond het eerst ook niets.
12?!? wat had je toen gerookt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het was de engelse versie. Maar nee, Harry Potter is een no-go voor mij.
Ik heb wel één van die Potter films op een ferry naar Schotland gekeken. De film duurde verdorie 12 uur!!!
Niks gerookt.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks gerookt.De naam van de film was Harry Stotter.
quote:
Hij was eigenlijk best grappig..quote:
quote:
He wat? Waar? Oh, k denk in het award topic.. k zie je daarquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even wat anders, doe je mee met nomineren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |