Truste MaJoquote:Op donderdag 23 juli 2009 01:37 schreef MaJo het volgende:
Net nog even een uurtje gewerkt aan mijn paper (over oorlog ofyles) en nu tijd om te tukken.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:06 schreef MaJo het volgende:
Ik ben veel te onrustig om te slapennow waiting till the valium kicks in
Vroeg op of laat wakker?quote:
Laat wakker, kom net van de bios&mcDrek af ^^quote:
Is het aan het regenen dan of ben je in een gracht getiefd?quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:14 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Laat wakker, kom net van de bios&mcDrek af
heeeleemaal doorweekt![]()
Nou, het was aan het miezeren, maar toen we 2 minuten op de fiets zaten begon het te stortregenen :pquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het aan het regenen dan of ben je in een gracht getiefd?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, het was aan het miezeren, maar toen we 2 minuten op de fiets zaten begon het te stortregenen :p
Achjaa, was gezellig
Harry potterquote:
Nee. En ook niet van plan. Ik vind er echt niks aan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:21 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Harry potterBest wel vet, alleen weer zo jammer van het boek. Heb je hem al gezien?
Hoe lang zal dat gaan duren?quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:06 schreef MaJo het volgende:
Ik ben veel te onrustig om te slapennow waiting till the valium kicks in
quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee. En ook niet van plan. Ik vind er echt niks aan.
Ja wel, een deel van een boek gelezen en een stuk film gezien.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:24 schreef Tanjaa het volgende:
[..]Da meen je niet...
Nooit gelezen of gezien?
En je vond er niets aan? Je moet het eens in t engels lezen, ik vond het eerst ook niets.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja wel, een deel van een boek gelezen en een stuk film gezien.
Het was de engelse versie. Maar nee, Harry Potter is een no-go voor mij.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:26 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
En je vond er niets aan? Je moet het eens in t engels lezen, ik vond het eerst ook niets.
12?!? wat had je toen gerookt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het was de engelse versie. Maar nee, Harry Potter is een no-go voor mij.
Ik heb wel één van die Potter films op een ferry naar Schotland gekeken. De film duurde verdorie 12 uur!!!
Niks gerookt.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks gerookt.De naam van de film was Harry Stotter.
quote:
Hij was eigenlijk best grappig..quote:
quote:
He wat? Waar? Oh, k denk in het award topic.. k zie je daarquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even wat anders, doe je mee met nomineren?
In het nominatie topic.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:35 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
He wat? Waar? Oh, k denk in het award topic.. k zie je daar
Nogmaals weltrusten dan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik begin nu sloom te worden dus ga maar weer een poging wagen
Truste Tanjaaquote:Op donderdag 23 juli 2009 02:39 schreef Tanjaa het volgende:
Najaa, ik ben kapot
Ik ga ook mn nest in!
Goeienacht C4
Vergeet morgen niet van 12 tot 14 naar 3fm te luisteren. Dan wordt het beste nummer van de Beatles gekozen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik begin nu sloom te worden dus ga maar weer een poging wagen
Niet te hard roepen!quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks gerookt.De naam van de film was Harry Stotter.
Mogguhquote:Op donderdag 23 juli 2009 06:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
Ik moest lachen.
Goed begin van de dag.
Goedemorgen.
Zal zoals altijd wel weer A Day in the Life worden, weinig spannend dus...quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergeet morgen niet van 12 tot 14 naar 3fm te luisteren. Dan wordt het beste nummer van de Beatles gekozen.
Mogguhquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal zoals altijd wel weer A Day in the Life worden, weinig spannend dus...
tevens Meuning
Ze is alweer weg. Ligt vast weer te tukken.quote:
Succes!quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:40 schreef iamredleader het volgende:
Jair is bijna klaar met z'n ontbijt, ga hem zo boeren, verschonen en aankleden, dan wegbrengen naar het KDV en boodschappen doen
boeren is dus nu al gebeurd. Maar verschonen en omkleden moet nogquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:40 schreef iamredleader het volgende:
Jair is bijna klaar met z'n ontbijt, ga hem zo boeren, verschonen en aankleden, dan wegbrengen naar het KDV en boodschappen doen
Nee hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze is alweer weg. Ligt vast weer te tukken.
De film was leuk hoewel ook teleurstellend. Sommige scenes hebben zij verzonnen, wat ik minder vond. Er miste ook een heel stuk uit het boek, wat zij niet hebben verfilmd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 02:21 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Harry potterBest wel vet, alleen weer zo jammer van het boek. Heb je hem al gezien?
Tinuvielquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:56 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
boeren is dus nu al gebeurd. Maar verschonen en omkleden moet nogAls jij vrijwilligerd kan ik nog een ontbijthapje voor ons meenemen of niet?
Dat weet je, met jou altijd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoorik was aan het rijden en sta nu een saffie te roken alvorens ik naar de psych ga. Doe je nog 2 minuten mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |