quote:
Nog steeds, Ik ga zo maar eens slapen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog eentje dan?
ben je nu nog steeds wakker of alweer?
Ik wil wel een knevel aanleggen mocht dat nodig zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
M'n enkel ligt echt in 6 stukken![]()
Slecht geslapen ook daardoor
Lekker, ik moet toch zo slapen.quote:
Sneakyquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kan er enigszins op lopen, maar van harte gaat het niet.
En als het echt slecht blijft bel ik de fysiotherapeute wel, dat is een hele leuke oud-klasgenote
Het is er 1 in de categorie 'zonder pijn zou ik ook wel bellen'quote:
Pics?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is er 1 in de categorie 'zonder pijn zou ik ook wel bellen'
quote:
Als jij gaat slapen dan ga ik ook maar.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:15 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nog even tukken, was een te korte nacht
Nu nog reageren.quote:Op donderdag 23 juli 2009 06:03 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moet toch eens vaker de topics in R&P lezen. Ik heb me kapot zitten lachen.
Deze is zeker een toppertje.
Gaat goedkomen.quote:
Kunnen we daaruit concluderen dat je niet naar de 4-daagse gaat?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:15 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nog even tukken, was een te korte nacht
Slaap zequote:Op donderdag 23 juli 2009 10:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als jij gaat slapen dan ga ik ook maar.
Truste allemaal.
Ik blijf nog wel ff binnenquote:
Zo ver weg gingen jullie toch niet?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:34 schreef Soempie het volgende:
Morgen is Wiebel vrij. Kunnen we rustig samen alles inpakken.
En dan wil hij 4 uur 's nachts gaan rijden.
Nope, Zwarte Woud.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo ver weg gingen jullie toch niet?
Gebroken en welquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nope, Zwarte Woud.![]()
Maar dan hebben we nog iets aan onze dag.
De bijvoeging (over oorlog) komt hier ook een beetje sneaky over.quote:
Ja ik vond het ook heel gezellig, zowel dinsdag als ook zondag. Nog dank aan de organisatoren van zondag!quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tinuvielleuk dat je nu ook post!
vond het gezellig dinsdag
Ja, en hoop dat het beter gaat vandaag met De Blaar.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik heb medelijden met wyccie (en alle andere lopers)
Maart 2010 pasquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:59 schreef Soempie het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=14449
Ja.quote:
Bij mij heet dat ploegendienst. En aangezien ik de afgelopen 3 weken alleen dag diensten heb gewerkt lukt het me nu, na mijn tweede nachtdienst, niet om te slapen. Ik zit te twijfelen of ik de fles Scotch uit de kast zal pakken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:53 schreef Tinuviel het volgende:
apart al die verschillende dagrithmes.
En dat is nou juist waarom de SC zo gezellig is... ook om 02:00 kun je lekker kletsen met elkaarquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:53 schreef Tinuviel het volgende:
apart al die verschillende dagrithmes.
PS is je moeder?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:47 schreef Etcetera het volgende:
Telefoondingen voor m'n moeder weer eens gefixed. Echt als ik het huis uit ga, volgens mij overleven ze dat technisch gezien niet
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:48 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
De bijvoeging (over oorlog) komt hier ook een beetje sneaky over.
quote:
Dat zou qua leeftijden heel raar zijnquote:
Kun je mij dan uitleggen wat je precies bedoelt dat ik het kan uitleggenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
MaJo en ik doen alleen aan saffies. En Etcie kan precies uitleggen wat dat in kan houden..
Wat voor brood? Ik als (oud) bakkers kind zal het toch echt moeten proeven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:42 schreef iamredleader het volgende:en weer terug van de boodschappen, inmiddels is het brood gemixed, gekneed en gevlochten + in de oven
Jij had de verklaring voor het woord saffie's.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:51 schreef Etcetera het volgende:
Kun je mij dan uitleggen wat je precies bedoelt dat ik het kan uitleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |